Ωστόσο, ανώνυμα πανό διαμαρτυρίας εμφανίστηκαν στο Λίντο το πρωί της Κυριακής, σύμφωνα με το The Hollywood Reporter, επικρίνοντας την ένταξη των σκηνοθετών στο φεστιβάλ, ενώ ακολούθησαν οι διαμαρτυρίες έξω από την πρεμιέρα του Coup de Chance τη Δευτέρα.
Και παρόλο που η ταινία του Άλεν έχει γίνει σχετικά θετικά δεκτή από τους κριτικούς -το Rolling Stone την αποκάλεσε «την καλύτερη ταινία του εδώ και μια δεκαετία»- ορισμένοι υποστηρίζουν ότι η προβολή των ταινιών των ανδρών θα μπορούσε να είναι μια πιο κατάλληλη τιμωρία από τη μη προβολή τους, καθώς θα μπορούσε να επιβεβαιώσει την αυξανόμενη ασημαντότητά τους.
Το The Palace του Πολάνσκι, για παράδειγμα, αποδείχτηκε μια βρωμερή ταινία που κατακεραυνώθηκε από κάθε κριτικό που την είδε. Μια από αυτές τις κριτικούς η Jo-Ann Titmarsh της The Evening Standard, δήλωσε στο BBC Culture ότι το The Palace έκανε, με μια κίνηση, αδύνατο για οποιονδήποτε να συνεχίσει να υπερασπίζεται τον Πολάνσκι ως μια ελαττωματική ιδιοφυΐα.
«Αν δεν σας αρέσει ο Πολάνσκι» είπε «ο Αλμπέρτο Μπαρμπέρα σας έκανε χάρη που έδειξε την ταινία του στη Βενετία».
*Με στοιχεία από bbc.com