Οικονομία

Με άνοδο έκλεισε το Χρηματιστήριο Αθηνών

Με άνοδο έκλεισε το Χρηματιστήριο Αθηνών
Στις 778,35 μονάδες ο Γενικός Δείκτης Τιμών.

Σημαντικό μέρος των απωλειών που σημείωσε μετά το “ναυάγιο” του Eurogroup της 22ας Μαΐου, κατάφερε να ανακτήσει σήμερα το Χρηματιστήριο Αθηνών. 

Ο γενικός δείκτης έκλεισε με κέρδη 0,85% στις 778,35 μονάδες, ενώ σήμερα κινήθηκε μεταξύ των 770,83 μονάδων (-0,13%) και 778,47 μον. (+0,86%). Ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 59 εκατ. ευρώ, ο όγκος ανήλθε στα 74,9 εκατ. τεμάχια, ενώ μέσω προσυμφωνημένων πράξεων διακινήθηκαν 651 xil. τεμάχια. 

Ο δείκτης υψηλής κεφαλαιοποίησης έκλεισε με κέρδη 0,79%, στις 2.077,55 μονάδες, ενώ στο -0,18% ολοκλήρωσε τις συναλλαγές ο Mid Cap και στις 1.009,47 μονάδες. Ο τραπεζικός δείκτης έκλεισε με κέρδη 1,14% στις 1.008,24 μονάδες. 

Σε επίπεδο εβδομάδας ο γενικός δείκτης σημείωσε απώλειες 0,74%, ο FTSE 25 υποχώρησε κατά 0,09%, ενώ ο τραπεζικός δείκτης έχασε 3,72%.