Ελλάδα

Ανατίναξαν δύο ΑΤΜ στα Πατήσια

Ανατίναξαν δύο ΑΤΜ στα Πατήσια
Χτύπησαν ξανά οι ληστές των ΑΤΜ.

Στο κέντρο της Αθήνας «χτύπησαν» οι ληστές των ΑΤΜ, ανατινάζοντας δύο μηχανήματα στα Πατήσια.

Συγκεκριμένα στις 04:30 τα ξημερώματα του Σαββάτου, οι δράστες ανατίναξαν τα ΑΤΜ υποκαταστήματος τράπεζας στην Αχαρνών 377, με διοχέτευση αερίου.

Στην συνέχεια έφυγαν, με τις κασετίνες με τα χρήματα από το ένα μόνο μηχάνημα, ενώ προκάλεσαν και πολλές φθορές στην τράπεζα.