Αυτοκίνητο

Honda: Έφτασε τις 300 νίκες στην κορυφαία κατηγορία του MotoGP (vid)

Honda: Έφτασε τις 300 νίκες στην κορυφαία κατηγορία του MotoGP (vid)
O Jim Redman με Honda RC181 ήταν αυτός που κατέκτησε την πρώτη στην ιστορία νίκη της Honda το 1966 στο Hockenheim.

Την τρίτη του νίκη κατέκτησε στο φετινό πρωτάθλημα του MotoGP ο Μαρκ Μάρκεθ με την Honda. Ο Ισπανός αναβάτης πήρε την 2η συνεχόμενη νίκη τους και δείχνει πως αυτή η χρονιά θα είναι ένας άνετος περίπατος που θα τον οδηγήσει στο 6ο του πρωτάθλημα. Η συγκεκριμένη πρωτιά στο γαλλικό Grand Prix ήταν η 300ή της ιαπωνικής εταιρίας στην κορυφαία κατηγορία και αυτό αποτελεί την ιδιαιτερότητα του αγώνα.

Κάνοντας μια μικρή αναδρομή στις επιτυχίες της ιαπωνικής μάρκας, θα δούμε ότι ο Jim Redman με Honda RC181 ήταν αυτός που κατέκτησε την πρώτη στην ιστορία νίκη της Honda το 1966 στο Hockenheim, ενώ η δεύτερη ήρθε μερικούς αγώνες αργότερα στο Brno την ίδια χρονιά από τον Mike Hailwood. Το 1984 ήταν η χρονιά που εμφανίστηκε η θρυλική μοτοσικλέτα NSR500, η οποία κατέκτησε συνολικά 132 νίκες στα 500 κ.εκ. χαρίζοντας τον παγκόσμιο τίτλο σε αναβάτες όπως οι Mick Doohan, Wayne Gardner, Alex Crivillè και Eddie Lawson.

Ξεκινώντας η εποχή των τετράχρονων κινητήρων, η Honda σημείωσε επιτυχία με την RC211V, κερδίζοντας στο ιαπωνικό GP του 2002. Η νέα γενιά των μοτοσυκλετών RC211V, RC212V και RC213V χάρισαν συνολικά 144 νίκες στη Honda, ανάμεσά τους και αυτή του Μάρκεθ στο γαλλικό GP.

Μάρκεθ: Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έκανα εγώ την 300στή νίκη της Honda στην μεγάλη κατηγορία

Μετά το τέλος του αγώνα έκανε τις καθιερωμένες δηλώσεις και χαρακτηριστικά ανέφερε: «Ήταν ένα καλός αγώνας. Στην αρχή δεν ήθελα να πιέσω πολύ καθώς οι συνθήκες ήταν περίεργες και δεν ήμουν σίγουρος αν το εμπρός μου λάστιχο είχε αρκετά ζεσταθεί ώστε να το πιέσω. Όταν με πέρασε ο Τζακ, είδα πως φόρτιζε το εμπρός του ελαστικό και κρατούσε, άρα τα λάστιχα ήταν στην σωστή πλέον θερμοκρασία. Έκανα έναν γύρο στο 1.32 χαμηλά και είδα πως κρατούσε.

Έκανα μερικούς γύρους εκεί και ταχύτερο γύρο και ξέφυγα 2-3 δευτερόλεπτα και ήταν αρκετό, ώστε να μην πιέσω περισσότερο. Στους τελευταίους γύρους έκανα 1.33 πολύ, καθώς ήμουν άνετος και δεν χρειαζόταν να πιέσω. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έκανα εγώ την 300στή νίκη της Honda στην μεγάλη κατηγορία. Αν έχουμε λύσει το πρόβλημα με το «φρένο» του κινητήρα,τότε δεν θα έχουμε άλλα πρόβλήματα. Είμαι άνετος. Πάω στην Ιταλία με άνεση πως δεν χρειάζεται να κερδίσω ούτε να πάρω ρίσκα.»

Διαβάστε Eπίσης:

Honda: Το GTR150 Supra αλλάζει επίπεδο στα μηχανάκια της εταιρίας

Honda Civic Type R: Υβριδική έκδοσή με πάνω από 400 PS

Περισσότερα