Nέα της αγοράς

GetYourGuide: Πώς πέτυχε αποτίμηση $2 δισ. ο μεγάλος αντίπαλος της TripAdvisor

GetYourGuide: Πώς πέτυχε αποτίμηση $2 δισ. ο μεγάλος αντίπαλος της TripAdvisor

Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi (Αρχείου)

Η γερμανική διαδικτυακή ταξιδιωτική επιχείρηση GetYourGuide συγκέντρωσε 194 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές

Η γερμανική διαδικτυακή ταξιδιωτική επιχείρηση GetYourGuide συγκέντρωσε 194 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές, ελπίζοντας να επωφεληθεί από την αύξηση της ζήτησης για ταξιδιωτικές υπηρεσίες το καλοκαίρι, ώστε να επεκταθεί και στις ΗΠΑ και να επενδύσει σε μεγάλα γλωσσικά μοντέλα και άλλα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.

Η εταιρεία με έδρα το Βερολίνο ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι συγκέντρωσε τη χρηματοδότηση μέσω ενός μείγματος μετοχικού κεφαλαίου και δανεισμού, με τα 85 εκατ. δολάρια της επένδυσης μετοχικού κεφαλαίου να προέρχονται από την αμερικανική εταιρεία διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων Blue Pool Capital.

Η επένδυση αποτιμά την εταιρεία σε σχεδόν 2 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σχέση με την τελευταία δημοσιευμένη αποτίμηση της GetYourGuide που ήταν 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με άτομο που γνωρίζει το θέμα. Οι υφιστάμενοι επενδυτές KKR και Temasek επένδυσαν και πάλι σε αυτόν τον γύρο.

Το χρεωστικό μέρος της συμφωνίας καθοδηγήθηκε από την UniCredit και υποστηρίχθηκε επίσης από την BNP Paribas, τη Citibank και την KfW. Η συνολική επένδυση στην GetYourGuide, συμπεριλαμβανομένων τόσο των μετοχών όσο και του χρέους, ανέρχεται τώρα σε λίγο πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Το προϊόν της GetYourGuide διαφέρει από εκείνα που προσφέρονται από ορισμένους άλλους σημαντικούς ανταγωνιστές στο χώρο των online ταξιδιών. Αντί να διαφημίζει ξενοδοχεία, πτήσεις και άλλες μεθόδους μετακίνησης, το GetYourGuide προωθεί στους χρήστες του εμπειρίες και πράγματα που πρέπει να κάνουν σε ανεξερεύνητα μέρη.

Αυτές οι εμπειρίες προσφέρονται μέσω τρίτων προμηθευτών στην πλατφόρμα της και την GetYourGuide να λαμβάνει αμοιβή για κάθε κράτηση.

Η εταιρεία σημείωσε τεράστια αύξηση της ζήτησης για την πλατφόρμα της, καθώς τα ταξίδια επανήλθαν σε φυσιολογικά μέτρα μετά τον τερματισμό των περιορισμών του Covid-19 και την επανέναρξη των κανονικών διεθνών μεταφορών.

Ο Τζόανς Ρεκ, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της GetYourGuide, δήλωσε ότι η εταιρεία είδε τα έσοδά της να εξαλείφονται κατά τις πρώτες ημέρες της πανδημίας – «για πολλά συνεχόμενα τρίμηνα η εταιρεία δεν είχε καθόλου έσοδα», όπως είπε.

«Είχαμε σοβαρή ύφεση κατά τη διάρκεια της πανδημίας», δήλωσε ο Ρεκ στο CNBC. «Η ταξιδιωτική βιομηχανία υπέστη πολύ μεγάλο πλήγμα. Η GetYourGuide ήταν πιθανώς μία από τις χειρότερα επηρεασμένες εταιρείες. Οι άνθρωποι δεν έβγαιναν έξω».

«Υπήρξαν κάποιες  θετικές εξελίξεις το 2021 με το άνοιγμα των συνόρων των ΗΠΑ, αλλά η πραγματική ανάκαμψη ξεκίνησε μόνο όταν η μετάλλαξη omicron αποδείχθηκε ότι ήταν μια λιγότερο επικίνδυνη παραλλαγή και οι άνθρωποι άρχισαν να ξαναρχίζουν να ταξιδεύουν το Πάσχα του 2022. Από τότε είχαμε μια επιχειρηματική επιτυχία στα χέρια μας», είπε.

«Η GetYourGuide διπλασίασε τις πωλήσεις της το 2022 και τις τετραπλασίασε το πρώτο τρίμηνο του 2023 σε σύγκριση με το 2019», δήλωσε ο Ρεκ, επικαλούμενος ένα σημείο αναφοράς πριν από την πανδημία, λόγω του ότι το 2020 και το 2021 ήταν αισθητά χαμηλότερα από πλευράς δραστηριότητας.

Για να αντισταθμίσει τη μείωση των φυσικών εμπειριών, η GetYourGuide άρχισε να προσφέρει στους χρήστες εικονικές περιηγήσεις και άλλες εμπειρίες. Πιο πρόσφατα, άρχισε να προσφέρει τις δικές της αποκλειστικές επώνυμες εμπειρίες με την ονομασία «Originals».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments