Πολιτική

Άδωνις: Το κόκκινο πανί για τον Σύριζα

Άδωνις: Το κόκκινο πανί για τον Σύριζα

Πηγή Φωτογραφίας: eurokinissi (Αρχείου)

Άδωνις Γεωργιάδης έλκει σαν τον μαγνήτη την επιθετικότητα του ηγετικού επιτελείου του Σύριζα

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έλκει σαν τον μαγνήτη την επιθετικότητα του ηγετικού επιτελείου του Σύριζα. Τόσα νέφη τοξικότητας δεν εκπέμπονται για κανένα άλλο στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας και οι επιθέσεις διαδέχονται, η μια την άλλη, ακόμη κι όταν δεν υπάρχει… αντικείμενο (!).

Το εκάστοτε επίδικο θα το εφεύρει η πλατεία Κουμουνδούρου, η οποία εκτίθεται ανεπανόρθωτα πλέον, αφού η επίθεση εναντίον του Άδωνι πρέπει να εκτοξευθεί, πάση θυσία, ακόμη κι όταν δεν έχει πράξει κάτι που θα μπορούσε να θεωρηθεί αξιόμεμπτο με τα μέτρα της ριζοσπαστικής αριστεράς και των δημοσιογραφικών – επικοινωνιακών υποσυστημάτων της.

Αυτή η αριστερά παραμένει δηλητηριώδης, ακόμη κι όταν προασπίζεται το αυτονόητο δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης για τον κάθε Έλληνα, ακόμη κι όταν επιτυγχάνει εν μέσω πανθομολογούμενων πληθωριστικών – οικονομικών κρίσεων να μειώνει τιμές σε αγαθά και υπηρεσίες πρώτης γραμμής.

Το πιο πρόσφατο κρούσμα άγριας στοχοποίησης του Άδωνι είναι αυτό που σημειώνεται εδώ και δυο ημέρες και που εμπλέκει τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, επειδή κατάφερε να πουλάει το αρνί και το κατσικάκι του Πάσχα σε τιμές πιο χαμηλές από κάθε άλλη ευρωπαϊκή χώρα.

Το πράγμα θεωρείται ύποπτο, αφού, με βάση τη συλλογιστική του Σύριζα, ο Άδωνις καταφέρνει να πουλάει το αρνάκι σε τιμή κάτω των δέκα ευρώ, επειδή έχει προχωρήσει σε προηγούμενη συμφωνία με εμπόρους και με ιδιοκτήτες σούπερ μάρκετ. Η κατηγορία περί δημιουργίας καρτέλ στην αγορά κρέατος εκτοξεύεται από χθες από βουλευτές της αριστεράς και εκπροσώπους παραγωγικών και καταναλωτικών οργανώσεων. Το «κόκκινο πανί» για την Κουμουνδούρου υποτίθεται ότι πουλάει φθηνά υπέρ των σούπερ μάρκετ και μιας χούφτας εμπόρων, εναντίον των συμφερόντων παραγωγών και κρεοπωλών. Αποδείξεις δεν χρειάζεται να προσκομιστούν στην δημόσια σφαίρα, αρκεί η ετυμηγορία του «αλάνθαστου ιερατείου» του Σύριζα.

Ο Άδωνις δέχεται λοιπόν επίθεση, γιατί πουλάει το αρνί και το κατσίκι για το Πάσχα σε τιμές που δεν βρίσκει κανείς σε καμιά άλλη χώρα της Ευρώπης και που μέχρι και… η Ένωση Καταναλωτών Βελγίου δηλώνει ότι θέλει να μιμηθεί και να εφαρμόσει στις Βρυξέλλες.

Έτσι, ο Άδωνις Γεωργιάδης έχει μετατραπεί στην πράξη σε έναν άτυπο «σάκο του μποξ». Όταν οι τιμές είναι υψηλές, αυτός ευθύνεται γιατί δεν έχει κάνει «σωστά» τη δουλειά του στο υπουργείο και δεν υπηρέτησε αποτελεσματικά τα συμφέροντα των καταναλωτών. Όταν οι τιμές είναι χαμηλές, όλο και κάποιο άνομο καρτέλ (!) θα έχει στήσει με τους υψηλούς προσκεκλημένους του, με τους μεγαλέμπορους, με τον διεθνή καπιταλισμό. Ούτε ο Βαρουφάκης τέτοια νοσηρή «αντισυστημική» μυθοπλασία.

Το ζήτημα της στοχοποίησής του δείχνει να το διασκεδάζει πάντως ο Άδωνις, με το πρώτο του τηλεοπτικό σποτ.

Προσεγμένο και ατμοσφαιρικό, το σποτ αποτυπώνει τον Άδωνι να χαμογελά με αυτές τις αμετροεπείς επιθέσεις, οι οποίες, στο τέλος, αφήνουν εκτεθειμένους στον χλευασμό τους εμπνευστές τους, κάτι ξεροσταλιάζοντες μεταξύ Κουμουνδούρου και γραφείων Documento, που έχουν μπερδέψει το μελάνι της πένας με το χωλερικό υγρό.

«Το πρώτο μου προεκλογικό σποτ έχει ως θέμα αυτό που ζω πχ αυτές τις μέρες», σημειώνει ο Άδωνις στον λογαριασμό του στο Twitter. «Αφού για εβδομάδες με στοχοποιούσαν επειδή οι τιμές στο αρνί και στο κατσίκι θα ανέβαιναν στα 14-17€, όταν τελικά κατορθώσαμε με την πολιτική μας να κρατήσουμε τις τιμές στα περσινά επίπεδα, με στοχοποιούν και πάλι αυτή τη φορά διότι οι τιμές παραείναι χαμηλές…».

«Αλλά μην ανησυχείτε αντέχω!», συμπληρώνει ο χαλκέντερος της Νέας Δημοκρατίας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments