Πίσω… ολοταχώς για τους δείχτες της Wall
Στο «κόκκινο» ξεκίνησε η συνεδρίαση της Παρασκευής στη Wall Street. με τους δείκτες να καταγράφουν σημαντικές απώλειες, αναμένοντας τις ενδείξεις για τις επόμενες κινήσεις της Fed γύρω από την αύξηση των βασικών επιτοκίων της ή μη.
Ο Dow χάνει 0,71% στις 18.335 μονάδες, ο Nasdaq υποχωρεί 0,79% στις 5.221 μονάδες και ο S&P 500 γράφει απώλειες 0,82% στις 2.163 μονάδες.
Στο αρνητικό επενδυτικό κλίμα που επικρατεί στις ΗΠΑ συμβάλει και η εικόνα στις ευρωαγορές που «άνοιξαν» τις απώλειες που κατέγραφαν νωρίτερα μέσα στη μέρα.