pagenews.gr / Ελλάδα / «Μυστήριο» με τον Σκλαβενίτη: Γιατί δεν κάνει ποτέ διαφημίσεις;
«Μυστήριο» με τον Σκλαβενίτη: Γιατί δεν κάνει ποτέ διαφημίσεις; | Pagenews.gr
Pagenews Team 21 Ιουνίου 2017, 08:21 21 Ιουνίου 2017, 8:21

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων σούπερ μάρκετ στη χώρα, ο όμιλος Σκλαβενίτη, δεν έχει ανοίξει ιστοσελίδα, ούτε κάνει διαφήμιση στη τηλεόραση, το ραδιόφωνο κ.α..

Οι προσφορές του ομίλου, οι οποίες είναι πολλές, δεν γίνονται γνωστές στο κοινό μέσα από φυλλάδια ή με κουπόνια στις εφημερίδες, ούτε μέσω Facebook ή Twitter. Όλες οι προωθήσεις γίνονται εντός των καταστημάτων και από στόμα σε στόμα.

Η επιχείρηση έχει κρατήσει μάλιστα τον οικογενειακό της χαρακτήρα, και -ακόμη όταν το επιτρέπει ο νόμος- τα καταστήματα δεν ανοίγουν τις Κυριακές. Το μόνο που αλλάζει είναι ότι επεκτείνεται και εκτός Αττικής πλέον μετά το deal με τον Μαρινόπουλο.


Η λίστα όμως με τα «δεν» μπορεί να συνεχιστεί ως προς το επίπεδο των μετόχων οι οποίοι δεν τους αρέσει η δημοσιότητα και δεν δίνουν συνεντεύξεις ενώ και μία έρευνα στο διαδίκτυο μπορεί να αποδείξει ότι είναι από τους λιγότερο φωτογραφημένους επιχειρηματίες στην Ελλάδα.


Αξίζει να σημειωθεί ότι για την επιχείρηση «ακούγονται» τα καλύτερα. Ικανοποιημένοι εργαζόμενοι, ικανοποιημένοι πελάτες, ικανοποιημένοι προμηθευτές. Δεν είναι τυχαίο ότι συχνά ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γεράσιμος Σκλαβενίτης, δηλώνει πως «κινητήρια δύναμη αποτελούν οι διαρκείς προσπάθειες των εργαζομένων μας για την ικανοποίηση των πελατών μας και οι άριστες σχέσεις μας με τους προμηθευτές μας».


Εκείνο που δεν είναι ευρύτερα γνωστό είναι ότι οι υπεύθυνοι πέρα από λιανέμποροι είναι και βιομήχανοι. Πριν από 10 χρόνια επένδυσαν στην βιομηχανία «Γλάρος» που παράγει για λογαριασμό της αλυσίδας, αλλά και για τρίτους, χαρτιά υγείας, κουζίνας και χαρτοπετσέτες και σήμερα, που έχουν κλείσει κραταιές χαρτοβιομηχανίες, αυτή είναι από τις πλέον κερδοφόρες και δυναμικές μιάς και ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει επενδύσεις επέκτασης.

Ετικέτες: