“Στήριγμα” στις ευρωαγορές από ευρώ και στερλίνα
Τα κέρδη που σημειώνουν οι μετοχές των μεγάλων εξαγωγικών εταιριών δίνουν τον τόνο στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, που άνοιξαν με μικρά κέρδη στην τελευταία συνεδρίαση της εβδομάδας.
Ο λόγος της ανόδου των εξαγωγικών τίτλων είναι η πτώση του ευρώ σε χαμηλό εφτά μηνών έναντι του δολαρίου, ενώ και η στερλίνα γράφει σημαντική υποχώρηση σε σχέση με το αμερικανικό νόμισμα.
Υπό αυτό το πλαίσιο, ο FTSE στο Λονδίνο ανεβαίνει 0,08% στις 7.033 μονάδες.
Ο DAX στη Φρανκφούρτη κερδίζει 0,09% στις 10.711 μονάδες.
Ο CAC στο Παρίσι ενισχύεται 0,14% στις 4.546 μονάδες.
Στην περιφέρεια της Ευρωζώνης, ο FTSE MIB στο Μιλάνο κερδίζει 0,10% στις 17.162 μονάδες και ο IBEX 35 στη Μαδρίτη ανεβαίνει 0,22% στις 9.080 μονάδες.
Ο πανευρωπαϊκός Stoxx 600 ενισχύεται 0,18% στις 344 μονάδες.