Ελλάδα

Σύγκρουση τρένων Τέμπη: Ποινική δίωξη κατά του επιθεωρητή και των δύο σταθμαρχών

Σύγκρουση τρένων Τέμπη: Ποινική δίωξη κατά του επιθεωρητή και των δύο σταθμαρχών

Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi

Στην άσκηση νέων ποινικών διώξεων κατά τριών προσώπων για τη τραγωδία από τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη προχώρησαν οι εισαγγελικές αρχές.

Στην άσκηση νέων ποινικών διώξεων κατά τριών προσώπων για τη τραγωδία από τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη προχώρησαν οι εισαγγελικές αρχές. Συγκεκριμένα, διώξεις ασκήθηκαν κατά του επιθεωρητή του ΟΣΕ που έβαλε στη νυχτερινή βάρδια τον προφυλακισμένο πλέον και ήδη κατηγορούμενο σταθμάρχη της Λάρισας αλλά και κατά δύο σταθμαρχών που όφειλαν να είναι παρόντες ως τις 11 το βράδυ και έφυγαν νωρίτερα εγκαταλείποντας το πόστο του.

Τα αδικήματα για τα οποία ασκήθηκαν οι διώξεις είναι για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών που είναι κακούργημα με ποινές από δέκα χρόνια ως ισόβια καθώς και για τα αδικήματα των ανθρωποκτονιών και σωματικών βλαβών κατά συρροή που είναι πλημμελήματα. Εν τω μεταξύ για αύριο Παρασκευή έχει οριστεί να συγκληθεί η Ολομέλεια των Εφετών της Λάρισας, προκειμένου να επιλέξει τους δύο εφέτες ανακριτές που θα αναλάβουν στο εξής τις έρευνες για την τραγωδία στα Τέμπη.

Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ ρίχνει τις ευθύνες στους δύο σταθμάρχες και στον μηχανοδηγό

Τη δική του εκδοχή για το τι συνέβη το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου και τα δύο τρένα συγκρούστηκαν στα Τέμπη έδωσε στην ανακρίτρια ένα από τα βασικά πρόσωπα της υπόθεσης, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που είχε βγάλει τις βάρδιες των σταθμαρχών, τοποθετώντας τον προφυλακισμένο Β.Σ. μόνο του στη νυχτερινή βάρδια για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.

Πρόκειται για τον επιθεωρητή ο οποίος αμέσως μετά την τραγωδία με τη σύγκρουση των τρένων, και ενώ οι διασώστες ανέσυραν σορούς, πήγε στο Νοσοκομείο του Βόλου και πήρε αναρρωτική άδεια για έναν μήνα, καθώς ανέφερε πως είχε πρόβλημα με τη μέση του.

Όπως ανέφερε ο αρχαιότερος σταθμάρχης που έφυγε νωρίτερα από τη δουλειά αφήνοντας μόνο τον άπειρο συνάδελφό του, ήταν πρωινός τη συγκεκριμένη ημέρα, αλλά είχε αλλάξει βάρδια. Παράλληλα, άφησε αιχμές και για τον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας, καθώς είπε ότι «ο μηχανοδηγός σίγουρα αντιλήφθηκε ότι ήρθε στη γραμμή καθόδου και θα έπρεπε να αναρωτηθεί γιατί δεν πήρε το υπόδειγμα 1001. Ο συγκεκριμένος οδηγός το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν εργαζόταν στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και επανήλθε πρόσφατα».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments