Υγεία

Παγωτό: Πόση ώρα πρέπει να περπατήσεις για να το «κάψεις»

Παγωτό: Πόση ώρα πρέπει να περπατήσεις για να το «κάψεις»
Το παγωτό είναι μια ένοχη απόλαυση του καλοκαιριού με αρκετές θερμίδες.

Το παγωτό είναι μια από τις αγαπημένες συνήθειες μικρών και μεγάλων όταν έρχεται το καλοκαίρι. Στην παιδική μας ηλικία μετρούσαμε πόσα παγωτά έχουμε φάει μέσα στις καλοκαιρινές διακοπές. Ωστόσο το απόλυτο γλυκό του καλοκαιριού δεν είναι και τόσο αθώο. Αντίθετα έχει πολλές θερμίδες και λιπαρά και αποτελεί το νούμερο ένα εχθρό της σιλουέτας μας. Υπάρχουν κάποια παγωτά που δεν είναι το ίδιο «ένοχα» με τα άλλα.

Ορισμένοι τύποι μπορεί να έχουν λιγότερο λίπος, αλλά περισσότερη ζάχαρη, πράγμα που σημαίνει ότι χάνονται θερμίδες από το λίπος, αλλά αντικαθίστανται με εκείνες από τη ζάχαρη. Μια μπάλα παγωτό παγωτό βανίλια μας δίνει περίπου 180 θερμίδες, μία μπάλα σοκολάτα 235 και μία παρφέ 245-300.

Πόσο πρέπει να περπατήσει κάποιος  για να κάψει ένα ξυλάκι;  Οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Τέξας έκαναν έρευνα και βρήκαν την απάντηση.Το αποτέλεσμα της μελέτης σε 300 συμμετέχοντες ηλίκίας18-30 ετών ήταν ότι ένα παγωτό ξυλάκι απαιτεί μια ώρα περπάτημα.

Οι διατροφολόγοι τονίζουν ότι το παγωτό ξυλάκι έχει λιγότερες θερμίδες σε σύγκριση με το κυπελλάκι (με την προϋπόθεση ότι δεν έχει επικάλυψη σοκολάτας), όπως και το παγωτό βανίλιας ή φρούτου σε σχέση με το παγωτό σοκολάτας ή το παρφέ. Επίσης οι γρανίτες, τα σορμπέ, το παγωτό γιαούρτι και τα τύπου 0% ή 0+0% αποτελούν την ιδανικότερη επιλογή για όσους προσέχουν το βάρος τους.

Διαβάστε Eπίσης

Παύλος Πολάκης για διαγνωστικά κέντρα: «Επιχειρηματικά υποκινούμενη η απεργία»

Διαγνωστικά κέντρα: Όλη η αλήθεια για τους ασφαλισμένους

Περισσότερα