ÎιδικÏÏεÏα, ÏÏμÏÏνα με Ïο Ï ÏÎ¿Ï Ïγείο ΠαιδείαÏ, «ο εν λÏÎ³Ï ÎºÎ±Î¸Î·Î³Î·ÏÎ®Ï Î¼Î¿Î¯ÏαÏε Ïε μαθηÏÎÏ ÏÏ Î»Î»Î¬Î´Î¹Î¿ με ÏηÏοÏική μίÏÎ¿Ï Ï. Τα ÏÏολεία είναι ÏÏÏοι εκÏÎ±Î¯Î´ÎµÏ ÏηÏ, ÏιλίαÏ, ÏεβαÏÎ¼Î¿Ï ÎºÎ±Î¹ αλληλεγγÏηÏ. ΠεκÏÎ±Î¹Î´ÎµÏ Ïική κοινÏÏηÏα οÏείλει να ÏÎβεÏαι και να ÏÏοÏθεί Î±Ï ÏÎÏ ÏÎ¹Ï Î±ÏÏÎÏ».
Πεν λÏÎ³Ï ÎºÎ±Î¸Î·Î³Î·ÏÎ®Ï ÏÎÏεÏαι να μοίÏαÏε Ïε μαθηÏÎÏ ÏÏ Î»Î»Î¬Î´Î¹Î± με ÏηÏοÏική μίÏÎ¿Ï Ï ÎµÎ½Î±Î½Ïίον ÏÏν ομοÏÏ Î»ÏÏιλÏν, Ïα οÏοία ÏÏοÎÏÏονÏαν αÏÏ Î±ÎºÏÎ±Î¯Î¿Ï Ï Î¹ÏÏοÏÏÏÎ¿Ï Ï (ÏαÏα)θÏηÏÎºÎµÏ ÏÎ¹ÎºÎ¿Ï ÎµÎ½Î´Î¹Î±ÏÎÏονÏοÏ, μεÏαδίδει η ÎΡΤ.
Τι ÎγÏαÏαν Ïα ÏÏ Î»Î»Î¬Î´Î¹Î± ÏÎ¿Ï Î¼Î¿Î¯Ïαζε ο καθηγηÏήÏ
Τον γÏÏο ÏÏν μÎÏÏν κοινÏÎ½Î¹ÎºÎ®Ï Î´Î¹ÎºÏÏÏÏÎ·Ï Îκανε ÏÏÏογÏαÏία με Ïο ÏÏ Î»Î»Î¬Î´Î¹Î¿ ÏÎ¿Ï ÏÎÏεÏαι να μοίÏαζε ο καθηγηÏήÏ.
Τα ÏÏ Î»Î»Î¬Î´Î¹Î± ÏÎÏονÏαι να ÎγÏαÏαν, μεÏÎ±Î¾Ï Î¬Î»Î»Ïν: «ΠÏÏÎ»Î±ÎºÎ±Ï ÎγγελÏÏ Î¼Î±Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ δίÏλα Î¼Î±Ï ÎºÎ±Î¹ βλÎÏει Î´Ï ÏÏÏ ÏÏÏ ÏÎ»ÎµÏ ÏÎ¹Ï Î±Î¼Î±ÏÏÎ¯ÎµÏ Î¼Î±Ï, εκÏÏÏ Î±ÏÎ®Ï ÏÎ·Ï Î±ÏÏενοκοιÏÎ¯Î±Ï (ομοÏÏ Î»Î¿Ïιλία). Îκεί ÏÏÏÎÏει Ïο ÏÏÏÏÏÏο ÏÎ¿Ï ÎºÎ±Î¹ δεν βλÎÏει».
«Îι ομοÏÏ Î»ÏÏιλοι είναι ÏειÏÏÏεÏοι αÏÏ ÏÎ¿Ï Ï Î´Î¿Î»Î¿ÏÏÎ½Î¿Ï Ï, γιαÏί είναι καλÏÏεÏα να Ïεθάνει κανείÏ, ÏαÏά να ζει και να ÏÏοÏβάλλεÏαι ÎÏÏι. ÎαθÏÏι ο δολοÏÏÎ½Î¿Ï ÏÏÏίζει Ïην ÏÏ Ïή αÏÏ Ïο ÏÏμα, ÎµÎ½Ï Î¿ ομοÏÏ Î»ÏÏÎ¹Î»Î¿Ï ÎºÎ±ÏαÏÏÏÎÏει Ïην ÏÏ Ïή μαζί με Ïο ÏÏμα. Îεν Ï ÏάÏÏει Ïιο ÏιÏαμεÏÏ, Ïιο ÏοβεÏÏ, Ïιο ανÏηÏο, Ïιο αÏιμηÏÎ¹ÎºÏ ÏÏάγμα αÏÏ Ïην ομοÏÏ Î»Î¿Ïιλία».
ÎÏίÏηÏ, Ïο ÏÏ Î»Î»Î¬Î´Î¹Î¿ ÏÎÏεÏαι να ÎγÏαÏε: «Τι Ï ÏάÏÏει Ïιο ÏιÏαμεÏÏ ÎºÎ±Î¹ βÏÏμεÏÏÏεÏο, αÏÏ Îναν άνδÏα ÏÎ¬Î½Ï ÏÏον οÏοίο ÎÏÎ¿Ï Î½ αÏελγήÏει…»