Παρά το γεγονός ότι η Εβδομάδα Μόδας είναι σε πολύ πρώιμη φάση, κορυφαίοι εκπρόσωποι του κλάδου συμμετέχουν στην κριτική επιτροπή, όπως η αντιπρόεδρος του στούντιο Three Stripes της Adidas, Erike Wykes-Sneyd, η επικεφαλής του ανδρικού casting στον οίκο Celine, Natalie Hazzout, η make up artist, Pat McGrath και η επικεφαλής εκδοτικού περιεχομένου του Vogue Japan, Tiffany Godoy.
Οι νικητές θα αναπτύξουν τα δικά τους brand μέσω της θερμοκοιτίδας Revolve με έδρα το Λος Άντζελες και θα δημιουργήσουν τις δικές τους συλλογές με Τεχνητή Νοημοσύνη.
Στόχος των διοργανωτών είναι να εξερευνήσουν τι είναι δυνατό στη βιομηχανία της μόδας ενθαρρύνοντας τους σχεδιαστές να πειραματιστούν με νέες τεχνολογίες και τεχνικές.
«Είναι ένα νέο είδος σχεδιαστή» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Revolve, Μάικλ Μέντε σε συνέντευξή του.
«Δεν είναι ότι ο υπολογιστής σχεδιάζει και αντικαθιστά εργασίες. Είναι ένα διαφορετικό είδος δημιουργού που χρησιμοποιεί διαφορετικά είδη τεχνολογιών για να δημιουργήσει διαφορετικά προϊόντα που μπορούν να παραχθούν φυσικά. Είναι μια νέα προοπτική» σημείωσε.