Οικονομία

Έλληνες εφοπλιστές κορωνοϊός: Διεθνής παρέμβαση για λήψη μέτρων λόγω του φονικού ιού

Έλληνες εφοπλιστές κορωνοϊός: Διεθνής παρέμβαση για λήψη μέτρων λόγω του φονικού ιού
Έλληνες εφοπλιστές κορωνοϊός: Η ζημιά για τις ναυτιλιακές εταιρίες το τελευταίο διάστημα λόγω του φονικού ιού είναι ανυπολόγιστη.

Έλληνες εφοπλιστές κορωνοϊός: Ο φονικός ιός είναι σαφές πως έχει πλήξει ανεπανόρθωτα την παγκόσμια ναυτιλία. Τα ναυπηγεία της Κίνας υπολειτουργούν αφού δεν έχουν εργατικό προσωπικό, ενώ δεν πάνε και ξένα συνεργεία με τον φόβο της επιδημίας. Απόρροια αυτής της κατάστασης είναι 100άδες τα πλοία να μην μπορούν να κάνουν την ετήσια επιθεώρησή τους, δεξαμενισμούς και επισκευές.

Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών με επιστολές της προς τον Έλληνα Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, καθώς και τους Υπουργούς Ναυτιλίας της Μάλτας, του Παναμά, της Λιβερίας, των Bahamas και των Marshall Islands ζήτησε από τους νηογνώμονες και τα νηολόγια να πάρουν μέτρα για να δοθεί μία λύση στο αδιέξοδο, αφού τα πλοία που δεν περνάνε από ετήσια επιθεώρηση δεν παίρνουν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας, οπότε δεν μπορούν να ταξιδέψουν και η ζημιά για τις ναυτιλιακές εταιρείες είναι μεγάλη.

Στην επιστολή της η ΕΕΕ αναφέρει:

«Η ενδημία του κορονοϊού στην Κίνα έχει προκαλέσει, μεταξύ άλλων, σοβαρά προβλήματα που αφορούν στα πλοία που καταπλέουν ή έχουν προγραμματίσει να καταπλεύσουν σε λιμένες της Κίνας ή χωρών της Ν.Α. Ασίας, που γειτνιάζουν με αυτήν. Μεταξύ των ανωτέρω περιπτώσεων, συγκαταλέγονται και φορτηγά πλοία μελών της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας που έχουν προγραμματίσει επιθεωρήσεις για την ανανέωση-θεώρηση των πιστοποιητικών τους, που προβλέπονται από τις Διεθνείς Συμβάσεις ή από εθνικούς κανονισμούς, οι οποίες συνήθως προϋποθέτουν δεξαμενισμούς και επισκευές των πλοίων τους» και προσθέτει:

«Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΕΕ ζητάει από το Υπουργείο να παρέχεται η σχετική ευχέρεια από την ισχύουσα νομοθεσία, να αντιμετωπίσει με ευρύ πνεύμα σχετικά αιτήματα που θα υποβληθούν αρμοδίως από τους Αναγνωρισμένους Οργανισμούς και αφορούν σε παράταση πιστοποιητικού ή ολοκλήρωση του χρόνου επιθεώρησης των φορτηγών πλοίων. Επίσης, να τύχει εφαρμογής να συμπεριλάβει στις περιπτώσεις Ανωτέρας Βίας και την αδυναμία ή δυσκολία προσέγγισης σε λιμένες της Κίνας και τις συνεπαγόμενες εκ των λόγων τούτων καθυστερήσεις».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments