Οικονομία

Θεόνη νερό: Από τη δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά, στην έντονη παρουσία στο εξωτερικό

Θεόνη νερό: Από τη δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά, στην έντονη παρουσία στο εξωτερικό
Θεόνη νερό: Έχει παρουσία στα ράφια μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της εγχώριας αγοράς, ενώ εισέρχεται δυναμικά και στον χώρο εστίασης.

Η ΑΗΒ Γκρουπ ΑΕ ιδρύθηκε το 1996, εισερχόμενη δυναμικά στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού το 2013, με την κατασκευή της πλέον σύγχρονης ελληνικής μονάδας εμφιάλωσης του φυσικού μεταλλικού νερού «Θεόνη», στη Βατσουνιά, του νομού Καρδίτσας.

Με συνέπεια στο όραμα του ιδρυτή της εταιρείας Βασίλη Τσέλιου και των συνεργατών του για μία καινοτόμα μονάδα παραγωγής υψηλών διεθνών προδιαγραφών, η εμφιάλωση του νερού πραγματοποιείται σε μία υπερσύγχρονη μονάδα που απασχολεί αρκετά άτομα προσωπικό και λειτουργεί σε πλήρη εναρμόνιση με το φυσικό περιβάλλον.

Η μονάδα εγκαινιάστηκε το 2013, με αυτοχρηματοδοτούμενη επένδυση 5 εκατ. ευρώ. Νέες επενδύσεις έχουν δρομολογηθεί για την επέκταση της παραγωγικής δυνατότητας της εταιρείας προκειμένου να ανταποκριθεί στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση.

Έντονη παρουσία σε Ελλάδα και εξωτερικό

Σήμερα, το νερό «Θεόνη» έχει παρουσία στα ράφια μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της εγχώριας αγοράς, ενώ εισέρχεται δυναμικά και στον χώρο εστίασης. Στη διεθνή αγορά, οι εξαγωγές της εταιρείας σημειώνουν συνεχή ανοδική πορεία, με το φυσικό μεταλλικό νερό «Θεόνη» να απολαμβάνεται ήδη από καταναλωτές στην Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία.

Εξάλλου, υιοθετώντας από το ξεκίνημα ένα σαφή εξωστρεφή χαρακτήρα, η «Θεόνη» εξάγεται σε περισσότερες από 15 χώρες, στην Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία, με τη λίστα των χωρών διεθνώς που απολαμβάνουν το ξεχωριστό ελληνικό νερό να εμπλουτίζεται συνεχώς.

Ειδικότερα, έχει παρουσία στις ΗΠΑ, Καναδά, Αγγλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Γερμανία, Σουηδία, Κύπρο, Λιβύη, Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Ιορδανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ομάν, Αίγυπτο, Ιράν και Ισραήλ, με την ετικέτα του προϊόντος να κυκλοφορεί σε 5 διαφορετικές γλώσσες (αγγλικά, αραβικά, γερμανικά, γαλλικά και εβραϊκά). Η Κίνα και η Αυστραλία αποτελούν τις πιο πρόσφατες αγορές που εκδηλώνουν ενδιαφέρον.

Με το «βλέμμα» στραμμένο στην ανάπτυξη

Aκολουθεί ένα σταθερό αναπτυξιακό του πλάνο και για την προσεχή πενταετία, η εταιρία προσανατολίζεται σε νέες επενδύσεις που αφορούν αφενός στην περεταίρω διείσδυσή της στις διεθνείς αγορές και αφετέρου στην ισχυροποίηση της παρουσίας στην εγχώρια αγορά, προωθώντας νέες προτάσεις για συσκευασίες και νέα προϊόντα.

Στόχος για το φυσικό μεταλλικό νερό «Θεόνη» είναι τα επόμενα χρόνια το 30% – 40% της παραγωγής να κατευθύνεται προς το εξωτερικό. Αξίζει να σημειωθεί ενδεικτικά πως οι εξαγωγές στη Γερμανία το 2016 έχουν σχεδόν διπλασιαστεί σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Με το βλέμμα στραμμένο σταθερά στις διεθνείς αγορές, η «Θεόνη» βρίσκεται σε δυναμική τροχιά ανόδου, με τις εξαγωγές να δίνουν ώθηση στη συνεχή ανάπτυξη και να διανοίγουν νέες ευκαιρίες για το μοναδικό αυτό ελληνικό εμφιαλωμένο νερό από τη Βατσουνιά της Καρδίτσας.

Η «Θεόνη» εμφιαλώνεται άμεσα, κατευθείαν στην πηγή

Σε παρθένο, μακριά από κάθε είδους ανθρώπινη δραστηριότητα περιβάλλον, εμφιαλώνεται άμεσα, κατευθείαν στην πηγή, χωρίς καμία πρόσμιξη, επιβάρυνση ή διεργασία. Έτσι διατηρεί αναλλοίωτα τα φυσικά χαρακτηριστικά του που το κατατάσσουν ως το κορυφαίο φυσικό μεταλλικό νερό σήμερα.

Οι ιδιαίτεροι γεωλογικοί σχηματισμοί της περιοχής και ένα φυσικό φιλτράρισμα, που ούτε λίγο ούτε πολύ διαρκεί 2.000 χρόνια, συμβάλλουν στη δημιουργία ενός νερού μοναδικής σύνθεσης, με σπάνια ποιοτικά και γευστικά χαρακτηριστικά. Σημειώνεται επίσης, πως έχει πολλές διακρίσεις όπως στο Διεθνές Ινστιτούτο Γεύσης και Ποιότητας, το Monde Selection και στον ετήσιο διαγωνισμό Berkeley Springs International Water Tasting.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments