Επτά tips για να νικήσεις την αϋπνία | Pagenews.gr
Pagenews Team 29 Δεκεμβρίου 2016, 15:53 29 Δεκεμβρίου 2016, 15:53

Υπερένταση, άγχος, στρες, σκέψεις, επηρρεάζουν τον ύπνο μας και τον κάνουν όσο πιο δύσκολο γίνεται, με αποτέλεσμα είτε να μην κοιμόμαστε καλά και να ξυπνάμε πιο κουρασμένοι από πριν, είτε να μην κοιμόμαστε καθόλου.

Παρακάτω θα βρείτε μερικά μικρά μυστικά για να νικήσετε την αϋπνία και να κάνετε έναν γαλήνιο και ξεκούραστο ύπνο…

Αιθέριο έλαιο
Η λεβάντα είναι γνωστό αρκετά χρόνια τώρα, πως διευκολύνει αρκετά τη διαδικασία του ύπνου. Τι μπορείς να κάνεις λοιπόν; Αγόρασε αιθέριο έλαιο λεβάντας ρίξε 15 – 20 σταγόνες σε λίγο νερό και ψέκασε τα σεντόνια και το μαξιλάρι σου. Το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει.

Τάξη και καθαριότητα
Η καθαριότητα του σπιτιού σου δεν γίνεται μόνο λόγω των κανόνων υγιεινής. Το να διατηρείς το υπνοδωμάτιό σου καθαρό σε βοηθάει να κοιμάσαι και πιο εύκολα. Γι’ αυτό λοιπόν έχε στον νου σου να μην αφήνεις πεταμένα ρούχα πάνω στην καρέκλα του γραφείου σου γιατί «μικραίνουν» τον χώρο σου και κάνουν πιο δύσκολο τον ύπνο σου.

Σωστή αναπνοή

Με το να αναπνέεις σωστά βοηθάς στη μείωση του καρδιακού παλμού σου, η οποία μπορεί με τη σειρά της να μειώσει το άγχος και να δημιουργήσει μία ηρεμία στο μυαλό σου που θα σε κάνει να κοιμηθείς πιο εύκολα.

Όχι αλκοόλ

Το να πίνεις πριν πέσεις για ύπνο σίγουρα δεν θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς καλύτερα. Δώσε στο σώμα σου χρόνο να απορροφήσει το αλκοόλ που κατανάλωσες, πίνοντας νερό.

Μάσκα ύπνου

Μπορείς επίσης να αγοράσεις μία μάσκα ύπνου. Το να τη χρησιμοποιήσεις στον ύπνο σου βοηθά στην παραγωγή μελατονίνης –η ορμόνη που σου προσφέρει καλύτερη ποιότητα ύπνου. Σιγουρέψου ότι ταιριάζει καλά στο πρόσωπό σου και εμποδίζει ακόμη και τις πιο μικρές ακτίνες φωτός.

Ενυδάτωση
Άλλο ένα βασικό χαρακτηριστικό του σωστού ύπνου, είναι να έχεις τον εαυτό σου όσο το δυνατόν πιο ενυδατωμένο. Πιες όσο νερό χρειάζεται και φυσικά απέφυγε το αλκοόλ και τα πολύ αλμυρά φαγητά που θα σε αφήσουν διψασμένη.

Βότανα
Τα ροφήματα που περιέχουν καφεΐνη λειτουργούν ως διουρητικά, οπότε το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι να πηγαίνεις συνέχεια τουαλέτα. Επέλεξε λοιπόν να πιεις ένα τσάι βοτάνων (χωρίς καφεΐνη) το οποίο και θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς καλύτερα.