Αυτοκίνητο

Formula 1: Ο Χάμιλτον ταχύτερος στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στην Αυστραλία

Formula 1: Ο Χάμιλτον ταχύτερος στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στην Αυστραλία
Στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του Αυστραλιανού Grand Prix της Formula 1, ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.

Formula 1: Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο ταχύτερος στην Αυστραλία και σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές.

Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του Αυστραλιανού Grand Prix της Formula 1.

View this post on Instagram

A post shared by Lewis Hamilton (@lewishamilton)

Formula 1: Την Κυριακή ανοίγει στην Αυστραλία η «αυλαία» της σεζόν

Η 17η Μαρτίου 2019 είναι ημέρα γιορτής για τους φίλους της Formula 1 ανά την υφήλιο, καθώς την προσεχή Κυριακή λαμβάνει τέλος η αναμονή τους μέχρι την έναρξη της νέας σεζόν.

Σχεδόν τέσσερις μήνες μετά την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος του 2018, ομάδες και οδηγοί θα βρίσκονται στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης για το πρώτο από τα 21 γκραν πρι του φετινού «μαραθωνίου», ο οποίος θα δοκιμάσει τις αντοχές των ανθρώπων και των μονοθεσίων τους.

Η ευχή των φιλάθλων της Formula 1 είναι το νέο πρωτάθλημα να είναι συναρπαστικό και οι τίτλοι να κριθούν στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, προκειμένου το ενδιαφέρον τους να διατηρηθεί αμείωτο έως την 1η Δεκεμβρίου, όταν θα διεξαχθεί το τελευταίο γκραν πρι της σεζόν στο Άμπου Ντάμπι.

Σε κάθε περίπτωση, το θέαμα στη Formula 1 για το 2019 αναμένεται να είναι περισσότερο από πέρυσι, καθώς τον Μάιο του 2018 ανακοινώθηκαν αλλαγές στους αεροδυναμικούς κανονισμούς ενόψει της νέας σεζόν, οι οποίες στοχεύουν στο να κάνουν ευκολότερες τις προσπεράσεις.

Οι τροποποιήσεις στα μονοθέσια βασίστηκαν σε έρευνα που είχε ως στόχο την εξεύρεση τρόπων, προκειμένου να γίνει πιο εύκολο για ένα αυτοκίνητο να ακολουθεί πολύ κοντά ένα άλλο.

Μια σημαντική ανακάλυψη της έρευνας ήταν ότι οι εμπρός πτέρυγες του 2018 είχαν σημαντικό αντίκτυπο στην ικανότητα ενός μονοθεσίου να ακολουθεί ένα άλλο.

Αυτές οι πτέρυγες κατεύθυναν τον αέρα γύρω από την εξωτερική πλευρά των εμπρός ελαστικών για βέλτιστη αεροδυναμική κάθετη δύναμη.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments