Η διασημότερη ανάβαση του κόσμου το Pikes Peak διεξήχθη το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στην Αμερική.
Για το Red Bull Ring στο Spielberg επελέγησαν οι P Zero κίτρινη μαλακή, η P Zero κόκκινη πολύ μαλακή και η P Zero μωβ πάρα πολύ μαλακή γόμα: Πρόκειται ακριβώς για τον ίδιο συνδυασμό με πέρυσι, φέτος όμως οι γόμες είναι όλες ένα επίπεδο πιο μαλακές από τις αντίστοιχες του 2017.
Ο πολυπρωταθλητής αναβάσεων Simone Faggioli τερμάτισε 2ος οδηγώντας ένα Norma με ελαστικά Pirelli.
Ο χρόνος του στα 8m37.230s είναι ο ταχύτερος που έχει πετύχει ποτέ ιδιώτης και ταυτόχρονα ο 3ος καλύτερος χρόνος στην ιστορία της ανάβασης.
Η Pirelli πέτυχε επίσης και ρεκόρ SUV στο Pikes Peak με μια σχεδόν εργοστασιακή Bentley Bentayga.
Η Ferrari έχει λίγο πιο επιθετική προσέγγιση επιλέγοντας 10 σετ έναντι 9 που επέλεξαν οι Mercedes, Red Bull.
Τα ενεργειακά φορτία που ασκούνται στα ελαστικά είναι σχετικά χαμηλά και η άσφαλτος έχει καλή πρόσφυση.

“Στην Αυστρία έχουμε την ίδια επιλογή ελαστικών με την Γαλλία.
Πρόκειται όμως για εντελώς διαφορετικές πίστες παρότι αμφότερες προήρθαν από την ανακαίνιση μιας παλιάς ιστορικής διαδρομής.
Η καταγωγή δίνει στο Red Bull Ring την αίσθηση πίστας παλιάς σχολής την οποία πάντα εκτιμούν οι οδηγοί.
Η διαδρομή είναι περισσότερο γκάζι φρένο και δεν παρουσιάζει μεγάλες απαιτήσεις σε πλευρικά φορτία.
Η Αυστρία είχε πάντα την ικανότητα να προκαλεί εκπλήξεις καθώς ο γύρος είναι σύντομος και τα μονοθέσια είναι πιο κοντά το ένα στο άλλο, οπότε έχεις ν’ αντιμετωπίσεις και κυκλοφοριακό.
Μια από τις ιδιαιτερότητες στην Αυστρία είναι πως έχει περισσότερες δεξιές στροφές όμως οι δυο πιο απαιτητικές στροφές είναι αριστερές.
Αυτό σημαίνει ότι τα ελαστικά που φορτίζονται λίγο, φτάνουν σχεδόν «κρύα» σ’ αυτές τις δυο στροφές όπου καταπονούνται, αντίθετα με ότι συμβαίνει στον υπόλοιπο γύρο”.
Διαβάστε όλα τα άρθρα του Νίκου Λιβανού εδώ