People

Ο πικρός έρωτας της Πιαφ για τον Δημήτρη Χορν

Ο πικρός έρωτας της Πιαφ για τον Δημήτρη Χορν

Πηγή Φωτογραφίας: KLIK Magazine

«Σ’ αγαπώ όπως δεν αγάπησα ποτέ κανέναν Τάκη»

Το σπουργίτι της γαλλικής εθνικής αντίστασης γνωρίζει την «μεγάλη περίπτωση» του ελληνικού θεάτρου το 1946, στο θέατρο Κοτοπούλη. Ο έρωτας δεν παραμένει ανεπίδοτος μα δε έχει την ανταπόκριση που επιθυμεί η Εντίφ Πιαφ. Κανένας δεν μεσολαβεί για να τους συστήσει, να τους γνωρίσει, τέλος πάντων. Εκείνη παίρνει την πρωτοβουλία, η λεπτοκαμωμένη, με τη βραχνή φωνή, που την έχει κάνει παγκόσμιο σύμβολο ερωτισμού και ελευθερίας. Με πατέρα έναν πλανόδιο καλλιτέχνη δρόμου και με μητέρα τραγουδίστρια σε μπιστρό και σε γαλλικά καφέ, η Εντίφ βλέπει τους γονείς της να την εγκαταλείπουν στη γιαγιά, που είχε δικό της μπορντέλο στα βόρεια του Παρισιού. Μαθαίνει όμως γράμματα και γράφει μια φλογερή επιστολή στον Δημήτρη Χορν. Παντρεμένη εκείνη, παντρεμένος κι ο Χορν, αλλά το «σπουργίτι» με την έξοχη φωνή τον ικετεύει να τα παρατήσει όλους και όλα και να φύγουνε μαζί.

View this post on Instagram

A post shared by Elena’s Diary Blog (@elenasdiary_blog)

Ο Χορν αυτοσυγκρατείται τελικά, η επιστολή όμως παραμένει και δημοπρατείται πριν από κάπου δέκα χρόνια, κάπου στο κέντρο της Αθήνας. Ο Χορν, που ήταν γνωστός και για τις θυελλώδεις ερωτικές επιστολές που γράφει, την διαβάζει αλλά δεν προχωρά, παρά το έξοχο ερωτικό περιεχόμενό της: «Σ’ αγαπώ όπως δεν αγάπησα ποτέ κανέναν Τάκη, μη μου πληγώσεις την καρδιά. Θα έρθω εγώ κοντά σου τον Νοέμβριο, κανείς στον κόσμο δεν θα με εμποδίσει να έρθω στην Αθήνα, όμως αυτό που πρέπει να κάνεις χωρίς δισταγμό είναι να έρθεις στην Αμερική τον Δεκέμβριο». Και συνεχίζει η Πιαφ: «Ξέρω πως είμαι ικανή να τα παρατήσω όλα για σένα. Θα σε περιμένω όσο καιρό και αν χρειαστεί. Δεν έχω αγαπήσει άλλον άνθρωπο όσο εσένα. Μην αφήσεις την καρδιά μου να πεθάνει!».

Ο κορυφαίος Έλληνας πρωταγωνιστής μένει πιστός στην σύζυγό του και προχωρά τη ζωή του, ξετυλίγοντας το ταλέντο του. Η Πιαφ, όμως, πρόκειται να πληγωθεί και να βασανιστεί και πολύ και άδικα στη ζωή της, με ατυχείς έρωτες και γάμους. Σε κάποια στιγμή, θα κατρακυλήσει στις ουσίες, θα συνηθίσει το ποτό. Ηπατική ανεπάρκεια, κίρρωση του ήπατος, θάνατος, που μάλλον μοιάζει με αυτοχειρία.

View this post on Instagram

A post shared by Persona (@persona_chr)

Ο Χορν θα παραμείνει ο αιώνια φοβικός του ελληνικού θεάτρου. Δεν θα αισθανθεί ποτέ συναισθηματικά ασφαλής. Ο κριτικός θεάτρου Κώστας Γεωργουσόπουλος θα τον αποκαλέσει περιπαικτικά και μες στον μεγάλο θαυμασμό που τρέφει για το ταλέντο του «κότα της ελληνικής θεατρικής σκηνής», γιατί του δίνει την εντύπωση ότι ο Χορν είναι έτοιμος να εγκαταλείψει ανά πάσα στιγμή τη σκηνή. Οι κρίσεις άγχους που παθαίνει και μερικές τις εξιστορεί και ο ίδιος θα κάνουν την Λαμπέτη να τον πειράζει. Μέχρι και πτήση της Air France θα σταματήσει λόγω μιας αιφνίδιας νοσηρής φοβίας – Κύριος οίδε.

Διηγείται υπέροχα τον φόβο που αισθάνθηκε όταν γνώρισε τη μάνα του φίλου του και σκηνοθέτη Γιώργου Τζαβέλα, τον οποίο γνωρίζουμε από το «Αλοίμονο στους νέους», την ταινία «Δεσποινίς ετών 39», το «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα». Σύχναζαν στο σπίτι του σκηνοθέτη, αλλά εμφανιζόταν ξαφνικά και η μάνα του σκηνοθέτη: «Ο Γιώργος είχε μια μητέρα λίγο ανισόρροπη κι εγώ την φοβόμουνα, γιατί πήγαινα στο σπίτι τους το βράδυ και εκείνη γύριζε μες στη νύχτα με ένα λευκό μακρύ νυχτικό και με μια λάμπα πετρελαίου στα χέρια της – ήταν σαν φάντασμα!».

Η Πιαφ κοιμήθηκε πρόωρα αλλά ο Χορν γνωρίζει σταδιακά την καλλιτεχνική καταξίωση, την αναγνώριση από τους συναδέλφους του, αλλά και από τον πρώην πρωθυπουργό Κωνσταντίνο Καραμανλή. Κόντρα σε κάθε πρόβλεψη, σε κάθε προγνωστικό, ο Χορν και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής θα παραμείνουν δύο αγαπημένοι φίλοι έως το τέλος της διαδρομής. Ο Χορν δεν θα του ζητήσει ποτέ ρουσφέτια και ατομικές τακτοποιήσεις και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής θα τον επαναφέρει στην τάξη κάθε φορά που θα αρχίζει να διηγείται σόκιν ιστορίες μπροστά του.

Για να του δείξει, μάλιστα, πόσο τον εκτιμά, γιατί τον εκτιμούσε βαθιά ο «Πρόεδρος», θα τον τοποθετήσει, χωρίς δεύτερη κουβέντα, μεταβατικό διευθυντή στην πρώτη, μεταχουντική ΕΙΡΤ. Νέες σκοτούρες και νέα άγχη για τον Χορν. Τον πρωταγωνιστή που λάτρεψε το εθνικό σπουργίτι της Γαλλίας και που ο Χορν τίμησε την αγάπη του, χωρίς να υπεισέρχεται ποτέ σε λεπτομέρειες.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments