Κίνα: Στοχεύει σε ενίσχυση της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου | Pagenews.gr
Pagenews Team 1 Ιανουαρίου 2017, 08:11

Στην επέκταση της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου και τη διασύνδεση της με περισσότερους κλάδους στοχεύει η Κίνα, προκειμένου να ενισχύσει την ανάπτυξη και την απασχόληση.

Η μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο αναμένεται να αυξήσει τις συναλλαγές της σε πάνω από 40 τρισεκ. γιουάν (5,76 τρισεκ. δολάρια) έως το 2020 από τα 21,8 τρισεκ. το 2015, σύμφωνα με το αναπτυξιακό πλάνο για το ηλεκτρονικό εμπόριο της περιόδου 2016-2020 που εξέδωσε το υπουργείο Εμπορίου.

Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου θα απασχολεί πάνω από 50 εκατ. άτομα έως τα τέλη του 2020 σύμφωνα με το σχέδιο ενώ θα συμβάλλει στην καινοτομία σε διάφορους τομείς, όπως της εκπαίδευσης, της ιατρικής περίθαλψης και του τουρισμού.