Αυτοκίνητο
pagenews.gr / Αυτοκίνητο / Πώς εξελίχθηκε το νέο Hyundai i30 N
Πώς εξελίχθηκε το νέο Hyundai i30 N | Pagenews.gr
Pagenews Team

H Hyundai συμπεριλαμβάνεται στη λίστα των αυτοκινητοβιομηχανιών που καταγράφουν υψηλές επιδόσεις στον τομέα της ανάπτυξης. Η κορεάτικη μάρκα υλοποιεί ένα ευρύ πρόγραμμα ανάπτυξης το οποίο περιλαμβάνει τη δημιουργία νέων μοντέλων, την αξιοποίηση των εναλλακτικών μορφών παραγωγής ενέργειας και την αύξηση του ποσοστού της στη παγκόσμια αγορά.

Η πρόοδός της είναι αξιοσημείωτη και σε μεγάλο βαθμό έχει επηρεασθεί από την απόφαση της μάρκας να δημιουργήσει κέντρο ερευνών και μονάδες παραγωγής στην Ευρώπη.

Το νέο i30 N σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής για την κορεατική μάρκα. Είναι το πρώτο μοντέλο υψηλών επιδόσεων της σειράς N, που διατίθεται στην Ευρώπη.

Η σειρά N γεννήθηκε στο Ναμιγιάνγκ, στο Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας της Hyundai στη N. Κορέα και ολοκληρώθηκε στη πίστα Νίρμπουργκρινγκ, όπου βρίσκεται το ευρωπαϊκό κέντρο δοκιμών της μάρκας. Η πίστα του Νίρμπουργκρινγκ χρησιμοποιήθηκε για να βελτιώσει τις τεχνολογίες υψηλών επιδόσεων της σειράς N. Η πίστα αγώνων είναι γνωστή ως μία από τις πιο δύσκολες πίστες στον κόσμο. Με 73 στροφές και 20,8 χιλιόμετρα ασφάλτου, αποτελεί ένα εξαιρετικό σύμπλεγμα για σπορ μηχανοκίνητα. Το κέντρο δοκιμών της Hyundai καταλαμβάνει έκταση 3.600 τετραγωνικών μέτρων και χρησιμοποιείται για τις δοκιμές των νέων μοντέλων.

Κάθε αυτοκίνητο που συμμετέχει στις διαδρομές της πίστας δοκιμάζεται 420 με 480 φορές τόσο σε ξηρό όσο και σε υγρό οδόστρωμα, πραγματοποιώντας έως και 180.000 χλμ. οδήγησης -το ισοδύναμο του κύκλου ζωής ενός κανονικού οχήματος- σε μόλις τέσσερις εβδομάδες.

Το κέντρο έρευνας & τεχνολογίας στο Ναμιγιάνγκ ξεκίνησε το 1995 στη Νότια Κορέα και απασχολεί 13.000 ερευνητές, είναι το κέντρο του παγκόσμιου δικτύου ερευνάς & τεχνολογίας της μάρκας. Εκτείνεται σε περισσότερα από 3,3 εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα και αποτελείται από διάφορα κέντρα σχεδιασμού και μηχανικής οχημάτων, επιδόσεων και δοκιμαστικής οδήγησης, αεροδυναμικής σήραγγας και περιβαλλοντικής έρευνας και τεχνολογίας. Έχει φιλοξενήσει 34 αγώνες, συμπεριλαμβανομένου ενός Belgian Road, και έναν αγώνα υψηλών ταχυτήτων μήκους 4,5 χλμ. Συνολικά, ο χώρος διαθέτει διαδρομές 70 χιλιομέτρων.

Το i30 N παράγεται στη μονάδα παραγωγής της μάρκας στην Τσεχία. Η μονάδα εγκαινιάσθηκε το 2008 και ξεκίνησε την παραγωγή της πρώτης γενιάς i30 το ίδιο έτος. Έχει ετήσια παραγωγική δυναμικότητα 350.000 αυτοκινήτων. Οι εγκαταστάσεις διαθέτουν επίσης μια ανοικτή πίστα δοκιμών μήκους 3,3 χλμ.

Το i30 N διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.000 κ.εκ. με δύο επιλογές όσον αφορά την ισχύ. Η έκδοση Standard Package αποδίδει 250 ίππους και η Performance Package παρέχει 275 ίππους. Και οι δύο επιλογές παρέχουν μέγιστη ροπή 35,3 χλγμ. και φτάνουν σε μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Η έκδοση των 250 ίππων επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε 6,4’’ και η έκδοση 275 ίππων σε 6,1’’. Συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς. Φέρει κόκκινες δαγκάνες φρένων και μεγαλύτερους δίσκους φρένων (μπροστά 18 ιντσών, 17 ιντσών πίσω).

Όλες οι ειδήσεις για το αυτοκίνητο στην ειδική κατηγορία του Pagenews.gr

Ετικέτες: 
2018