Πόνος στο στομάχι: Αυτές είναι οι πέντε τροφές που ανακουφίζουν | Pagenews.gr
Pagenews team 12 Δεκεμβρίου 2017, 07:58

Το άγχος και το στρες και γενικότερα η πίεση, η κούραση της καθημερινότητας και μια ατυχής διατροφική επιλογή σου, μπορούν να προκαλέσουν στο στομάχι έντονη διαταραχή.

Μια τέτοιου είδους ενόχληση κάνει το χρόνο να κυλά πιο αργά και δυσχεραίνει κάθε σου δραστηριότητα μέσα στην ημέρα. Η αντιμετώπιση των στομαχικών διαταραχών μπορεί να έρθει με φυσικό και αποτελεσματικό τρόπο. Με τροφές δηλαδή, που με τις ευεργετικές ιδιότητές τους μπορούν να ηρεμήσουν το στομάχι σου και συμπτώματα όπως έντονο πόνο, καούρα, κράμπες, ναυτία.

Η κατάλληλη διατροφή και η ξεκούραση μπορούν να βοηθήσουν δραστικά την κατάσταση.

Οι παρακάτω τροφές μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά:


-Κοτόσουπα

Ιδανική τροφή για τις στομαχικές διαταραχές. Δεν είναι απλά ένα γεύμα. Η κατανάλωση κοτόσουπας βοηθά τον οργανισμό να αναπληρώσει θρεπτικά συστατικά και ηλεκτρολύτες που μπορεί να έχει χάσει και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

-Φυστικοβούτυρο

Το φυστικοβούτυρο μπορεί να ηρεμήσει το στομάχι σας και να δώσει στον οργανισμό σας βιταμίνες και ιχνοστοιχεία που χρειάζεται για να ανακάμψει. Μερικές κουταλιές φυστικοβούτυρου (χωρίς προσθήκη ζάχαρης) σας δίνουν βιταμίνη Β6 και μαγνήσιο.

-Ζωμός από βρασμένο ρύζι

Ακόμα κι δεν θέλετε να φάτε τίποτα σε στερεά μορφή όσο νιώθετε δυσφορία στο στομάχι σας, μπορείτε να καταναλώσετε μερικές κουταλιές από τον ζωμό βρασμένου ρυζιού. Τα συστατικά που περιέχει θα βοηθήσουν το πεπτικό σύστημα να ηρεμήσει.

-Βραστές πατάτες

Αυτή η τροφή βοηθά στην αντιμετώπιση της αφυδάτωσης του οργανισμού και «στρώνει» το στομάχι με τα θρεπτικά συστατικά της. Πηγή φυτικών ινών, καλίου και βιταμινών του συμπλέγματος Β, βοηθούν σημαντικά τον οργανισμό.

-Στήθος κοτόπουλου
(χωρίς πέτσα)

Το βραστό κοτόπουλο χωρίς πέτσα και προσθήκη καρυκευμάτων, είναι ιδανική πηγή πρωτεϊνών. Ο ζωμός κοτόπουλου είναι εξίσου ωφέλιμος γι’αυτό θα ήταν προτιμότερο το στήθος κοτόπουλου να το καταναλώνετε μαζί με το ζωμό του.

Tags: