Zeus Dione: Το Forbes για την επιτυχία της και τις ιδέες της | Pagenews.gr
Pagenews Team 31 Αυγούστου 2017, 10:04

Με την ελληνική εταιρεία "Zeus + Dione" και την επιτυχία που παρουσιάζει στην Ελλάδα της κρίσης ασχολείται το γνωστό περιοδικό Forbes. Εχοντας ανησυχήσει από το ότι αιώνες παλαιάς παράδοσης δεξιοτεχνίας χάνονταν εν μέσω της οικονομικής κρίσης που «θέριζε» την Ελλάδα το 2011, οι καλές φίλες Μαρέβα Γκραμπόφσκι (σύζυγος του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, κάτοχος MBA από το Χάρβαρντ, πρώην στέλεχος της Deutsche Bank και ιδρύτρια της δικής της asset management firm) και Δήμητρα Κολοτούρα (ιδρύτρια εταιρίας ταξιδιωτικών δημοσίων σχέσεων στην Ελλάδα με πελάτες όπως το BBC και το Condé Nast) αποφάσισαν να κάνουν κάτι γι αυτό, έγραψε η δημοσιογράφος Claire Coghlan στο Forbes.

Οταν ίδρυσαν μία εταιρία «luxury lifestyle» κατά τη διάρκεια της κλικακούμενης ακόμη κρίσης χρέους, φίλοι, συνάδελφοι, ακόμη και οι σύζυγοί τους είπαν πως είχαν ήταν κάτι τρελό, πρόσθετε το άρθρο και επεσήμανε:

Πέντε χρόνια μετά η «Zeus + Dione» (τα ονόματα των γονιών της Αφροδίτης) βρίσκεται σε 55 καταστήματα ανά τον κόσμο, απασχολεί 27 υπαλλήλους στο στούντιο της Αθήνας, «παράγει» δουλειές για πάνω από 150 τεχνίτες σε όλη την Ελλάδα και έχει προσελκύσει διεθνείς διασημότητες μεταξύ των οποίων η Kate Moss, η Olivia Palermo και η Robin Wright.

«Αποφασίσατε να ιδρύσετε μία εταιρία με πολυτελή είδη εν μέσω εποχής ακραίας λιτότητας, γιατί;» ρωτά ανάμεσα σε άλλα η δημοσιογράφος.

«Η ιδέα γεννήθηκε από το πάθος να αναβιώσουμε και να επαναπροσδιορίσουμε την τοπική δεξιοτεχνία στην Ελλάδα», απάντησε η κ. Γκραμπόφσκι.

«Θέλαμε να υποστηρίξουμε μικρά εργαστήρια και δεξιοτέχνες, άντρες και γυναίκες, της βιομηχανίας υφασμάτων. Θέλαμε να σώσουμε αυτές τις βιομηχανιες, αυτές που εξαφανίζονταν και να δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας στην Ελλάδα. Είχαμε δει μία τάση απομάκρυνσης από προϊόντα που παράγονταν μαζικά ή φτιάχνονταν στην Κίνα, και μία στροφή προς την αυθαντικότητα, στις τέχνες, έτσι σκεφτήκαμε γιατί να μη το συνδυάσουμε αυτό με την αγάπη μας για τη μόδα;», συμπλήρωσε.

«Ολοι έλεγαν ότι είστε τρελές. Παρόλα αυτά προχωρήσατε…», σχολιάζει η δημοσιογράφος.

«Ηταν μία ρομαντική αντίδραση σε μία οικονομική κρίση, μία ισχυρή αίσθηση πατριωτισμού», είπε η κ. Γκραμπόφσκι. «Θέλαμε να υποστηρίξουμε την πατρίδα μας. Σκεφτήκαμε ότι ήταν πολύ σημαντικό να συμμετέχουμε σε μία ομαδική προσπάθεια να βγάλουμε την Ελλάδα από την κρίση ενώ κάναμε κάτι που απολαμβάνουμε. Ηταν σημαντικό επίσης να αποδείξουμε στον επιχειρηματικό κόσμο ότι υπάρχουν ευκαιρίες στην Ελλάδα και πως δεν είναι όλα σκοτεινά. Οπότε αυτή η τρελή, πατριωτική ιδέα ήταν επίσης κατά μία έννοια μία πολύ θετική ευκαιρία, να δημιουργηθούν δουλειές εγχώρια και να γίνουν πωλήσεις διεθνώς».

Οπως έγραψε ο «Εθνικός Κήρυκας» πρόσφατα άρωμα Ελλάδας απέκτησε το φημισμένο κατάστημα «Bergdorf Goodman» στην καρδιά του Μανχάταν, διότι για τρεις περίπου ώρες τα μοντέλα προέβαλαν τα γυναικεία ενδύματα και τις τσάντες της ελληνικής εταιρείας «Zeus+Δione». Το κατάστημα φημίζεται για την υψηλή ποιότητα ενδυμάτων και βρίσκεται επί της 5ης Λεωφόρου μεταξύ της 57ης και 56ης Οδού.

Στην ανατολική πλευρά της Λεωφόρου υπάρχει το κατάστημα με τα ανδρικά ρούχα, ενώ στην δυτική πλευρά το κατάστημα με τα γυναικεία ενδύματα.

Η εκδήλωση για την προβολή των νέων προτάσεων της «Zeus+Dione» διοργανώθηκε στον 5ο όροφο και είχε ως στόχο την προβολή των τσαντών και των αξεσουάρ, ενώ στον 6ο όροφο είχαν προβληθεί οι νέες προτάσεις καλοκαιρινών ενδυμάτων.

Τα μοντέλα προέβαλαν τα ρούχα και τις τσάντες και καθήλωσαν τα βλέμματα των ομογενών και των Αμερικανών και τους έδωσαν το έναυσμα να παραμείνουν αρκετή ώρα και να συνομιλήσουν με την Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη και τις συνεργάτες της, οι οποίες έχουν έρθει αποκλειστικά γι αυτή την επίδειξη από την Ελλάδα.

Οι τσάντες της «Zeus+Δione» μπορεί να θεωρηθούν από τις πιο έξυπνες επιλογές, διότι τα εξαρτήματά τους παρέχουν την δυνατότητα στην γυναίκα να αλλάξει μόνο το λουρί και να δημιουργήσει την εντύπωση ότι φοράει μια διαφορετική τσάντα.

Οι τσάντες και τα αξεσουάρ δεν εντυπωσιάζουν μόνο με την υψηλή ραπτική και τα μοτίβα, αλλά και τις ονομασίες του διότι εμπεριέχουν μυθολογικά ονόματα και τα ονόματα των νομών της γενέτειρας.

Η Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη, σύζυγός του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη, εξέπληξε τους πάντες με την απλότητά της και με την διάθεσή της να εξηγήσει και η ίδια τα μοτίβα και την φιλοσοφία πάνω στην οποία στηρίχτηκε η παραγωγή και η προώθηση στην εγχώρια και διεθνή αγορά των ενδυμάτων και αξεσουάρ υψηλής ποιότητας βασισμένη στις παραδοσιακές τεχνικές.

Οι κατάλογοι της «Zeus+Δione» είναι εντυπωσιακοί και παρέχουν την δυνατότητα στην γυναίκα να αντιληφθεί καλύτερα τις προτάσεις για τη νέα σεζόν.

Ερωτηθείσα για την ονομασία της εταιρείας η κ. Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη επεσήμανε ότι είναι εμπευσμένη από την μυθολογία, διότι ο Δίας και η Διώνη (Zeus+Δione) ήταν οι γονείς της Αφροδίτης , της θεάς του έρωτα και της ομορφιάς.

Αναφερόμενη στην φιλοσοφία επεσήμανε: «Παίρνουμε ένα μοτίβο από το κέντημα κάποιας παραδοσιακής φορεσιάς και το περνούμε πάνω σε μια τσάντα. Και έχουμε φτιάξει μια επιλογή από 52 νομούς και για κάθε σεζόν επιλέγουμε έξι περίπου κεντήματα και τα τοποθετούμε στην σειρά με τις τσάντες».

«Εμπνεόμαστε από την παράδοση και την μετατρέπουμε σε κάτι πιο σύγχρονο. Όλα είναι φτιαγμένα στην Ελλάδα, εκτός από το δέρμα, το οποίο το εισαγάγουμε από την Ιταλία. Το ίδιο ισχύει και με τα ρούχα τα οποία φτιάχνουμε σε μια μονάδα στο Σουφλί, στον Εβρο που έχει μεγάλη παράδοση στα υφάσματα. Κάνουμε αρκετά πειράματα για να παράγουμε ένα πολύ ωραίο ύφασμα», επεσήμανε η κ. Μητσοτάκη, η οποία είναι συνιδρύτρια και διευθύντρια της Zeus + Dione.

Αναφερόμενη στην εταιρεία «Zeus +Dione» επεσήμανε ότι ιδρύθηκε το 2012 εν μέσω της οικονομικής κρίσης.

«Διείδαμε την ευκαιρία να διεισδύσουμε στην αγορά και να δείξουμε ότι έχουμε παράδοση και πολιτισμό και ικανούς ανθρώπους με τεχνογνωσία και βάλαμε πολύ ψηλά τον πήχη. Στην Νέα Υόρκη είμαστε έναν χρόνο και είναι η τρίτη σεζόν. Μας πρότειναν να διοργανώσουμε μια επίδειξη και να παρουσιάσουμε την συλλογή των τσαντών και να δείξουμε τα κεντήματα.»

Ερωτηθείσα εάν υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση για τις τσάντες είτε για την σειρά των ενδυμάτων επεσήμανε: «Υπάρχει ζήτηση και για τα δύο. Πέρσι το καλοκαίρι υπήρχε ζήτηση για τα ρούχα και έφυγαν όλα. Τον χειμώνα άρχισαν οι τσάντες και φτάσαμε στις καλοκαιρινές προτάσεις. Είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι. Σκεπτόμαστε να επεκταθούμε σε άλλα καταστήματα και έχουμε προτάσεις να επεκταθούμε στο Λος Αντζελες και στην Καλιφόρνια γενικότερα και σε άλλες πολιτείες της Αμερικής».

Οσον αφορά το ξεκίνημα εν μέσω της κρίσης επεσήμανε: «Ηταν αρκετά δύσκολο και συνεχίζει να είναι δύσκολο, αλλά εάν έχεις όραμα και ξεκάθαρους στόχους, υπομονή και επιμονή τα καταφέρνεις».

Ερωτηθείσα για τις θέσεις εργασίας που προσέφεραν ο Δίας και η Διώνη επεσήμανε: «Στο γραφείο απασχολούμε μόνιμα 27 εργαζόμενους και έχουμε δημιουργήσει έμμεσα άλλες 150 θέσεις εργασίας. Πρόκειται για στούντιο τα οποία λόγω της κρίσης ετοιμαζόταν να κλείσουν και στα οποία εμείς τους προσφέραμε δουλειά και ελπίδα και αυτό είναι πολύ σημαντικό».

Οσον αφορά τον τρόπο διάθεσης των προϊόντων στην αγορά επεσήμανε ότι γίνεται μέσω των καταστημάτων, όπως το «Bergdorf Goodman» καθώς επίσης και μέσω του διαδικτύου στο www.zeusndione.com.

Ερωτηθείσα για την ζήτηση στην εγχώρια αγορά επεσήμανε ότι στην παρούσα φάση σημαντικό μέρος της πελατείας είναι ο τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα και ότι αυτό ήταν μια συνειδητή επιλογή.

«Μπορούσαμε να παράγουμε τα πάντα στην Κίνα και σε άλλες χώρες με φθηνά εργατικά και να περιορίσουμε το κόστος παραγωγής. Εμείς όμως προτιμήσαμε να φτιάξουμε τα πάντα στην Ελλάδα και να δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας. Είναι μια συνειδητή επιλογή να επιμείνουμε ελληνικά», κατέληξε η κ. Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη.

Διαβάστε επίσης: Στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης όλοι θα φορούν μπλε κορδέλα (pic)

"Η Κουζίνα της Μαρίας" – Η Μαρία Μενούνος ανοίγει καντίνα με ελληνικό φαγητό (pic)

TAGS: