Ψηφίστηκε από την Ολομέλεια της Βουλής με ευρεία πλειοψηφία το νομοσχέδιο για την κύρωση της σύμβασης αξιοποίησης του Ελληνικού.
Καταψήφισαν η ΧΑ και το ΚΚΕ.

Ψηφίστηκε από την Ολομέλεια της Βουλής με ευρεία πλειοψηφία το νομοσχέδιο για την κύρωση της σύμβασης αξιοποίησης του Ελληνικού.
Καταψήφισαν η ΧΑ και το ΚΚΕ.