Τα κέρδη που σημειώνουν οι μετοχές των μεγάλων εξαγωγικών εταιριών δίνουν τον τόνο στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, που άνοιξαν με μικρά κέρδη στην τελευταία συνεδρίαση της εβδομάδας.
Ο λόγος της ανόδου των εξαγωγικών τίτλων είναι η πτώση του ευρώ σε χαμηλό εφτά μηνών έναντι του δολαρίου, ενώ και η στερλίνα γράφει σημαντική υποχώρηση σε σχέση με το αμερικανικό νόμισμα.
Υπό αυτό το πλαίσιο, ο FTSE στο Λονδίνο ανεβαίνει 0,08% στις 7.033 μονάδες.
Ο DAX στη Φρανκφούρτη κερδίζει 0,09% στις 10.711 μονάδες.
Ο CAC στο Παρίσι ενισχύεται 0,14% στις 4.546 μονάδες.
Στην περιφέρεια της Ευρωζώνης, ο FTSE MIB στο Μιλάνο κερδίζει 0,10% στις 17.162 μονάδες και ο IBEX 35 στη Μαδρίτη ανεβαίνει 0,22% στις 9.080 μονάδες.
Ο πανευρωπαϊκός Stoxx 600 ενισχύεται 0,18% στις 344 μονάδες.
