Σε θετικό έδαφος κινούνται για την Τρίτη οι ασιατικοί χρηματιστηριακοί δείκτες, με την άνοδο της τιμής του πετρελαίου να δίνει ώθηση στις μετοχές των ενεργειακών εταιριών.
Στην Ιαπωνία ο Nikkei ανέβηκε 0,31% και στη Ν. Κορέα ο Kospi ενισχύεται 1%.
Στην Αυστραλία ο ASX κερδίζει 1,16%, φτάνοντας σε υψηλό 1 μήνα.
Στο Χονγκ Κονγκ ο Hang Seng κερδίζει 1,30% και στην Κίνα ο Shanghai Composite ενισχύεται 0,85%.
