Κέρδη στη Wall Street με το ”βλέμμα” στη Fed
Θετικό ξεκίνημα πραγματοποιούν οι δείκτγες της Wall Street καθώς οι ανακοινώσεις για την πορεία της αμερικανικής οικονομίας ενισχύουν τις απόψεις για διατήρηση της νομισματικής πολιτικής της Fed στο βασικό επιτόκιο.
Ακόμα, η άνοδος της τιμής του πετρελαίου ωθεί προς τα πάνω τις ενεργειακές μετοχές.
Ο Dow Jones κερδίζει 0,51% στις 18.261 μονάδες.
Ο Nasdaq ανεβαίνει 0,40% στις 5.308 μονάδες.
Ο S&P 500 ενισχύεται 0,40% στις 2.158 μονάδες.
Στα μάκρο της ημέρας, ο αριθμός των νέων θέσεων εργασίας διαμορφώθηκε σε 154.000, έναντι 175.000 τον Αύγουστο, σημειώνοντας τη μικρότερη άνοδο από τον περασμένο Απρίλιο.
Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση του αριθμού σε 170.000 θέσεις εργασίας.
Από την αρχή του έτους, η μηνιαία άνοδος κυμαίνεται μεταξύ 150.000 και 207.000 θέσεων εργασίας.
Σε άλλη εξέλιξη, το εμπορικό έλλειμμα των ΗΠΑ αυξήθηκε κατά 3% για τον Αύγουστο, ανερχόμενο στα 40,73 δισ. δολάρια.
Οι εισαγωγές ενισχύθηκαν κατά 1,2% σημειώνοντας το υψηλότερο επίπεδο από τον Σεπτέμβριο του 2015, ενώ αύξηση κατά 0,8% κατέγραψαν και οι εξαγωγές.
Το υπουργείο Εμπορίου των ΗΠΑ προχώρησε επίσης, στην αναθεώρηση του εμπορικού ελλείμματος του Ιουλίου, το οποίο τελικά ανήλθε σε 39,55 δισ. δολάρια έναντι της πρότερης εκτίμησης περί ελλείμματος 39,47 δισ. δολαρίων.
Η εικόνα στην Ευρώπη
Με απώλειες συνεχίζει το σύνολο των ευρωπαϊκών αγορών την Τετάρτη, με τους επενδυτές να προχωρούν σε κατοχύρωση των κερδών τους.
Στο Λονδίνο ο FTSE χάνει 0,47% στις 7.041 μονάδες.
Στη Φρανκφούρτη ο DAX πέφτει 0,21% στις 10.596 μονάδες.
Στο Παρίσι ο CAC υποχωρεί 0,26% στις 4.490 μονάδες.
Στην περιφέρεια της Ευρωζώνης ο FTSE MIB στο Μιλάνο ενισχύεται 0,86% στις 16.488 μονάδες και ο IBEX στη Μαδρίτη υποχωρεί οριακά 0,12% στις 8.758 μονάδες.
Ο πανευρωπαϊκός Stoxx 600 πέφτει 0,53% στις 344 μονάδες.