Το ταξίδι υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής του ΕΟΤ για την ανάδειξη λιγότερο γνωστών τουριστικών προορισμών στο σύνολο της ελληνικής ενδοχώρας, αλλά και την προβολή των νέων θεματικών εμπειριών που προσφέρει η χώρα.
![ΕΟΤ: Η «άγνωστη» Πελοπόννησος προβάλλεται στη σερβική αγορά [vid]](https://cdn.pagenews.gr/wp-content/uploads/2024/11/greece-4091412_960_720.jpg)
Το ταξίδι υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής του ΕΟΤ για την ανάδειξη λιγότερο γνωστών τουριστικών προορισμών στο σύνολο της ελληνικής ενδοχώρας, αλλά και την προβολή των νέων θεματικών εμπειριών που προσφέρει η χώρα.