SPOTLIGHTS

Πώς θα μας επηρεάσουν οι φετινές αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας

Πώς θα μας επηρεάσουν οι φετινές αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας

Πηγή Φωτογραφίας: pixabay.com

Τα ειδοποιητήρια αναμένονται στα μέσα Νοεμβρίου, χωρίς αλλαγές στα ποσά - Με ποιον τρόπο μπορούμε να πληρώσουμε εμπρόθεσμα σε δόσεις χωρίς πιστωτική.

Αν και όλοι γνωρίζουμε ότι στο τέλος του χρόνου έχουμε να πληρώσουμε τα τέλη κυκλοφορίας, αρκετοί από τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αμελούν την εξόφλησή τους, ενώ άλλοι καθυστερούν γιατί απλά τα οικονομικά τους δεν επαρκούν για να είναι όσο τυπικοί θέλουν. Ανεξάρτητα με τους λόγους της αναβολής, το κράτος μέχρι τώρα έδινε παράταση με σκοπό να καταφέρει να γεμίσει τα ταμεία έστω και με κάποια καθυστέρηση. Αυτό ίσχυε μέχρι πρόσφατα, καθώς φέτος η κυβέρνηση αποφάσισε να μην αφήσει περιθώρια για αναβολές, ανακοινώνοντας ότι για τα τέλη κυκλοφορίας του 2025 δεν πρόκειται να υπάρξει παράταση.

Παράλληλα, σε ό,τι αφορά τα ποσά όλα δείχνουν ότι θα παραμείνουν αμετάβλητα και αναμένεται να αναρτηθούν γύρω στα μέσα του Νοεμβρίου, ενώ οι ημερομηνίες πληρωμής θα είναι από τις 15 του ίδιου μήνα μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου, όπως και κάθε χρόνο άλλωστε. Όλα αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά, όμως φέτος έχουμε κάποιες αλλαγές, οι οποίες αφορούν τα πρόστιμα που θα έχουν κλιμακωτή προσαύξηση. Δηλαδή, όσο περισσότερο καθυστερούμε να βάλουμε το χέρι στην τσέπη, τόσο περισσότερα χρήματα θα πληρώσουμε όταν φτάσουμε στο ταμείο.

Πιο συγκεκριμένα, από το νέο έτος τα πρόστιμα θα υπολογίζονται με τον εξής τρόπο: 25% επί του τέλους αν καταβληθεί μέσα στον Ιανουάριο, δηλαδή μέσα στον πρώτο μήνα καθυστέρησης, 50% επί του τέλους αν πληρωθεί τον Φεβρουάριο, μέσα στον δεύτερο μήνα από τη λήξη της προθεσμίας και 100% αν καταβληθεί από την 1η Μαρτίου και μετά.

Για να χρησιμοποιήσουμε παραδείγματα, αν τα τέλη του αυτοκινήτου μας ανέρχονται στα 240 ευρώ και πληρώσουμε εκπρόθεσμα μέσα στον Ιανουάριο, τότε το πρόστιμο θα είναι 60 ευρώ και άρα θα πληρώσουμε συνολικά 300 ευρώ. Αν αποφασίσουμε να ξεχρεώσουμε τον Φεβρουάριο, το πρόστιμο διπλασιάζεται (120 ευρώ) και θα πληρώσουμε συνολικά 360 ευρώ, ενώ από τον τρίτο μήνα και μετά το πρόστιμο ισούται με το ποσό των τελών και η οφειλή μας εκτοξεύεται στα 480 ευρώ.

Και τι κάνουμε λοιπόν, όταν θέλουμε να είμαστε τυπικοί αλλά η τσέπη μας δεν το αντέχει; Σε αυτό το ερώτημα, η Hellas Direct έχει την ιδανική απάντηση και λέγεται wallet+. Πρόκειται μια υπηρεσία που σχεδιάστηκε για να καλύπτουμε οποιοδήποτε έξοδο του αυτοκινήτου μας σε δόσεις και χωρίς πιστωτική.

Έτσι, μέσω του wallet+ όσο εύκολα μπορούμε να κάνουμε σέρβις και επισκευές ή να αλλάξουμε λάστιχα, το ίδιο εύκολα μπορούμε να πληρώσουμε τα τέλη κυκλοφορίας σε δόσεις χωρίς πιστωτική. Για ποσά έως 500 ευρώ προσφέρεται χρηματοδότηση BNPL με εξόφληση σε 4 δόσεις και επιτόκιο 0% ενώ για ποσά από 501 έως 2.000 ευρώ προσφέρεται χρηματοδότηση με εξόφληση σε 6 ή 12 δόσεις και επιτόκιο ανάλογα με την τράπεζα επιλογής.

Η Hellas Direct γνωρίζει καλά ποιες είναι οι ανάγκες των πελατών της, και γι’ αυτό καινοτομεί με προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις, όπως είναι το wallet+ . Η υπηρεσία δεν απευθύνεται μόνο σε όσους έχουν ασφάλεια αυτοκινήτου στην Hellas Direct, αλλά σε όλους τους ενδιαφερόμενους, ανεξάρτητα από την ασφαλιστική εταιρία στην οποία ασφαλίζουν το αυτοκίνητό ή τη μηχανή τους.

Για το ετήσιο σέρβις, μια ξαφνική ζημιά, τα καινούρια λάστιχα, ακόμα και τα τέλη κυκλοφορίας το wallet+ μας λύνει τα χέρια, και μάλιστα χωρίς να επιβαρύνεται οι οικογενειακός προϋπολογισμός μας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments

Latest News

13.12.2025 | 13:11

Θρίλερ με την εξαφάνιση 33χρονου γιατρού στην Κρήτη: Εκδόθηκε Silver Alert [vid]

13.12.2025 | 12:17

Πορτογαλία: Πόλεμος αριθμών κυβέρνησης- συνδικάτων για την επιτυχία της γενικής απεργίας

13.12.2025 | 11:47

Παπασταύρου: "Η ενέργεια αποκτά μία ιδιαίτερη γεωπολιτική διάσταση"

13.12.2025 | 11:33

Ανατροπές στην Euroleague – Δείτε πώς διαμορφώνεται η θέση των ελληνικών ομάδων

13.12.2025 | 11:27

Ελληνικό δημόσιο χρέος: Από το στίγμα της κρίσης στη νέα ευρωπαϊκή κανονικότητα

13.12.2025 | 11:19

Απεργίες και αντιδράσεις σε La Stampa και Repubblica ενόψει της πώλησης στον Όμιλο Antenna

13.12.2025 | 11:14

Δέκα χρόνια από τη Συμφωνία του Παρισιού: Απομακρύνεται από τους στόχους της η ανθρωπότητα

13.12.2025 | 11:01

Ανδρέας Νικολακόπουλος: «Προϋπολογισμός 2026: Περισσότερη ανάπτυξη, λιγότερη ανεργία, ισχυρότερη Ελλάδα»

12.12.2025 | 19:54

Σπαραγμός για τον Δαδακαρίδη! Ο ηθοποιός αποχαιρετά τον πατέρα του: “θα ήθελα να σε είχα κι άλλο”

12.12.2025 | 19:19

Ξεσπά η Παναγιώταρου! Το πάθημα με Σχίζα που την «ξύπνησε» – τι αποκαλύπτει για τη σχέση τους!

12.12.2025 | 14:20

First Dates: Της ζήτησε να πληρώσει στο τέλος του ραντεβού,η κοπέλα στις μέρες μας είναι ο άντρας της σχέσης

12.12.2025 | 13:57

Σκληρά λόγια της Τούνη για Αλεξάνδρου: Απουσία στο δικαστήριο και ανατροφή του Πάρη από Μπαλινέζα

11.12.2025 | 14:21

Μ. Θεοδωράκη: «Η φύση με έκανε asexual - Οι 6 στους 8 άντρες με χώρισαν» [vid]

10.12.2025 | 18:06

Νένα Χρονοπούλου: Η μάχη με το σάκχαρο, η απώλεια 40 κιλών και η νέα αρχή στη ζωή της

10.12.2025 | 17:51

Η Ιουλία Καλλιμάνη για τα «γαλλικά» στον θαμώνα: «Εκείνη τη μέρα είχα κάνει εξομολόγηση και με περιτριγύριζε ο “άλλος”»

10.12.2025 | 17:29

Σόκαρε ο Τσιμιτσέλης μετά την περιπέτεια της υγείας του: Εύχομαι κανείς από εσάς να μην πάθει αυτό που έπαθα

13.12.2025 | 02:06

Η Ευρώπη «all in» στην άμυνα: Von der Leyen ανοίγει το κουτί του Πανδώρας για SAFE 2

13.12.2025 | 01:00

F-35 στην Τουρκία: Το παρασκήνιο, οι πιέσεις και τα σενάρια για τους S-400 από Ισραήλ

12.12.2025 | 20:07

ΝΑΤΟ – Ρούτε: Απειλεί Τραμπ και ειρήνη! Επανεξοπλισμός, «τρίτος παγκόσμιος» και στρατιωτικά κέρδη!

12.12.2025 | 10:55

«Σπάει ταμπού ο Τούρκος διευθυντής: “Κανείς στην Άγκυρα δεν ονειρεύεται ελληνικά νησιά – Σταματήστε τον φόβο!”»

12.12.2025 | 02:33

Τσελίκ: «Η Κυπριακή Προεδρία της ΕΕ είναι παράνομη»

12.12.2025 | 00:54

«Διελκυστίνδα» Ρωσίας – Τουρκίας για τους S-400 με φόντο τα F-35

11.12.2025 | 19:44

«Είμαστε ο επόμενος στόχος της Ρωσίας» – Προειδοποίηση Ρούτε για πόλεμο που θυμίζει Β’ Παγκόσμιο

11.12.2025 | 11:49

Στρατηγικό Παιχνίδι Ζελένσκι: Πώς οι 90 Ημέρες Μπορούν να Σώσουν την Ουκρανία!

Αγνοούνται τα εκατομμύρια της Βιρτζίνια Τζουφρέ – Τι απέγιναν τα 12 εκατ. δολάρια από τον πρίγκιπα Αντριου;

Η δικαστική διαμάχη για την περιουσία της θύματος του Τζέφρι Επσταϊν αποκαλύπτει σκοτεινά μυστικά και οικονομικά ερωτήματα.

Αγνοούνται τα εκατομμύρια της Βιρτζίνια Τζουφρέ – Τι απέγιναν τα 12 εκατ. δολάρια από τον πρίγκιπα Αντριου;

Πώς οι Μαλδίβες έγιναν ξαφνικά «προσιτός παράδεισος» – Από τα ultra-luxury resorts στα τοπικά νησιά

Κάποτε ήταν συνώνυμες με τον απόλυτο πολυτελή προορισμό για τους υπερ-πλούσιους, με βίλες πάνω στο νερό, ιδιωτικά νησιά και τιμές… εκτός πραγματικότητας

Πώς οι Μαλδίβες έγιναν ξαφνικά «προσιτός παράδεισος» – Από τα ultra-luxury resorts στα τοπικά νησιά

Rolling Stone αποθεώνει τη Lady Gaga: Το «Abracadabra» που μάγεψε ολόκληρο το 2025

Το εκρηκτικό hit της pop superstar ανακηρύχθηκε «Τραγούδι της Χρονιάς» και μετατράπηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Rolling Stone αποθεώνει τη Lady Gaga: Το «Abracadabra» που μάγεψε ολόκληρο το 2025

Λεκανοπέδιο «στο κόκκινο»: Τι προτείνουν οι Συγκοινωνιολόγοι για Κηφισό, Αττική Οδό και το χάος στους δρόμους

Η εικόνα είναι γνώριμη: Κηφισός φρακαρισμένος από τα ξημερώματα, Αττική Οδός στα όριά της, χρόνος και χρήμα να χάνονται καθημερινά σε ατελείωτα μποτιλιαρίσματα. Το κυκλοφοριακό στο Λεκανοπέδιο έχει πάψει εδώ και καιρό να είναι απλώς «ενόχληση» – είναι πλέον σοβαρό πρόβλημα οικονομίας, περιβάλλοντος και ποιότητας ζωής.

Λεκανοπέδιο «στο κόκκινο»: Τι προτείνουν οι Συγκοινωνιολόγοι για Κηφισό, Αττική Οδό και το χάος στους δρόμους

Ελληνικό μέλι σε «κόκκινο» σταυροδρόμι: 20.000 μελισσοκόμοι, 2,2 εκατ. κυψέλες

Υπό πίεση από την κλιματική κρίση αλλά και θωρακισμένη με νέα ψηφιακά εργαλεία, η ελληνική μελισσοκομία προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα στην παράδοση, την ποιότητα και τον σκληρό ανταγωνισμό.

Ελληνικό μέλι σε «κόκκινο» σταυροδρόμι: 20.000 μελισσοκόμοι, 2,2 εκατ. κυψέλες

Τα τρόλεϊ αποχωρούν, τα καλώδια κατεβαίνουν: Μια «επανάσταση» στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής

Από τον Πειραιά ξεκίνησε η αποξήλωση 143 χιλιομέτρων καλωδίων – Τέλος εποχής για τα τρόλεϊ, νέα εποχή με ηλεκτρικά λεωφορεία και αντιδράσεις από εργαζόμενους

Τα τρόλεϊ αποχωρούν, τα καλώδια κατεβαίνουν: Μια «επανάσταση» στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής

Ted Sarandos: «Οι κινηματογράφοι πρέπει να τελειώσουν» – Το Netflix κηρύσσει το τέλος της μεγάλης οθόνης

Ο συνδιευθύνων σύμβουλος του Netflix προκαλεί θύελλα στο Χόλιγουντ, διαμηνύοντας ότι το μέλλον του σινεμά δεν βρίσκεται πια στις αίθουσες αλλά στον καναπέ του θεατή

Ted Sarandos: «Οι κινηματογράφοι πρέπει να τελειώσουν» – Το Netflix κηρύσσει το τέλος της μεγάλης οθόνης

Σκάνδαλο στο Μιλάνο: Luxury brands στο στόχαστρο για «σκλαβοπάζαρο» Κινέζων εργατών

Δεκατρείς κορυφαίοι οίκοι μόδας ελέγχονται από τις ιταλικές αρχές για εξαντλητική και υποτιμόμενη εργασία σε υπόγεια εργαστήρια, πίσω από προϊόντα πολυτέλειας χιλιάδων ευρώ

Σκάνδαλο στο Μιλάνο: Luxury brands στο στόχαστρο για «σκλαβοπάζαρο» Κινέζων εργατών