Forthnet: Αντέχει στην κρίση με «όπλο» το Nova3play | Pagenews.gr
Pagenews Team 20 Σεπτεμβρίου 2016, 12:36 20 Σεπτεμβρίου 2016, 12:36

Στην ανθεκτικότητα της εταιρείας στη περίοδο της κρίσης, χάρη στην αύξηση της διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης, η οποία άλλαξε τις καταναλωτικές συνήθειες, έδωσαν έμφαση τα στελέχη της Forthnet στην παρουσίαση στην ‘Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, όπου έγινε ενημέρωση για την έκδοση ομολογιακού δανείου από την εισηγμένη.

Ειδικότερα, στελέχη της εταιρείας τόνισαν ότι η δομή της αγοράς και το γεγονός ότι τόσο η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης όσο και των ευρυζωνικών συνδέσεων στην Ελλάδα είναι ακόμα σε χαμηλά επίπεδα σε σχέση με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες, αφήνουν περαιτέρω περιθώρια ανάπτυξης στον κλάδο, όπου οι 3play υπηρεσίες αποτελούν τον βασικό μοχλό, ενώ μέσω της αναβάθμισης των υποδομών του δικτύου και της διαρκούς βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών, υπάρχει σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης.

Κατά την παρουσίαση, παράγοντες της Forthnet αναφέρθηκαν στη βασική στρατηγική επιλογή της εισαγωγής στην αγορά της υπηρεσίας Nova3play, που δημιούργησε μία νέα αγορά και συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση της διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης, αλλάζοντας τις καταναλωτικές συνήθειες.

Παράλληλα ανέλυσαν την θετική συνεισφορά των συνδυαστικών υπηρεσιών σε βασικούς οικονομικούς δείκτες όπως το μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, το περιθώριο κέρδους και το μικρότερα ποσοστό αποσυνδέσεων.

Η Fοrthnet, η οποία εξυπηρετεί σήμερα με υπηρεσίες ψυχαγωγίας και επικοινωνίας το 18% των ελληνικών νοικοκυριών έχοντας περισσότερες από 1 εκατ. συνδρομές, έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα ανθεκτική στην κρίση, σε σχέση με τον υπόλοιπο κλάδο. Επενδύοντας σταθερά στο δημοφιλέστερο για τους Έλληνες αθλητικό περιεχόμενο, αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη του Ελληνικού ποδοσφαίρου, ενώ ανανεώνοντας τις συμφωνίες με τα μεγαλύτερα στούντιο, προσφέρει το καλύτερο κινηματογραφικό περιεχόμενο στην αγορά. Ταυτόχρονα, εκμεταλλευόμενη τη μοναδική τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια, η εταιρεία που έφερε το internet και τη συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα, αναπτύσσει καινοτόμες υπηρεσίες βελτιώνοντας διαρκώς την εμπειρία των συνδρομητών της.

Παρά το δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον, οι στρατηγικές επιλογές της διοίκησης, η οποία έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη βελτίωση του κοστολογικού μοντέλου, στον εμπλουτισμό του περιεχομένου, στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών, διατηρώντας μία συντηρητική εμπορική πολιτική, είχαν ως αποτέλεσμα η εταιρεία να διατηρήσει τα έσοδα της σε σταθερά επίπεδα και να αυξήσει τα μερίδια αγοράς κατά την περίοδο της παρατεταμένης ύφεσης.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία προχωρά στην έκδοση Μετατρέψιμου Ομολογιακού Δανείου ύψους 99,1 εκ. ευρώ με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων. Τα δικαιώματα θα είναι διαπραγματεύσιμα στο Χ.Α.Α. από 22 Σεπτεμβρίου 2016 έως 3 Οκτωβρίου 2016, ενώ η περίοδος άσκησης του δικαιώματος λήγει στις 6 Οκτωβρίου 2016.