ÎÏÏÏ Î®Ïαν ÏÏ ÏικÏ, Ïο ÏκίÏÏο ÏÏοκάλεÏε Ïον αÏοÏÏοÏιαÏÎ¼Ï ÏÏν αναγνÏÏÏÏν και ÏÏν ÏÏηÏÏÏν ÏÎ¿Ï Î´Î¹Î±Î´Î¹ÎºÏÏÎ¿Ï , καθÏÏ Î· αÏεικÏνιÏη ÏÎ·Ï ÎµÏιζÏÏÎ±Ï ÏÏν ομαδικÏν βιαÏμÏν ÏÎ·Ï Î ÎµÎ»Î¹ÎºÏ Î±Î½Î±ÏαÏίÏÏαÏαι με ÏÏÏÏο ÏÎ¿Ï Ï Ïοβαθμίζει Ïη ÏοβαÏÏÏηÏα ÏÏν εγκλημάÏÏν ÏÏν βιαÏÏÏν ÏÎ·Ï Îαζάν. Î£Ï Î³ÎºÎµÎºÏιμÎνα, η ΠελικÏ αÏεικονίζεÏαι Î³Ï Î¼Î½Î® και ναÏκÏμÎνη Ïε Îνα κÏεβάÏι, με άνÏÏεÏ, εÏίÏÎ·Ï Î³Ï Î¼Î½Î¿ÏÏ, να ÏεÏιμÎÎ½Î¿Ï Î½ Ïη ÏειÏά ÏÎ¿Ï Ï Î³Î¹Î± να Ïη βιάÏÎ¿Ï Î½. Σε ÏÏÏÏο Ïλάνο, ο ÏÏÎ¶Ï Î³ÏÏ ÏηÏ, εÏίÏÎ·Ï Î³Ï Î¼Î½ÏÏ, βινÏεοÏκοÏεί Ïη Ïκηνή με Ïο κινηÏÏ ÏÎ¿Ï ÏηλÎÏÏνο. Το ÏκίÏÏο ÏÎÏει Ïον ÏίÏλο  «L’Amour ouf, μια Ïαινία ÏÎ¿Ï Dominique Pelicot», ÏÎ¿Ï ÏαÏαÏÎμÏει ÏÏην ÎºÏ ÎºÎ»Î¿ÏοÏία ÏÎ·Ï Î¿Î¼ÏÎ½Ï Î¼Î·Ï ÏÎ±Î¹Î½Î¯Î±Ï ÏÏÎ¿Ï Ï ÎºÎ¹Î½Î·Î¼Î±ÏογÏάÏÎ¿Ï Ï.
ÎÏÏÏ Î®Ïαν ÏÏ ÏικÏ, Î±Ï ÏÏ Ïο ÏκίÏÏο ÏÎ¿Ï Felix,  οÏοίο ÏÏοκάλεÏε Ïάλο ÏÏα κοινÏνικά δίκÏÏ Î±, ÏÏÎ¿Ï Î· αγανάκÏηÏη και η κÏιÏική ÏεÏίÏÏÎµÏ Î±Î½. «Îαμία λÎξη δεν είναι αÏκεÏά Î´Ï Î½Î±Ïή για να εκÏÏάÏει Ïην αηδία ÏÎ¿Ï Î¼Î¿Ï ÎµÎ¼ÏνÎεÏε», «Îα ÏÎ¿Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ η ÏάÏιÏα εδÏ»; ή «Îίναι αÏεÏθÎÏ ÎºÎ±Î¹ ενÏελÏÏ ÎµÎºÏÏÏ ÏÏÏÎ¿Ï ÎºÎ±Î¹ ÏÏÏÎ½Î¿Ï . Îεν ÎÏει κανÎνα νÏημα εκÏÏÏ Î±ÏÏ Ïο να ÏÏοÏβάλλει Ïα θÏμαÏα», ÎγÏαÏαν Ïα ÏÏÏλια για Ïο ÏÏ Î³ÎºÎµÎºÏιμÎνο ÏκίÏÏο.
ÎÏ Ïή δεν είναι η ÏÏÏÏη ÏοÏά ÏÎ¿Ï Î· εÏημεÏίδα ÏÏοκαλεί οÏγή Ïε ÏÏÎÏη με Ïην Ï ÏÏθεÏη βιαÏÎ¼Î¿Ï ÏÎ¿Ï Îαζάν. ΣÏÎ¹Ï 4 ΣεÏÏεμβÏÎ¯Î¿Ï , λίγο μεÏά Ïην ÎναÏξη ÏÎ·Ï Î´Î¯ÎºÎ·Ï, Ïο Charlie Hebdo είÏε δημοÏιεÏÏει Îνα αμÏιλεγÏμενο ÏκίÏÏο, Î±Ï Ïή Ïη ÏοÏά με Ïον ÎÎ¼Î±Î½Î¿Ï Îλ ÎακÏÏν.
ÎδειÏνε Ïον Îάλλο Î ÏÏεδÏο, Î³Ï Î¼Î½Ï, με Ïην κάμεÏα ÏÏο ÏÎÏι, να κινημαÏογÏαÏεί μια ÏειÏά αÏÏ Î¬Î½Î´ÏÎµÏ ÎÏÎ¿Î¹Î¼Î¿Ï Ï Î½Î± βιάÏÎ¿Ï Î½ Ïη ÎαÏιάν, Ïο ÏÏμβολο ÏÎ·Ï ÎημοκÏαÏίαÏ. Î ÎαÏιάν, ÏοÏÏνÏÎ±Ï Îνα ÏÏÏ Î³Î¹ÎºÏ ÎºÎ±ÏÎλο, ήÏαν ξαÏλÏμÎνη Ïε Îνα ÏÏαÏÎζι, κάÏÏ Î±ÏÏ Ïον ÏίÏλο «Les consultations continuent» («Îι Î´Î¹Î±Î²Î¿Ï Î»ÎµÏÏÎµÎ¹Ï ÏÏ Î½ÎµÏίζονÏαι»).
Îε ÏληÏοÏοÏÎ¯ÎµÏ Î±ÏÏ LaDepeche.fr