Τροφές που συμβάλουν στην καλή υγεία του παγκρέατος | Pagenews.gr
Pagenews Team 7 Φεβρουαρίου 2018, 11:08

Το πάγκρεας παράγει χρήσιμα ένζυμα τα οποία βοηθούν στη διάσπαση τρων τροφών και εξουδετερώνουν τα οξέα του στομάχου ώστε να αποτρέψουν τυχόν βλάβες στο έντερο. Παράγει επίσης ινσουλίνη, μια ορμόνη που ρυθμίζει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, ώστε να μπορεί ο οργανισμός να τα αξιοποιήσει για την παραγωγή ενέργειας.

Το σημαντικότατο αυτό όργανο βρίσκεται ακριβώς πίσω από το στομάχι και το μέγεθός τους στους ενήλικες φτάνει τα 15 εκατοστά σε μήκος και τα 6 εκατοστά σε πάχος.

Οι τροφές που θα δείτε παρακάτω συμβάλλουν στην καλή υγεία του παγκρέατος και στην πρόληψη της παγκρεατίτιδας, της επίπονης φλεγμονής του παγκρέατος.

Μύρτιλα και κεράσια
: Τα δύο αυτά γευστικά φρούτα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες που προλαμβάνουν τη φθορά των κυττάρων του παγκρέατος.

Μπρόκολο: Τα σταυρανθή λαχανικά, όπως το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το λάχανο και το κουνουπίδι, παρέχουν ουσίες με ισχυρή αντικαρκινική δράση.

Σκόρδο: Αποτελεί εξαιρετική πηγή ωφέλιμων θρεπτικών ουσιών που τρέφουν το συκώτι και προλαμβάνουν τον καρκίνο.

Κόκκινα σταφύλια: Παρέχουν ρεσβερατρόλη, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που συμβάλλει στην πρόληψη της παγκρεατίτιδας.

Σπανάκι: Το σπανάκι είναι πλούσιο σε σίδηρο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, συστατικά απαραίτητα για το πάγκρεας.

Γλυκοπατάτα: Τα λαχανικά με πορτοκαλί και κίτρινο χρώμα, όπως η γλυκοπατάτα, το καρότο, το καλαμπόκι και η κολοκύθα, είναι καλές πηγές θρεπτικών συστατικών που κάνουν καλό στο πάγκρεας και το προστατεύουν από τον καρκίνο.

Τόφου: Είναι καλή πηγή πρωτεΐνης και παράλληλα έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Οι πρωτεΐνες είναι ευεργετικές για την ανάπλαση και την ανάρρωση του παγκρέατος, ενώ τα λιπαρά σε μεγάλες ποσότητες το βλάπτουν.

TAGS: