Ελλάδα

Αγρίνιο απάτη: Ηλικιωμένη έδωσε 1.300 ευρώ και λίρες σε επιτήδειους

Αγρίνιο απάτη: Ηλικιωμένη έδωσε 1.300 ευρώ και λίρες σε επιτήδειους
Αγρίνιο απάτη: Επιτήδειοι ανάγκασαν ηλικιωμένη γυναίκα να δώσει κακήν - κακώς 1.300 ευρώ και λίρες.

Αγρίνιο απάτη: Σε έξαρση βρίσκεται το φαινόμενο των εξαπατήσεων πολιτών από σπείρες επιτήδειων στη Δυτική Ελλάδα. Παρά το γεγονός πως οι Αρχές έχουν εντοπίσει αρκετές ομάδες ανθρώπων που είχαν ως στόχο την εξαπάτηση ανυποψίαστων πολιτών, στο προσκήνιο βγαίνουν συνεχώς καινούρια περιστατικά. Μία από τις απάτες αφορά τηλεφώνημα για πρόκληση θανατηφόρου τροχαίου, το οποίο και δέχθηκε ηλικιωμένη γυναίκα στο Αγρίνιο.

Συγκεκριμένα, στην 71χρονη τηλεφώνησε μια άγνωστη γυναίκα η οποία την ενημέρωσε σχετικά με θανατηφόρο τροχαίο που δήθεν προκάλεσε το παιδί της. Μάλιστα, την εκβίασε λέγοντάς της ότι θα πρέπει να της δώσει 6.000 ευρώ ώστε να μην κοινοποιήσει το περιστατικό στα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης. Η ανυποψίαστη γυναίκα καταβλήθηκε από τον φόβο και ως εκ τούτου έπεσε στην παγίδα.

Όπως αναφέρει το agrinionews.gr, μάζεψε το ποσό των 1.300 ευρώ αλλά και οκτώ χρυσές λίρες. Μάλιστα, για να μην έρθει σε επαφή με τη γυναίκα που της τηλεφώνησε, ακολούθησε κατά γράμμα τις οδηγίες που της δόθηκαν, παραδίδοντας… κινηματογραφικά τα χρήματα. Συγκεκριμένα, τα μάζεψε σε μια σακούλα και τα πέταξε στο δρόμο από το μπαλκόνι της.

Εκεί, είχε στήσει καρτέρι ένας νεαρός συνεργό της σπείρας, ο οποίος πήρε τη σακούλα και εξαφανίστηκε. Η γυναίκα κατάλαβε ότι έπεσε θύμα απάτης όταν συνομίλησε με τους οικείους της, ωστόσο ήταν… αργά. Φυσικά, ενημέρωσε την αστυνομία, η οποία ξεκίνησε αμέσως έρευνα για τον εντοπισμό των επιτήδειων. Μέχρι στιγμής, χωρίς αποτέλεσμα.

Η νέα τηλεφωνική απάτη που «σαρώνει» σε ΗΠΑ και Ευρώπη

Η νέα μέθοδος «εύκολου» χρήματος μέσω τηλεφωνικής απάτης, σαρώνει στις ΗΠΑ, αλλά και στην Ευρώπη. Στην αρχή, ο ανυποψίαστος ακροατής λαμβάνει τηλεφώνημα από κάποιον τοπικό αριθμό. Στη συνέχεια, ο συνομιλητής του, τονενημερώνει ότι η κλήση καταγράφεται και λέει το όνομά του και την εταιρεία που εργάζεται.

Αμέσως μετά, ρωτά: «Με ακούτε;». Αν κάνει αυτή την ερώτηση, θα πρέπει να κλείσει απευθείας το τηλέφωνο, διότι, αν η απάντηση είναι «ναι», τότε μπορεί η ηχογράφηση να μονταριστεί και η εταιρεία να «δέσει» με φωνητικό συμβόλαιο, αντίστοιχο με το «Συμφωνώ» που «κλικάρουμε» στο τέλος των Όρων Χρήσης κάποιου προγράμματος στον υπολογιστή μας.

Οι επιτήδειοι που χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο επιχειρούν να χρεώσουν τα θύματά τους για υπηρεσίες και προϊόντα και στη συνέχεια απειλούν με προσφυγή στη Δικαιοσύνη, καθώς έχουν στα χέρια τους την ηχογραφημένη συνομιλία.

Διαβάστε Eπίσης

Περισσότερα
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Δείτε την πολιτική μας κάνοντας κλικ εδώ.
Αποδέχομαι