Οικονομία

Terra Creta: Το λάδι από την Κρήτη που ταξιδεύει σε πάνω από 25 χώρες

Terra Creta: Το λάδι από την Κρήτη που ταξιδεύει σε πάνω από 25 χώρες
Terra Creta: Η "βουβή" εταιρεία που διαπρέπει και έχει κατακτήσει την διεθνή αγορά.

Terra Creta: Ενεργώντας αθόρυβα με μικρά αλλά σταθερά βήματα η εταιρεία κατάφερε να κατακτήσει την διεθνή αγορά και να αναδειχθεί με τις επιλογές της στο αγνό παρθένο ελαιόλαδο. Ο ιδρυτής της, Μανώλης Αναγνωστάκης, αποφάσισε το 1992 να αφήσει την θέση του στην τράπεζα και να ασχοληθεί με αυτό που ενδόμυχα ήθελα από πάντα. Έτσι λοιπόν ξεκίνησε να εργάζεται σε δύο εταιρείες που είχαν ως κύριο αντικείμενο το ελαιόλαδο προκειμένου να μάθει τα μυστικά και να εναρμονιστεί με το προσήκον περιβάλλον.

Όταν απέκτησε όλη την τεχνογνωσία για τα προϊόντα και την επιχειρηματική εμπειρία ιδρύει την Terra Creta το 2001 και με την προσωπική του εργασία και αφοσίωση κατάφερε να πραγματοποιήσει τα όνειρα και κάθε προσωπική του φιλοδοξία. Η εταιρεία σήμερα τελεί υπό την διεθνή ομπρέλα της αγοράς καθώς κατάφερε να ελιχθεί και να έχει σήμερα ένα από τα ποιοτικότερα ελαιόλαδα του κόσμου. Αξιοσημείωτο δε το γεγονός ότι δεν σταματά να επεκτείνεται και συνεχώς οι εξαγωγές αυξάνονται σε Ευρώπη αλλά και Κίνα.

Η επιχείρηση ξεκίνησε με τις πρώτες εγκαταστάσεις της στην Σούδα των Χανίων. Από την πρώτη κιόλας στιγμή η εταιρεία είχε ως κύριο άξονά της τις εξαγωγές στηριζόμενη στην ολική ποιότητα και στα υψηλά οργανοληπτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων της. Ένα από τα πρώτα και κορυφαία προϊόντα ήταν το Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο Π.Ο.Π. Κολυμβαρίου του νομού Χανίων, όπου μέχρι και σήμερα κατέχει υψηλή θέση επιλογής από τους καταναλωτές σε διάφορες χώρες του κόσμου, λόγω της γεύσης και της ποιότητάς του. Το 2007 η ζήτηση όλο και αυξάνονταν με την ιδιοκτησία να δημιουργεί πιο σύγχρονο ελαιοτριβείο με εξελιγμένες μηχανές που θα συνέβαλαν στο απόλυτο ποιοτικά αποτέλεσμα.

Η φιλοσοφία της εταιρείας

Η Terra Creta πέτυχε καθώς λειτουργεί πάνω σε γερά θεμέλια που βασίζονται στις αρχές της αυτονομίας, της πρωτοπορίας και της επιστημονικής έρευνας. Οι λέξεις που προσδιορίζουν επακριβώς την επιχείρηση είναι η ανώτερη ποιότητα, η γεύση και η πρωτοπορία. Το εταιρικό όραμα στοχεύει σε ευχαριστημένους καταναλωτές από τα premium προϊόντα, επιθυμούν να έχουν πλήρη αρμονία με τους συνεργάτες του αγροτικού τομέα ενώ επίσης εργάζονται συνολικά για να ικανοποιήσουν κάθε ανάγκη του καταναλωτή που είναι το “κλειδί” για μια επιτυχημένη πορεία. Στόχος είναι να γίνει το Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο της περιοχής του Κολυμβαρίου ένα προϊόν υψηλής ποιότητας που να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα. Ένα ελαιόλαδο του οποίου η ανώτερη ποιότητα θα αναγνωρίζεται από τον καταναλωτή ανάμεσα σε όλα τ’ άλλα.

Το 2006 η εταιρεία εγκαινίασε ένα νέο πρωτοποριακό σύστημα που ονομάστηκε «Δέντρο Ιχνηλασιμότητας». Ο κάθε καταναλωτής θα μπορεί να εισάγει τον πενταψήφιο αριθμό παρτίδας κάθε προϊόντος στην ιστοσελίδα της εταιρείας και να παρακολουθήσει όλα τα στάδια παραγωγής του, παράδειγμα την χημική ανάλυση, την τυποποίηση, τις ημερομηνίες και την καταγωγή. Είναι επίσης σημαντικό ότι στις διαθέσιμες πληροφορίες απεικονίζεται ακριβώς η περιοχή των ελαιώνων που προέρχεται το συγκεκριμένο ελαιόλαδο.

Η εταιρεία σήμερα

Από το 2009 και έπειτα η εταιρεία στις λειτουργεί στις νέες της σύγχρονες εγκαταστάσεις της στο Κολυμβάρι της Κρήτης. Οι νέες εγκαταστάσεις είναι εξοπλισμένες με τις πιο σύγχρονες γραμμές παραγωγής, συμπεριλαμβάνονται ανοξείδωτες δεξαμενές αποθήκευσης του ελαιόλαδα και θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα και πιο πρωτοποριακά ελαιοτριβεία της Ελλάδος. Η εταιρεία δεσμεύεται να παράγει υψηλής αξίας προϊόντα υπό τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας και υγιεινής προς ικανοποίηση όλων των καταναλωτών απαιτητικών και μη. Είναι μάλιστα ιδιαίτερη η προσήλωση των ανθρώπων της εταιρείας καθώς στοχεύουν σε μια ανώτερη ποιότητα που ελάχιστοι επιδιώκουν. Όλα τα προϊόντα έχουν αναγνωρισθεί και βραβευτεί για το άρωμα και την γεύση από τουλάχιστον 30 διεθνείς και ελληνικούς διαγωνισμούς.

Το 2019 ο κύκλος εργασιών της επιχείρησης μειώθηκε στα 18 εκατομμύρια ευρώ από τα 23 εκατομμύρια ευρώ που άγγιξε το 2018 ενώ το 2009 ήταν μόλις 3.1 εκατομμύρια.  Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Φώτης Σουσαλής είχε δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξή του ότι: «Η περσινή χρονιά λόγω του δάκου που έπληξε όλη την Κρήτη οδηγώντας σε κατακόρυφη πτώση των τιμών μάς επηρέασε ταμειακά. Ωστόσο ο όγκος των πωλήσεών μας αυξήθηκε στους 3.700 τόνους, γεγονός που καταδεικνύει τη σταθερότητα στη ζήτηση των προϊόντων της εταιρείας».

Γι’ αυτό εξάλλου και παρά τη δύσκολη χρονιά η Terra Creta προχώρησε σε μια επένδυση ύψους 200.000 ευρώ στο ελαιουργείο, σε μια νέα γραμμή παραγωγής, για να αυξηθεί η παραγωγική δυναμικότητα. «Αυτή τη στιγμή η δυναμική του εργοστασίου είναι γύρω στις 8.000 φιάλες την ώρα. Επίσης επενδύσαμε στην επέκταση του ανθρώπινου δυναμικού μας, προσθέτοντας και νέους επιστήμονες στην ομάδα μας», σημείωσε ο κ. Σουσαλής, ενώ πρόσθεσε ότι υπάρχουν σοβαρές σκέψεις για την προσθήκη μίας ακόμα βάρδιας στο εργοστάσιο. Οι  μόνιμοι εργαζόμενοι στην εταιρεία σήμερα φτάνουν τους 45, ενώ άλλοι τόσοι περίπου απασχολούνται εποχιακά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments