Samsung Electronics: Ενδεχόμενο «διάσπασης» σε δύο εταιρείες | Pagenews.gr
Pagenews Team 30 Νοεμβρίου 2016, 08:29

​Η Samsung Electronics επιβεβαίωσε ότι σκέφτεται να διαιρεθεί σε δύο διαφορετικές εταιρείες. Σύμφωνα με το BBC, ορισμένοι από τους επενδυτές πιέζουν την Samsung Electronics να διασπαστεί σε δύο μέρη: μία εταιρεία μετοχών και μία εταιρεία διαχείρισης έτσι ώστε να ενισχύσει την αξία των μετοχών της.

Ο τεχνολογικός κολοσσός της Νότιας Κορέας ανακοίνωσε επίσης ότι σκοπεύει να αυξήσει τα μετοχικά μερίσματά της και είπε ότι θα συνεχίσει να επαναγοράζει περισσότερες μετοχές.


Οι πιέσεις για αναδιάρθρωση άρχισαν μετά το φιάσκο με τη συσκευή Note 7.


Τον Οκτώβριο, η εταιρεία αναγκάστηκε να σταματήσει την παραγωγή του συγκεκριμένου μοντέλου smartphone μετά τις ανεπιτυχείς προσπάθειες να επιλυθούν τα προβλήματα στην μπαταρία που οδηγούσαν σε υπερθέρμανση και έκρηξη των συσκευών.


Εις βάθος επανεξέταση


Η Samsung ανακοίνωσε ότι θα προσλάβει «εξωτερικούς συμβούλους ώστε να προβεί σε μία λεπτομερή ανασκόπηση για τη βέλτιστη εταιρικής της δομή».


Η εταιρεία επισήμανε ότι η αναδιάρθρωση της εταιρείας δεν υποδεικνύει απαραίτητα την πρόθεση του διοικητικού συμβουλίου».


Η Samsung είπε επίσης ότι θα καταβάλει το ήμισυ των χρημάτων στους μετόχους της για το 2016 και το 2017 και θα αυξήσει το μέρισμα για το 2016 κατά 36% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.


Προκειμένου να βελτιώσει τη διοίκησή της, η εταιρεία ανέφερε ότι θα διορίσει τουλάχιστον «ένα νέο ανεξάρτητο μέλος από άλλη χώρα για το διοικητικό της συμβούλιο» καθώς επίσης ότι θα δημιουργήσει μία νέα επιτροπή διοίκησης.


Γιατί δύο εταιρείες;


H εταιρεία υποστήριξε ότι η μία διάσπαση θα συμβάλει στην απλοποίηση της δομής της και θα διευκολύνει τις διαδικασίες αποτίμησης των περιουσιακών της στοιχείων.


Μέχρι στιγμής, οι εταιρείες του ευρύτερου ομίλου της Samsung συνδέονται μέσω ενός πολύπλοκου δικτύου αμοιβαίας συμμετοχής με πολλές θυγατρικές εταιρίες οι οποίες δραστηριοποιούνται από τους κλάδους της ναυτιλίας μέχρι της βαριάς οικονομίας και των ασφαλιστικών επιχειρήσεων.


Αυτό όπως είναι φυσικό δυσκολεύει τους μετόχους να έχουν μία σαφή εικόνα για το ποια εταιρεία έχει κέρδος.