Ο Σον Μέντες έκλεισε την επίδειξη μόδας του Emporio Armani στο Μιλάνο (vids) | Pagenews.gr
Pagenews Team 22 Ιουνίου 2017, 10:08 22 Ιουνίου 2017, 10:08

Ο Καναδός, τραγουδιστής, τραγουδοποιός, Σαν Μέντες, ο οποίος έγινε γνωστός μέσω της πλατφόρμας ψυχαγωγίας Vine περπάτησε στην πασαρέλα και έκλεισε την επίδειξη της ανδρικής σειράς ρούχων Emporio Armani Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018 στην Εβδομάδα Ανδρικής Μόδας του Μιλάνο.

Ο Σαν Μέντες, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, παρουσίασε το νέο smart ρολόι χειρός του οίκου Armani που φέρει το όνομα «Connected».

Ο Καναδός ποπ τραγουδιστής που είναι το κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας για το smartwatch του Armani, εμφανίστηκε αρχικά στο διαφημιστικό βίντεο που προβλήθηκε στη διάρκεια της επίδειξης μόδας και στη συνέχεια ανέβηκε στην πασαρέλα και παρουσίασε το ρολόι.

Οι σχεδιαστές μόδας προσπαθούν να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν τους Millennials, μία γενιά που έχει πρωτοφανή δύναμη να επηρεάζει και να επηρεάζεται, χάρη στα ευρύτατα διαδεδομένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρει το AP.

Ο Σον Μέντες, 18 ετών σήμερα είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της γενιάς των Millennials. Eμαθε να παίζει κιθάρα παρακολουθώντας τα βίντεο – μαθήματα του YouTube σε ηλικία 13 ετών το 2012. Στη συνέχεια άρχισε να δημοσιεύει βίντεο του στο Vine το 2013 και κέρδισε εκατομμύρια views και οπαδούς μέσα σε λίγους μήνες.

Έγινε γνωστός από αποσπάσματα, στα οποία ερμήνευε πολλά δημοφιλή τραγούδια. Μέχρι τον Αύγουστο του 2014, ήταν ο τρίτος μουσικός με τους περισσότερους ακολούθους στο Vine.