Nέα της αγοράς

Mattel Barbie: Κέρδη για την εμβληματική εταιρεία παιχνιδιών παρά τον κορωνοϊό

Mattel Barbie: Κέρδη για την εμβληματική εταιρεία παιχνιδιών παρά τον κορωνοϊό
Mattel Barbie: Η κατασκευάστρια εταιρεία εμβληματικών παιχνιδιών εξέπληξε τη Wall Street.

Μπορεί η πανδημία του κορωνοϊού να έχει επηρεάσει και την παγκόσμια οικονομία πέρα από τη δημόσια υγεία, αλλά φαίνεται πως η Mattel, η κατασκευάστρια εταιρεία εμβληματικών παιχνιδιών, δεν επλήγη όπως άλλες εταιρείες.

Πιο αναλυτικά, η διάσημη εταιρεία φαίνεται πως εξέπληξε τη Wall Street καθώς κατά το τρίτο τρίμηνο κατέγραψε κέρδη που ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών με τη Mattel να επιδίδεται σε έναν «αγώνα δρόμου» προκειμένου να ανταποκριθεί στην απροσδόκητη αύξηση της καταναλωτικής ζήτησης  για παιχνίδια, καθώς πλησιάζει η περίοδος των εορταστικών αγορών.

Η Mattel, η κατασκευάστρια εταιρεία εμβληματικών παιχνιδιών, όπως η Barbie και το δημοφιλές επιτραπέζιο παιχνίδι Uno, σημείωσε καθαρά κέρδη ύψους 316 εκατομμυρίων δολαρίων, τα οποία ήταν τέσσερις φορές καλύτερα από τα αντίστοιχα προ κορωνοϊού κέρδη. Την ίδια ώρα οι πωλήσεις της έφτασαν τα 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στο CNBC ο διευθύνων σύμβουλος της Mattel Γιον Κρέιζ: «Βλέπουμε τεράστια ζήτηση για τα προϊόντα μας, περισσότερο από ό,τι περιμέναμε», και συμπλήρωσε: «Με τόσο μεγάλη αύξηση της ζήτησης, τώρα εργαζόμαστε σκληρά προκειμένου να μπορέσουμε να την ικανοποιήσουμε».

Αξίζει να σημειωθεί ότι Mattel υπέστη απώλειες εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων τα δύο προηγούμενα τρίμηνα εξαιτίας της επιβολής lockdown. Ωστόσο, εν τέλει, η πανδημία ανάγκασε τα παιδιά σε όλη τη χώρα να κάνουν μαθήματα εξ αποστάσεως και να περνούν τον περισσότερο χρόνο τους μέσα στο σπίτι. Το γεγονός αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα ράφια των καταστημάτων παιχνιδιών να αδειάσουν, ενώ οι γονείς αναζήτησαν τρόπους προκειμένου να κρατήσουν τα παιδιά απασχολημένα και μακριά από φορητούς υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και tablets.

Οι λιανοπωλητές ωθήθηκαν επομένως να ανανεώσουν τα αποθέματά τους σε κούκλες και επιτραπέζια παιχνίδια, κάτι που συνέβαλε στην αύξηση των πωλήσεων κατά 10% το τελευταίο τρίμηνο. Η κούκλα Barbie εξαφανίστηκε από τα ράφια. Η Mattel, η οποία κατασκευάζει την εμβληματική σειρά παιχνιδιών, δήλωσε ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 30% ανά τεμάχιο. Με έσοδα ύψους 532,2 εκατομμυρίων δολαρίων σε ακαθάριστες πωλήσεις. Πρόκειται για την καλύτερη απόδοση του brand από το 2003.

«Η ζήτηση για τις κούκλες Βarbie αυξήθηκε κατά 50%, στοιχείο που αναδεικνύει την αντοχή και τη συνεχή δυναμική της μάρκας», σχολίασε ο Κρέιζ. Για αυτό, η εταιρεία στρέφει πλέον το βλέμμα της στην περίοδο των χριστουγεννιάτικων αγορών και εκτιμά ότι οι ετήσιες πωλήσεις της θα συνεχίσουν την ανοδική τους πορεία αφού όπως προβλέπει η εταιρεία ερευνών NPD , τα νοικοκυριά, ιδίως τα πιο ευκατάστατα, θα δαπανήσουν περισσότερα χρήματα σε παιχνίδια.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments