EDITOR'S PICK

Τα επώνυμα προϊόντα στην ομορφιά αναζητούν κατά κύριο λόγο οι καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Τα επώνυμα προϊόντα στην ομορφιά αναζητούν κατά κύριο λόγο οι καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο//Τα επώνυμα προϊόντα στην ομορφιά αναζητούν κατά κύριο λόγο οι καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου η κίνηση παρέμεινε σταθερή αλλά σε χαμηλά επίπεδα. Κατά το δεύτερο μισό, ανέβηκε αισθητά, με μία μικρή πτώση τις τελευταίες ημέρες. Ο Μάιος ξεκίνησε καλά, χωρίς να επηρεάστηκε έντονα από το Πάσχα, ενώ μετά τις πρώτες 10 ημέρες παρουσιάστηκε μια μικρή πτώση με κάποιες έντονες αυξομειώσεις. 

Παρατηρώντας τη μέση επισκεψιμότητα των top e-shops του χώρου το δεύτερο quarter του 2024, η Ελληνική Ένωση Ηλεκτρονικού Εμπορίου GRECA, εξέτασε 19 e-shops για το διάστημα Απρίλιος-Ιούνιος χαρτογραφώντας την ψηφιακή αγορά στην ομορφιά.

Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου η κίνηση παρέμεινε σταθερή αλλά σε χαμηλά επίπεδα. Κατά το δεύτερο μισό, ανέβηκε αισθητά, με μία μικρή πτώση τις τελευταίες ημέρες. Ο Μάιος ξεκίνησε καλά, χωρίς να επηρεάστηκε έντονα από το Πάσχα, ενώ μετά τις πρώτες 10 ημέρες παρουσιάστηκε μια μικρή πτώση με κάποιες έντονες αυξομειώσεις. Ο Ιούνιος χαρακτηρίζεται από μία σχετικά σταθερή πορεία χωρίς έντονες μεταπτώσεις, ενώ την καλύτερη πορεία εμφανίζει ο Απρίλιος και οι πρώτες μέρες του Μαΐου.

Το βασικό κοινό στο ηλεκτρονικό εμπόριο για την ομορφιά αποτελείται κατά κύριο λόγο από γυναίκες στον κλάδο, με τις ηλικίες να παρουσιάζουν την ίδια εικόνα με το Q1 και τους 25-44 να έρχονται πρώτοι. Σταθερά, δε, η επισκεψιμότητα έρχεται σε μεγαλύτερο ποσοστό από mobile, με αρκετά μεγάλη διαφορά.

H αγορά καλλυντικών δεν δείχνει σημαντικά σημάδια κόπωσης, παρά τη μικρή υποχώρηση που εμφάνισε το 2020 λόγω της πανδημίας. Ήταν η εποχή που και οι Έλληνες καταναλωτές γνώρισαν την τάση για ομορφιά και αυτοφροντίδα και συνέβαλαν ώστε η παγκόσμια αγορά καλλυντικών να παρουσιάσει μια σχεδόν αδιάκοπη ανάπτυξη από το 2004. Οι δε προβλέψεις της Statista κάνουν λόγο για έσοδα ύψους σχεδόν 129 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2028. ομορφιά

Το αργανέλαιο της Moroccanoil

Στο ευρύ κοινό συστήθηκε τα τελευταία χρόνια με τη χορηγία της στις διοργανώσεις της Eurovision, με το χαρακτηριστικό τιρκουάζ χρώμα της. Οι πιο μυημένοι γνωρίζουν την γκάμα των προϊόντων της για την ευεργετική επίδραση του βασικού συστατικού, argan oil. Ο λόγος για τη Moroccanoil η οποία εμφανίζεται στα top searches της συγκεκριμένης κατηγορίας για το διάστημα Απρίλιος-Ιούνιος 2024.

Η ισραηλινή εταιρεία καλλυντικών με έδρα τη Νέα Υόρκη, ιδρύθηκε το 2008 στο Μόντρεαλ από τη Χιλιανο-Καναδή Carmen Tal και τον Ισραηλινό τότε σύζυγό της Ofer Tal. Ξεκίνησε να ειδικεύεται σε προϊόντα περιποίησης μαλλιών που περιέχουν έλαιο αργκάν και αργότερα επεκτάθηκε στην ομορφιά και σε προϊόντα περιποίησης σώματος.

Η αρχική επιχείρηση στη βάση της Moroccanoil ξεκίνησε από τους Ισραηλινούς αδελφούς Mike και Erik Sabag το 2003, όταν ο Mike, κομμωτής, πειραματίστηκε με τις ιδιότητες του αργανέλαιου, το οποίο τους έφερε η μητέρα τους μετά από ένα ταξίδι στην πατρίδα της, το Μαρόκο. Οι δύο τους άρχισαν να πωλούν το προϊόν σε κομμωτήρια στην περιοχή του Τελ Αβίβ. Από ένα γύρισμα της τύχης, το ζεύγος Tal απέκτησε τα δικαιώματα για την αμερικανική αγορά και προχώρησε στην εξαγορά και μεταφορά της επιχείρησης.

Σήμερα η Moroccanoil είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 85 χώρες παγκοσμίως, παρουσιάζοντας σημαντικές ευκαιρίες διεθνών πωλήσεων για διείσδυση στην αγορά και ανάπτυξη. Τον Σεπτέμβριο του 2024, τα ετήσια έσοδα της Moroccanoil έφτασαν τα 750 εκατ. δολάρια.

Το μέγεθος της αγοράς αργανέλαιου εκτιμήθηκε σε 70,3 εκατομμύρια δολάρια το 2018 και αναμένεται να αυξηθεί με CAGR 20,7% μέχρι και το 2025. Η εν λόγω αγορά αναμένεται να οδηγηθεί από τις αυξανόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών για φυσικά συστατικά στη θεραπεία των μαλλιών και στα προϊόντα περιποίησης του δέρματος, όπως επισημαίνει και η Grand View Research. ομορφιά

Στην κορυφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκονται branded προϊόντα, διαχρονικά, λειτουργικά και μέσα στη μόδα

Επώνυμες μάρκες αναζητούν κατά κύριο λόγο οι Έλληνες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως δείχνουν τα πρόσφατα στοιχεία της Ελληνικής Ένωσης Ηλεκτρονικού Εμπορίου GRECA, η οποία εξέτασε 53 και 21 e-shops αντίστοιχα για το διάστημα Απρίλιος-Ιούνιος χαρτογραφώντας την ψηφιακή αγορά της μόδας και του athleisure στη χώρα μας.

Από τις κλασικές επιλογές των Crocs και των Birkenstock που πρωταγωνιστούν κάθε θερινή σεζόν, μέχρι τα ανερχόμενα αθλητικά παπούτσια On και τα μπουφάν της Helly Hansen, οι καταναλωτές επιδίδονται σε ένα κυνήγι της καλύτερης δυνατής τιμής, ποιότητας και χρόνου παράδοσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Και τα e-shops ανταποδίδουν.

Ηλεκτρονικό εμπόριο: Τι αγοράζουν τελικά οι καταναλωτές

Η εικόνα του Απριλίου για το ηλεκτρονικό εμπόριο χαρακτηρίζεται από αρκετές αυξομειώσεις στη διάρκειά του, με το δεύτερο Σαββατοκύριακο του μήνα να παρουσιάζει την καλύτερη απόδοση για όλο το τρίμηνο. Η κινητικότητα στο τέλος του μήνα εμφανίζεται μειωμένη, όπως και οι πρώτες ημέρες του Μαΐου λόγω της Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα, ενώ η συνέχεια χαρακτηρίστηκε από μία αύξηση και την επισκεψιμότητα να κινείται σε υψηλά επίπεδα μέχρι τα μέσα του μήνα που μειώνεται αισθητά και έπειτα σταθεροποιείται, με τις τελευταίες ημέρες να σημειώνουν πτώση. Ο δε Ιούνιος ξεκίνησε με αρκετά χαμηλό traffic και μικρές αυξομειώσεις στη διάρκειά του.

Το βασικό κοινό στο ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να είναι σταθερά γυναίκες, ενώ ηλικιακά για αυτό το τρίμηνο ξεχωρίζουν οι 25-34 με τις μεγαλύτερες ηλικίες να ακολουθούν. Το mobile συνεχίζει να επικρατεί με διαφορά στο industry, δείχνοντας ότι το mobile experience είναι ένα σημαντικό στοιχείο που δεν μεταβάλλεται ανά τρίμηνο, όπως φαίνεται και από τα στοιχεία της GRECA.

Στο επίκεντρο των top επιλογών των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκονται branded προϊόντα, διαχρονικά και λειτουργικά που είναι ταυτόχρονα και μέσα στη μόδα. Πώς αλλιώς θα μπορούσε να εμηνεύσει κανείς πως Crocs, Birkenstock, On, Helly Hansen βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεών τους;

ηλεκτρονικό εμπόριοΤα όμορφα-άσχημα Crocs

Οι Scott Seamans, Lyndon «Duke» Hanson και George Boedecker Jr ίδρυσαν την Crocs το 2002 για να παράγουν και να διανέμουν ένα τσόκαρο, που δεν θα περιλάμβανε ξύλο αλλά θα βασιζόταν σε αφρώδες υλικό. Το πρώτο μοντέλο «The Beach» είχε μεγάλη επιτυχία και η ζήτηση οδήγησε σε ένα rebranding και μια επανατοποθέτηση στην αγορά τρία χρόνια αργότερα, προβάλλοντας τα όμορφα-άσχημα παπούτσια, οδηγώντας την IPO της εταιρείας.

Τον Δεκέμβριο του 2013, το hedge fund SAC Capital Advisors αποκάλυψε ότι κατείχε μερίδιο 5% στην Crocs, μόλις μία ημέρα αφότου ο όμιλος Blackstone δήλωσε ότι θα επένδυε 200 εκατομμύρια δολάρια σε μια προσφορά μετατρέψιμων προνομιούχων μετοχών που θα επέτρεπε στην εταιρεία να αντικαταστήσει τον διευθύνοντα σύμβουλό της και να αγοράσει πίσω μετοχές αξίας 350 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η εταιρεία παρά την οικονομική και ενεργειακή κρίση, κατάφερε να ενισχύσει κι άλλο τα μερίδιά της και να επενδύσει σε αυτό που τελικά την οδήγησε σε μια νέα εποχή, τα social media. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οδήγησε τους πελάτες στην εφαρμογή της για κινητά με την υπόσχεση εκπτώσεων, την οποία ονόμασε Appy Hours.

Η Crocs είναι σταθερά πιο δημοφιλής στη γενιά Z, μια πολυπόθητη δημογραφική ομάδα για κάθε εταιρεία λιανικής πώλησης. Το φθινόπωρο, οι έφηβοι κατέταξαν την Crocs στο Νο. 5 στη λίστα με τις μάρκες υποδημάτων, σύμφωνα με εξαμηνιαία έρευνα της Piper Sandler. Το 2017, ήταν στο νούμερο 38.

ηλεκτρονικό εμπόριοΤα Birkenstock στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Από το 1774, όταν ο τσαγκάρης Γιόχαν Άνταμ Μπίρκενστοκ ίδρυσε μια μικρή εταιρεία στη Φρανκφούρτη, στις όχθες του ποταμού Μάιν, μέχρι το 1963 που βγήκαν στην αγορά τα πρώτα σανδάλια της γερμανικής εταιρείας, ήταν φανερό ότι προτεραιότητα είχε η λειτουργικότητα και όχι τόσο η αισθητική.

Σημασία έχουν κυρίως τα πρακτικά πλεονεκτήματά τους. Τα Birkenstock ανέκαθεν υποστήριζαν δύο πτυχές: τον πρακτικό σχεδιασμό και τη λειτουργικότητα. Χωρίς να νοιάζονται για την ομορφιά.

Έτσι τα Birkenstock εξελίχθηκαν από προϊόν των χίπις σε αγαπημένα υποδήματα των hipster και προκαλούν πλέον το ενδιαφέρον μεγάλων επενδυτών στον τομέα των ειδών πολυτελείας πολυτελείας. Πριν από τρία χρόνια ο γαλλικός οίκος LVMH, με μάρκες όπως Louis Vuitton και Christian Dior, απέκτησε μερίδιο στην εταιρεία μέσω της εταιρείας ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων L Catterton. Η εκτιμώμενη αξία της Birkenstock εκείνη την εποχή ήταν περίπου τέσσερα δισεκατομμύρια ευρώ.

Τα αποτελέσματα του οικονομικού έτους 2023 για τη γερμανική εταιρεία εδραιώνουν το ιστορικό της ρεκόρ, με την εταιρεία να επιτυγχάνει CAGR 20% στα έσοδα την τελευταία δεκαετία, προσαρμοσμένο περιθώριο μικτού κέρδους άνω του 60% και προσαρμοσμένο περιθώριο EBITDA άνω του 30%. Ακόμη και παρά την αποτυχία της IPO της.

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments

Latest News

16.12.2025 | 12:29

Ο Λιάγκας για επερχόμενη καταγγελία σε γνωστό τραγουδιστή: «Δεν είναι αυτός που νομίζετε»

16.12.2025 | 12:05

Ο Τραμπ Jr αρραβωνιάζεται ξανά: Η Μπετίνα Άντερσον στο πλευρό του και νέα σελίδα στη ζωή του

16.12.2025 | 11:51

Ολυμπιακός χωρίς Ελ Κααμπί: Η κρίσιμη ώρα Ταρέμι και Γιάρεμτσουκ – Ποιος θα βγει μπροστά;

16.12.2025 | 11:44

Η Cetracore-Jetoil ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά την αναστολή της λειτουργίας της-Λόγω των ρωσικών κυρώσεων

16.12.2025 | 11:32

Farmers on the brink: blockades, Tsiaras, Mitsotakis and the last card before Christmas freezes markets

16.12.2025 | 11:12

ΕΠΙΣΗΜΟ! ΔΥΠΑ-Ανακοινώθηκαν οι πληρωμές: Προπληρώνονται επιδόματα, παροχές και το Δώρο Χριστουγέννων

16.12.2025 | 11:01

Μιχάλης Κατρίνης: Ο μικρός μου γιος οδηγούσε χωρίς δίπλωμα, ο νόμος ισχύει για όλους

16.12.2025 | 10:49

Ο Πέτσας απαντά στις αγροτικές κινητοποιήσεις: Σταθερότητα, στήριξη και υπεύθυνη πολιτική από ΝΔ

16.12.2025 | 12:29

Ο Λιάγκας για επερχόμενη καταγγελία σε γνωστό τραγουδιστή: «Δεν είναι αυτός που νομίζετε»

15.12.2025 | 21:15

Το αποκάλυψε μετά από χρόνια ο Φοίβος για το «διαζύγιο» με τη Βανδή: «17 χρόνια μαζί και ξαφνικά.......»

15.12.2025 | 19:36

O Αποστόλης Τότσικας πόζαρε και προκάλεσε "πανικό": Οι σέξι φωτογραφίες που προκαλούν φρενίτιδα! [pics]

15.12.2025 | 17:01

Κατερίνα Γαβαλά: Η άγνωστη σχέση με γνωστό τραγουδιστή που έμεινε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας

15.12.2025 | 15:03

"Κόλαφος" η ανάρτηση του Δούση για τη στρατιωτική θητεία και τους ανυπότακτους: «Σκ@τ@ στα μούτρα μας»

15.12.2025 | 14:29

Η νέα δήλωση Κωνσταντάρα για πασίγνωστο τραγουδιστή: "Η καταγγελία είναι για παρενόχληση με..."

15.12.2025 | 13:39

Η Εύη Βατίδου αποκαλύπτει για την πολιτική: Τι σχεδιάζει να κάνει στο μέλλον! [vid]

15.12.2025 | 12:21

Έλαμψε από περηφάνια η Πάολα! Οι φωτογραφίες από την ορκωμοσία της κόρης της που κάνουν θραύση

15.12.2025 | 17:08

Σχέδιο-βόμβα της Λευκωσίας: «πάγος» με την Τουρκία, ΝΑΤΟ στο βάθος και παζάρι ισχύος μέσω ΕΕ

14.12.2025 | 23:07

Ο Νετανιάχου προσπαθεί να μπλοκάρει πωλήσεις F-35 σε Τουρκία και Σαουδική Αραβία

14.12.2025 | 21:19

Η Τουρκία, οι ΗΠΑ και το Αιγαίο: Μεσολάβηση, F-35 και S-400 σε ένα επικίνδυνο γεωπολιτικό παιχνίδι

14.12.2025 | 00:10

Το σχέδιο Τραμπ να «ξηλώσει» την ΕΕ: Οι 4 χώρες που θέλει εκτός Ευρώπης

13.12.2025 | 02:06

Η Ευρώπη «all in» στην άμυνα: Von der Leyen ανοίγει το κουτί του Πανδώρας για SAFE 2

13.12.2025 | 01:00

F-35 στην Τουρκία: Το παρασκήνιο, οι πιέσεις και τα σενάρια για τους S-400 από Ισραήλ

12.12.2025 | 20:07

ΝΑΤΟ – Ρούτε: Απειλεί Τραμπ και ειρήνη! Επανεξοπλισμός, «τρίτος παγκόσμιος» και στρατιωτικά κέρδη!

12.12.2025 | 10:55

«Σπάει ταμπού ο Τούρκος διευθυντής: “Κανείς στην Άγκυρα δεν ονειρεύεται ελληνικά νησιά – Σταματήστε τον φόβο!”»

Μαντόνα και Γκάι Ρίτσι Ξανά Μαζί Μετά 17 Χρόνια – Στο Ίδιο Δωμάτιο για τον Γιο τους Ρόκο!

Η ποπ βασίλισσα και ο σκηνοθέτης στηρίζουν την έκθεση τέχνης του 25χρονου Rhed – «Είμαι περήφανος που έχω τους γονείς μου δίπλα μου», λέει ο Ρόκο

Μαντόνα και Γκάι Ρίτσι Ξανά Μαζί Μετά 17 Χρόνια – Στο Ίδιο Δωμάτιο για τον Γιο τους Ρόκο!

James Cameron: Επίσημα δισεκατομμυριούχος – 1,1 δισ. δολάρια από Avatar και Titanic, χωρίς «side hustles»!

Ο σκηνοθέτης του Avatar μπαίνει στο κλειστό κλαμπ των billionaire filmmakers – Forbes: Η περιουσία του σχεδόν αποκλειστικά από ταινίες, ενόψει Fire and Ash

James Cameron: Επίσημα δισεκατομμυριούχος – 1,1 δισ. δολάρια από Avatar και Titanic, χωρίς «side hustles»!

Phia: Η AI startup της Phoebe Gates που «σπάει» ταμεία – 30 εκατ. δολάρια funding!

Η 23χρονη κόρη του Bill Gates και η συμφοιτήτριά της στο Stanford, Sophia Kianni, χτίζουν το απόλυτο AI shopping assistant – με celebrities όπως Hailey Bieber και Kris Jenner να επενδύουν!

Phia: Η AI startup της Phoebe Gates που «σπάει» ταμεία – 30 εκατ. δολάρια funding!

«Κανόνας των 2 εβδομάδων»: Το μυστικό του Έντ Μπερνς και της Κρίστι Τέρλινγκτον για γάμο-παράδειγμα 22 ετών!

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης αποκαλύπτει πώς δεν αφήνουν ποτέ να περάσουν πάνω από 14 μέρες χώρια – ακόμα και με παιδιά φοιτητές και καριέρες που «τρέχουν»

«Κανόνας των 2 εβδομάδων»: Το μυστικό του Έντ Μπερνς και της Κρίστι Τέρλινγκτον για γάμο-παράδειγμα 22 ετών!

Η Beyoncé «σπάει» 10ετή απουσία – Επιστρέφει στο Met Gala 2026 ως συμπρόεδρος με Kidman & Venus

«Costume Art»: Η Queen Bey ξαναπατά κόκκινο χαλί μετά το 2016 – Και η Anna Wintour μοιράζεται θρόνο με Chloe Malle

Η Beyoncé «σπάει» 10ετή απουσία – Επιστρέφει στο Met Gala 2026 ως συμπρόεδρος με Kidman & Venus

Ο 11χρονος Ρομάν λύγισε το Ευρωκοινοβούλιο – «Η τελευταία φορά που είδα τη μαμά μου»

Η διερμηνέας ξέσπασε σε λυγμούς και σταμάτησε – Το Στρασβούργο χειροκροτούσε όρθιο τον μικρό ήρωα από τη Βινίτσια

Ο 11χρονος Ρομάν λύγισε το Ευρωκοινοβούλιο – «Η τελευταία φορά που είδα τη μαμά μου»

Pamela Anderson: «Ναι, κοιμήθηκα με τον Liam Neeson και συστηνόμουν ως “η μέλλουσα κυρία Neeson”!»

Μια εβδομάδα πάθους στη Νέα Υόρκη, δείπνο σε γαλλικό εστιατόριο και… happy end ως φίλοι – Όλη η καυτή αλήθεια που κρυβόταν πίσω από το «διαφημιστικό κόλπο»

Pamela Anderson: «Ναι, κοιμήθηκα με τον Liam Neeson και συστηνόμουν ως “η μέλλουσα κυρία Neeson”!»

Anime τσουνάμι στο box office 2025: Ne Zha 2 και Demon Slayer «τσακίζουν» το Hollywood

Το 2025 γράφεται ήδη στην κινηματογραφική ιστορία ως η χρονιά που το anime και η ασιατική animation δεν απλώς διεκδίκησαν χώρο, αλλά έσπασαν την πόρτα του παγκόσμιου box office, αφήνοντας πίσω κλασικούς χολιγουντιανούς γίγαντες

Anime τσουνάμι στο box office 2025: Ne Zha 2 και Demon Slayer «τσακίζουν» το Hollywood