Αυτοκίνητο

Toyota Yaris: Με κινητήρα 1.5 λίτρων

Toyota Yaris: Με κινητήρα 1.5 λίτρων
Η Toyota ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής, τοποθετεί και αυτή με τη σειρά της, στο πιο δημοφιλές μοντέλο της, το Yaris κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων και στέλνει στη σύνταξη των 1.33 λτ. Ο Νίκος Λιβανός δίνει στο pagenews περισσότερες πληροφορίες για το ιαπωνικό super mini που θα έρθει στην χώρα μας σε λίγες εβδομάδες.

Υβριδικό, ντίζελ, βενζίνης. Τρία διαφορετικά μοτέρ, τρεις επιλογές για τους υποψήφιους αγοραστές. Το νέο Yaris είναι από τα λίγα μοντέλα – και το μοναδικό στη μικρή κατηγορία – που προσφέρεται με όλα τα δημοφιλή μοτέρ. Η φίρμα αποφάσισε να το αναβαθμίσει, και για αυτό το λόγο θα προσδώσει στο νέο της μοντέλο στοιχεία που ανεβάζουν το επίπεδο του ακόμη πιο ψηλά.

Το μικρό ιαπωνικό μοντέλο αναμένεται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά τον επόμενο μήνα. Οι σχεδιαστές δεν έδωσαν τόσο μεγάλη βαρύτητα στη σχεδίαση του μοντέλου, μιας και η «κοψιά» του παραμένει μοντέρνα και έφερε και σπουδαίες πωλήσεις. Απλά, ο άνεμος ανανέωσης άγγιξε τα φωτιστικά σώματα – εμπρός και πίσω – ενώ και τους προφυλακτήρες. To σαλονάκι του παραμένει άνετο και εργονομικό – η ποιότητα ήταν ούτως η άλλως εξαιρετική και σε επίπεδα Avensis – ενώ πλέον ενισχύθηκε η εργονομία με ένα νέο πίνακα οργάνων και μια πιο μοντέρνα έγχρωμη οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών 4,2 ιντσών που θα είναι στάνταρ από την έκδοση Active.

Η νέα σειρά Yaris θα δίνει τις εξής επιλογές: τέσσερα κινητήρια σύνολα, ένα υβριδικό, δύο βενζίνης κι ένα ντίζελ. Η πιο μεγάλη αλλαγή βρίσκεται κάτω από το καπό, όπου το νέο Yaris θα εξοπλίζεται και με κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ που στη συγκεκριμένη περίπτωση θα αγγίζει τους 110 ίππους – η ροπή είναι 136 Nm . Το νέο μοτέρ στέλνει στη συνταξιοδότηση τον 1.33 λτ. κινητήρα – με το νέο Yaris να είναι πλέον κατά 0,8 δεύτερα ταχύτερο στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (11,0 δλ. έναντι 11,8), ενώ στα 80 – 120 χλμ./ώρα με 5η ταχύτητα επιταχύνει σε 17,6 δλ. έναντι 18,8 δλ. Στη βάση θα κυριαρχεί ο 3κύλινδρο κινητήρα του 1.0 λτ., ο οποίος παρουσιάζει μείωση θορύβων, κραδασμών και των εκπομπών ρύπων (99 γρ./χλμ. από 110).

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο υβριδικό σύνολο που έγινε πιο αθόρυβος αλλά και πιο οικονομικός, όπως καυχιέται η ιαπωνική φίρμα. Όλα τα μοντέλα πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6 και έχουν ωφεληθεί από τις ρυθμίσεις που περιόρισαν ακόμα περισσότερο τις εκπομπές C02.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments