Οικονομία

Θεόνη: Το νερό της Ελλάδας

Θεόνη: Το νερό της Ελλάδας
Θεόνη: Με τόσα βραβεία δεν υπάρχει πια αμφιβολία.

Θεόνη: Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. International Taste & Quality Institute, Monde Selection, DLG, Berkeley Springs International Water Tasting, Arab-Asian Beverage Alliance. Τι είναι αυτά θα ρωτήσετε. Είναι οργανισμοί που έχουν βραβεύσει το “Θεόνη” ως το καλύτερο νερό. Χρειάζεται να πούμε περισσότερα; Ένα πολυβραβευμένο νερό το οποίο πληρεί όλες τις προϋποθέσεις για θεωρείται ως ένα από τα κορυφαία εμφιαλωμένα νερά παγκοσμίως. 

Η ΑΗΒ Γκρουπ ΑΕ ιδρύθηκε το 1996, εισερχόμενη δυναμικά στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού το 2013, με την κατασκευή της πλέον σύγχρονης ελληνικής μονάδας εμφιάλωσης του φυσικού μεταλλικού νερού «Θεόνη», στη Βατσουνιά, του νομού Καρδίτσας. Με συνέπεια στο όραμα του ιδρυτή της εταιρείας Βασίλη Τσέλιου και των συνεργατών του για μία καινοτόμα μονάδα παραγωγής υψηλών διεθνών προδιαγραφών, η εμφιάλωση του νερού πραγματοποιείται σε μία υπερσύγχρονη μονάδα που απασχολεί 40 άτομα προσωπικό και λειτουργεί σε πλήρη εναρμόνιση με το φυσικό περιβάλλον.

Η μονάδα εγκαινιάστηκε το 2013, με αυτοχρηματοδοτούμενη επένδυση 5 εκατ. ευρώ.

Νέες επενδύσεις έχουν δρομολογηθεί για την επέκταση της παραγωγικής δυνατότητας της εταιρείας προκειμένου να ανταποκριθεί στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση. Σήμερα, το νερό «Θεόνη» έχει παρουσία στα ράφια μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της εγχώριας αγοράς, ενώ εισέρχεται δυναμικά και στο χώρο εστίασης. Στη διεθνή αγορά, οι εξαγωγές της εταιρείας σημειώνουν συνεχή ανοδική πορεία, με το φυσικό μεταλλικό νερό «Θεόνη» να απολαμβάνεται ήδη από καταναλωτές στην Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία.

Το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη ακολουθεί ένα σταθερό αναπτυξιακό του πλάνο και για την προσεχή πενταετία, η εταιρία προσανατολίζεται σε νέες επενδύσεις που αφορούν αφενός στην περεταίρω διείσδυσή της στις διεθνείς αγορές και αφετέρου στην ισχυροποίηση της παρουσίας στην εγχώρια αγορά, προωθώντας νέες προτάσεις για συσκευασίες και νέα προϊόντα. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία σκοπεύει να προσθέσει σύντομα γυάλινες συσκευασίες 1L, με σκοπό να ενισχύσει την παρουσία του στο χώρο της εστίασης, ενώ υπάρχουν σχέδια που περιλαμβάνουν την είσοδό του νερού Θεόνη στην αγορά του ανθρακούχου νερού.

Υιοθετώντας από το ξεκίνημα ένα σαφή εξωστρεφή χαρακτήρα, το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη εξάγεται σε περισσότερες από 15 χώρες, στην Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία, με τη λίστα των χωρών διεθνώς που απολαμβάνουν το ξεχωριστό ελληνικό νερό να εμπλουτίζεται συνεχώς. Σήμερα το Θεόνη έχει παρουσία στις ΗΠΑ, Καναδά, Αγγλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Γερμανία, Σουηδία, Κύπρο, Λιβύη, Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Ιορδανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ομάν, Αίγυπτο, Ιράν και Ισραήλ, με την ετικέτα του προϊόντος να κυκλοφορεί σε 5 διαφορετικές γλώσσες (αγγλικά, αραβικά, γερμανικά, γαλλικά και εβραϊκά).

Η Κίνα και η Αυστραλία αποτελούν τις πιο πρόσφατες αγορές που εκδηλώνουν ενδιαφέρον για το Θεόνη.

Στόχος για το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη είναι τα επόμενα χρόνια το 30% – 40% της παραγωγής να κατευθύνεται προς το εξωτερικό. Αξίζει να σημειωθεί ενδεικτικά πως οι εξαγωγές στη Γερμανία το 2016 έχουν σχεδόν διπλασιαστεί σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Με το βλέμμα στραμμένο σταθερά στις διεθνείς αγορές, το νερό Θεόνη βρίσκεται σε δυναμική τροχιά ανόδου, με τις εξαγωγές να δίνουν ώθηση στη συνεχή ανάπτυξη και να διανοίγουν νέες ευκαιρίες για το μοναδικό αυτό ελληνικό εμφιαλωμένο νερό από τη Βατσουνιά της Καρδίτσας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments