Αυτοκίνητο

Η Audi κλείνει το μάτι σε όλους!

Η Audi κλείνει το μάτι σε όλους!
Να διαλέξω τον δρόμο της οικολογίας και να περιμένω το μελλοντικό Audi Q8 – που μου προανήγγειλε το Q8 Concept στο Ντιτρόιτ – ή να μείνω πιστός στο Audi SQ5, που γλυκοκοιτάζει τα αυτοκινητοδρόμια, όντας ένα από τα πιο γρήγορα SUV παραγωγής; Ο Νίκος Λιβανός θέτει ένα δίλημμα …υψηλών επιδόσεων αποκλειστικά στο www.pagenews.gr

​Η Audi ονειρεύεται τα μελλοντικά, SUV μοντέλα της – στις πιο σπορ εκδόσεις – να προσφέρουν επιδόσεις, ικανές να τα βάλουν ακόμη και με Porsche! Η γερμανική φίρμα παρουσίασε την Αμερική το νέο SQ5, μοντέλο που θα επιτρέπει στον οδηγό του να ταξιδεύει, εκτός από άνετα, και πολύ γρήγορα.

Αυτό εγγυάται ο νέος κινητήρας 3 λίτρων τεχνολογίας TFSi, που θα κρύβει ( όσο αυτό είναι εφικτό) κάτω από το καπό του 354 ίππους. Η ροπή του θα αγγίζει τα 500 Nm ενώ θα μπορεί να επιταχύνει από τα 0-100χλμ/ώρα σε 5,4΄΄. Το συγκεκριμένο, υψηλών επιδόσεων SUV μοντέλο θα είναι ταμένο σε υποψήφιους αγοραστές, που ελάχιστα τους ενδιαφέρουν οι εκτός δρόμου επιδόσεις ( άλλωστε κάτι τέτοιο δεν θα επιτρέπουν τα ελαστικά χαμηλού προφίλ και οι περίτρανες ζάντες 20 ιντσών).

Αυτή είναι η μια όψη του νομίσματος, που αντικατοπτρίζει μια «σπέσιαλ» εκδοχή, για λίγους. Η άλλη όψη έρχεται σε αντίθεση με τις εκκεντρικές καταναλώσεις, χωρίς ωστόσο να θυσιάζονται οι υψηλές επιδόσεις. Πρόκειται για την οικολογική πλευρά της Audi και την «πράσινη» τεχνολογία που φέρει το Q8 Concept. Το ευμεγέθες πρωτότυπο SUV μοντέλο διαθέτει ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 3.0 TFSi, 333 ίππων με ροπή 500Nm. Θα συνδυάζεται με ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων. Και οι δύο κινητήρες θα προσφέρουν απλόχερα 449 ίππους. Μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση, η κατανάλωση είναι στα 2,3 λίτρα/100χλμ και όχι στα 8,5 λίτρα/100χλμ που προσφέρει το λαίμαργο Audi SQ5. Σε επιδόσεις το μελλοντικό Q8 Concept έρχεται δίπλα στις επιδόσεις του Audi SQ5: To ευμεγέθες υβριδικό, μεγάλο SUV πιάνει τα 0-100 σε 5,4΄΄ ενώ και εδώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Πάντως, το μελλοντικό Q8 δεν χρειάζεται να καίει πάντα βενζίνη. Οι ισχυρές μπαταρίες ιόντων λιθίου μπορούν να προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία 60χλμ/ώρα, χωρίς καμία παρέμβαση του 3λίτρου TFSi βενζινοκινητήρα. Στο τεχνολογικό του υπόβαθρο ξεχωρίζει η τεχνολογία ημι-αυτόνομης οδήγησης αλλά και συστήματα επικοινωνίας με τα άλλα αυτοκίνητα και τις υποδομές (Car-to-X). Στο Audi SQ5 η γερμανική φίρμα τοποθετεί για πρώτη φορά σπορ ρυθμιζόμενη αερανάρτηση η οποία μειώνει το ύψος του αυτοκινήτου κατά 30 χιλιοστά, για να κάνει τη ζωή του αθλητικού οδηγού, ακόμη πιο …συναρπαστική στις στροφές.

Η…μελλοντική επιλογή δική σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments