EDITOR'S PICK

Τα επώνυμα προϊόντα στην ομορφιά αναζητούν κατά κύριο λόγο οι καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Τα επώνυμα προϊόντα στην ομορφιά αναζητούν κατά κύριο λόγο οι καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο//Τα επώνυμα προϊόντα στην ομορφιά αναζητούν κατά κύριο λόγο οι καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου η κίνηση παρέμεινε σταθερή αλλά σε χαμηλά επίπεδα. Κατά το δεύτερο μισό, ανέβηκε αισθητά, με μία μικρή πτώση τις τελευταίες ημέρες. Ο Μάιος ξεκίνησε καλά, χωρίς να επηρεάστηκε έντονα από το Πάσχα, ενώ μετά τις πρώτες 10 ημέρες παρουσιάστηκε μια μικρή πτώση με κάποιες έντονες αυξομειώσεις. 

Παρατηρώντας τη μέση επισκεψιμότητα των top e-shops του χώρου το δεύτερο quarter του 2024, η Ελληνική Ένωση Ηλεκτρονικού Εμπορίου GRECA, εξέτασε 19 e-shops για το διάστημα Απρίλιος-Ιούνιος χαρτογραφώντας την ψηφιακή αγορά στην ομορφιά.

Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου η κίνηση παρέμεινε σταθερή αλλά σε χαμηλά επίπεδα. Κατά το δεύτερο μισό, ανέβηκε αισθητά, με μία μικρή πτώση τις τελευταίες ημέρες. Ο Μάιος ξεκίνησε καλά, χωρίς να επηρεάστηκε έντονα από το Πάσχα, ενώ μετά τις πρώτες 10 ημέρες παρουσιάστηκε μια μικρή πτώση με κάποιες έντονες αυξομειώσεις. Ο Ιούνιος χαρακτηρίζεται από μία σχετικά σταθερή πορεία χωρίς έντονες μεταπτώσεις, ενώ την καλύτερη πορεία εμφανίζει ο Απρίλιος και οι πρώτες μέρες του Μαΐου.

Το βασικό κοινό στο ηλεκτρονικό εμπόριο για την ομορφιά αποτελείται κατά κύριο λόγο από γυναίκες στον κλάδο, με τις ηλικίες να παρουσιάζουν την ίδια εικόνα με το Q1 και τους 25-44 να έρχονται πρώτοι. Σταθερά, δε, η επισκεψιμότητα έρχεται σε μεγαλύτερο ποσοστό από mobile, με αρκετά μεγάλη διαφορά.

H αγορά καλλυντικών δεν δείχνει σημαντικά σημάδια κόπωσης, παρά τη μικρή υποχώρηση που εμφάνισε το 2020 λόγω της πανδημίας. Ήταν η εποχή που και οι Έλληνες καταναλωτές γνώρισαν την τάση για ομορφιά και αυτοφροντίδα και συνέβαλαν ώστε η παγκόσμια αγορά καλλυντικών να παρουσιάσει μια σχεδόν αδιάκοπη ανάπτυξη από το 2004. Οι δε προβλέψεις της Statista κάνουν λόγο για έσοδα ύψους σχεδόν 129 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2028. ομορφιά

Το αργανέλαιο της Moroccanoil

Στο ευρύ κοινό συστήθηκε τα τελευταία χρόνια με τη χορηγία της στις διοργανώσεις της Eurovision, με το χαρακτηριστικό τιρκουάζ χρώμα της. Οι πιο μυημένοι γνωρίζουν την γκάμα των προϊόντων της για την ευεργετική επίδραση του βασικού συστατικού, argan oil. Ο λόγος για τη Moroccanoil η οποία εμφανίζεται στα top searches της συγκεκριμένης κατηγορίας για το διάστημα Απρίλιος-Ιούνιος 2024.

Η ισραηλινή εταιρεία καλλυντικών με έδρα τη Νέα Υόρκη, ιδρύθηκε το 2008 στο Μόντρεαλ από τη Χιλιανο-Καναδή Carmen Tal και τον Ισραηλινό τότε σύζυγό της Ofer Tal. Ξεκίνησε να ειδικεύεται σε προϊόντα περιποίησης μαλλιών που περιέχουν έλαιο αργκάν και αργότερα επεκτάθηκε στην ομορφιά και σε προϊόντα περιποίησης σώματος.

Η αρχική επιχείρηση στη βάση της Moroccanoil ξεκίνησε από τους Ισραηλινούς αδελφούς Mike και Erik Sabag το 2003, όταν ο Mike, κομμωτής, πειραματίστηκε με τις ιδιότητες του αργανέλαιου, το οποίο τους έφερε η μητέρα τους μετά από ένα ταξίδι στην πατρίδα της, το Μαρόκο. Οι δύο τους άρχισαν να πωλούν το προϊόν σε κομμωτήρια στην περιοχή του Τελ Αβίβ. Από ένα γύρισμα της τύχης, το ζεύγος Tal απέκτησε τα δικαιώματα για την αμερικανική αγορά και προχώρησε στην εξαγορά και μεταφορά της επιχείρησης.

Σήμερα η Moroccanoil είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 85 χώρες παγκοσμίως, παρουσιάζοντας σημαντικές ευκαιρίες διεθνών πωλήσεων για διείσδυση στην αγορά και ανάπτυξη. Τον Σεπτέμβριο του 2024, τα ετήσια έσοδα της Moroccanoil έφτασαν τα 750 εκατ. δολάρια.

Το μέγεθος της αγοράς αργανέλαιου εκτιμήθηκε σε 70,3 εκατομμύρια δολάρια το 2018 και αναμένεται να αυξηθεί με CAGR 20,7% μέχρι και το 2025. Η εν λόγω αγορά αναμένεται να οδηγηθεί από τις αυξανόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών για φυσικά συστατικά στη θεραπεία των μαλλιών και στα προϊόντα περιποίησης του δέρματος, όπως επισημαίνει και η Grand View Research. ομορφιά

Στην κορυφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκονται branded προϊόντα, διαχρονικά, λειτουργικά και μέσα στη μόδα

Επώνυμες μάρκες αναζητούν κατά κύριο λόγο οι Έλληνες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως δείχνουν τα πρόσφατα στοιχεία της Ελληνικής Ένωσης Ηλεκτρονικού Εμπορίου GRECA, η οποία εξέτασε 53 και 21 e-shops αντίστοιχα για το διάστημα Απρίλιος-Ιούνιος χαρτογραφώντας την ψηφιακή αγορά της μόδας και του athleisure στη χώρα μας.

Από τις κλασικές επιλογές των Crocs και των Birkenstock που πρωταγωνιστούν κάθε θερινή σεζόν, μέχρι τα ανερχόμενα αθλητικά παπούτσια On και τα μπουφάν της Helly Hansen, οι καταναλωτές επιδίδονται σε ένα κυνήγι της καλύτερης δυνατής τιμής, ποιότητας και χρόνου παράδοσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Και τα e-shops ανταποδίδουν.

Ηλεκτρονικό εμπόριο: Τι αγοράζουν τελικά οι καταναλωτές

Η εικόνα του Απριλίου για το ηλεκτρονικό εμπόριο χαρακτηρίζεται από αρκετές αυξομειώσεις στη διάρκειά του, με το δεύτερο Σαββατοκύριακο του μήνα να παρουσιάζει την καλύτερη απόδοση για όλο το τρίμηνο. Η κινητικότητα στο τέλος του μήνα εμφανίζεται μειωμένη, όπως και οι πρώτες ημέρες του Μαΐου λόγω της Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα, ενώ η συνέχεια χαρακτηρίστηκε από μία αύξηση και την επισκεψιμότητα να κινείται σε υψηλά επίπεδα μέχρι τα μέσα του μήνα που μειώνεται αισθητά και έπειτα σταθεροποιείται, με τις τελευταίες ημέρες να σημειώνουν πτώση. Ο δε Ιούνιος ξεκίνησε με αρκετά χαμηλό traffic και μικρές αυξομειώσεις στη διάρκειά του.

Το βασικό κοινό στο ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να είναι σταθερά γυναίκες, ενώ ηλικιακά για αυτό το τρίμηνο ξεχωρίζουν οι 25-34 με τις μεγαλύτερες ηλικίες να ακολουθούν. Το mobile συνεχίζει να επικρατεί με διαφορά στο industry, δείχνοντας ότι το mobile experience είναι ένα σημαντικό στοιχείο που δεν μεταβάλλεται ανά τρίμηνο, όπως φαίνεται και από τα στοιχεία της GRECA.

Στο επίκεντρο των top επιλογών των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκονται branded προϊόντα, διαχρονικά και λειτουργικά που είναι ταυτόχρονα και μέσα στη μόδα. Πώς αλλιώς θα μπορούσε να εμηνεύσει κανείς πως Crocs, Birkenstock, On, Helly Hansen βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεών τους;

ηλεκτρονικό εμπόριοΤα όμορφα-άσχημα Crocs

Οι Scott Seamans, Lyndon «Duke» Hanson και George Boedecker Jr ίδρυσαν την Crocs το 2002 για να παράγουν και να διανέμουν ένα τσόκαρο, που δεν θα περιλάμβανε ξύλο αλλά θα βασιζόταν σε αφρώδες υλικό. Το πρώτο μοντέλο «The Beach» είχε μεγάλη επιτυχία και η ζήτηση οδήγησε σε ένα rebranding και μια επανατοποθέτηση στην αγορά τρία χρόνια αργότερα, προβάλλοντας τα όμορφα-άσχημα παπούτσια, οδηγώντας την IPO της εταιρείας.

Τον Δεκέμβριο του 2013, το hedge fund SAC Capital Advisors αποκάλυψε ότι κατείχε μερίδιο 5% στην Crocs, μόλις μία ημέρα αφότου ο όμιλος Blackstone δήλωσε ότι θα επένδυε 200 εκατομμύρια δολάρια σε μια προσφορά μετατρέψιμων προνομιούχων μετοχών που θα επέτρεπε στην εταιρεία να αντικαταστήσει τον διευθύνοντα σύμβουλό της και να αγοράσει πίσω μετοχές αξίας 350 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η εταιρεία παρά την οικονομική και ενεργειακή κρίση, κατάφερε να ενισχύσει κι άλλο τα μερίδιά της και να επενδύσει σε αυτό που τελικά την οδήγησε σε μια νέα εποχή, τα social media. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οδήγησε τους πελάτες στην εφαρμογή της για κινητά με την υπόσχεση εκπτώσεων, την οποία ονόμασε Appy Hours.

Η Crocs είναι σταθερά πιο δημοφιλής στη γενιά Z, μια πολυπόθητη δημογραφική ομάδα για κάθε εταιρεία λιανικής πώλησης. Το φθινόπωρο, οι έφηβοι κατέταξαν την Crocs στο Νο. 5 στη λίστα με τις μάρκες υποδημάτων, σύμφωνα με εξαμηνιαία έρευνα της Piper Sandler. Το 2017, ήταν στο νούμερο 38.

ηλεκτρονικό εμπόριοΤα Birkenstock στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Από το 1774, όταν ο τσαγκάρης Γιόχαν Άνταμ Μπίρκενστοκ ίδρυσε μια μικρή εταιρεία στη Φρανκφούρτη, στις όχθες του ποταμού Μάιν, μέχρι το 1963 που βγήκαν στην αγορά τα πρώτα σανδάλια της γερμανικής εταιρείας, ήταν φανερό ότι προτεραιότητα είχε η λειτουργικότητα και όχι τόσο η αισθητική.

Σημασία έχουν κυρίως τα πρακτικά πλεονεκτήματά τους. Τα Birkenstock ανέκαθεν υποστήριζαν δύο πτυχές: τον πρακτικό σχεδιασμό και τη λειτουργικότητα. Χωρίς να νοιάζονται για την ομορφιά.

Έτσι τα Birkenstock εξελίχθηκαν από προϊόν των χίπις σε αγαπημένα υποδήματα των hipster και προκαλούν πλέον το ενδιαφέρον μεγάλων επενδυτών στον τομέα των ειδών πολυτελείας πολυτελείας. Πριν από τρία χρόνια ο γαλλικός οίκος LVMH, με μάρκες όπως Louis Vuitton και Christian Dior, απέκτησε μερίδιο στην εταιρεία μέσω της εταιρείας ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων L Catterton. Η εκτιμώμενη αξία της Birkenstock εκείνη την εποχή ήταν περίπου τέσσερα δισεκατομμύρια ευρώ.

Τα αποτελέσματα του οικονομικού έτους 2023 για τη γερμανική εταιρεία εδραιώνουν το ιστορικό της ρεκόρ, με την εταιρεία να επιτυγχάνει CAGR 20% στα έσοδα την τελευταία δεκαετία, προσαρμοσμένο περιθώριο μικτού κέρδους άνω του 60% και προσαρμοσμένο περιθώριο EBITDA άνω του 30%. Ακόμη και παρά την αποτυχία της IPO της.

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments

Latest News

16.09.2025 | 12:01

Η Βρετανία στέλνει μαχητικά αεροσκάφη στην Πολωνία μετά την εισβολή ρωσικών drones

16.09.2025 | 11:56

Ολυμπιακός: Με ποιους παίκτες καταστρώνει ενδεκάδα ο Μεντιλίμπαρ κόντρα στην Πάφο

16.09.2025 | 11:46

"Άδωνις Γεωργιάδης vs Πολάκης: Η Δικαιοσύνη έρχεται για να βάλει τέλος στη σκευωρία"

16.09.2025 | 11:35

«Θα σκοτώσουμε όλη την οικογένειά σου»: H σύζυγος του Αντετοκούνμπο, Μαράια, καταγγέλλει απειλές από Τούρκους

16.09.2025 | 11:30

Μεταναστευτικό: Aσφυξία στην Κρήτη - Πώς «άνοιξε» ο δρόμος για τους διακινητές

16.09.2025 | 11:22

Ο Νετανιάχου βομβαρδίζει έξι χώρες σε 72 ώρες – Ο Τραμπ παρακολουθεί με ανησυχία

16.09.2025 | 11:08

Η Χάλκη και οι Χριστιανοί της Μέσης Ανατολής στο επίκεντρο της συνάντησης Βαρθολομαίου – Τραμπ

16.09.2025 | 10:52

Ρούτε ανοίγει το δρόμο για την Τουρκία στο πρόγραμμα SAFE της ΕΕ

16.09.2025 | 04:51

«Ντροπή για την Ισπανία»: Πολιτικός "σεισμός" μετά την αιφνιδιαστική  διακοπή της Vuelta

16.09.2025 | 00:49

Προς πώληση το ιστορικό σπίτι της Αλίκης Βουγιουκλάκη στη Στησιχόρου – Ζητούνται 4 εκατ. ευρώ

15.09.2025 | 21:44

Νίκος Οικονομόπουλος: «Δεν Υπηρετώ το Σύστημα, Κάνω Απλά τη Δουλειά μου»

15.09.2025 | 21:36

Γλυκερία: Απαντά στις αντιδράσεις για την συναυλία στο Ισραήλ: "Δεν υπήρχε λόγος για αυτή την ανθρωποφαγία"

15.09.2025 | 19:43

Βουλγαράκη για Ιωαννίδη: "Θέλω να είμαι κοντά του -Δεν ξέρω αν θα τον ακολουθήσω στο εξωτερικό" [vid]

15.09.2025 | 17:33

Απασφάλισε ο Αλεξάνδρου για Τούνη: Αν ήθελε να πει ότι έπρεπε να χωρίσουμε νωρίτερα, καλά έκανε!

15.09.2025 | 00:14

Μαρία Κορινθίου για τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη στην αρχή της καριέρας της: Ήμουν πάρα πολύ ψύχραιμη

15.09.2025 | 00:07

Γιάννης Βαρδής: Η αλήθεια για τη σχέση του με τον πατέρα του - "Δεν είχαμε ποτέ πραγματική σχέση"

16.09.2025 | 12:01

Η Βρετανία στέλνει μαχητικά αεροσκάφη στην Πολωνία μετά την εισβολή ρωσικών drones

16.09.2025 | 11:22

Ο Νετανιάχου βομβαρδίζει έξι χώρες σε 72 ώρες – Ο Τραμπ παρακολουθεί με ανησυχία

16.09.2025 | 10:02

Πλήγμα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας στην Κίνα μέσω… Πειραιά

16.09.2025 | 09:30

Ανελέητοι ισραηλινοό βομβαρδισμοί της Γάζας

16.09.2025 | 06:51

Αιφνιδιαστική επίσκεψη Αμερικανών αξιωματικών στην κοινή στρατιωτική άσκηση Ρωσίας-Λευκορωσίας

15.09.2025 | 16:00

Κρεμλίνο: Το ΝΑΤΟ βρίσκεται de facto σε πόλεμο με τη Ρωσία

15.09.2025 | 11:52

Απειλές Ρωσίας σε Ευρώπη: Θα επιτεθούμε σε οποιοδήποτε κράτος μας κατασχέσει τα περιουσιακά στοιχεία

15.09.2025 | 10:50

«Πρόβα Πολέμου» στο Κατώφλι του ΝΑΤΟ

Πάπας Λέων: «Έχουμε πρόβλημα» – Η απορία του για τον Μασκ και τον «τίτλο» του πρώτου τρισεκατομμυριούχου

Στην πρώτη του συνέντευξη μετά την εκλογή του, ο πάπας Λέων ο ΙΔ΄ μίλησε για τις κοινωνικές ανισότητες, τον πόλεμο στην Ουκρανία, την πόλωση, αλλά και για το πώς έχει αλλάξει η ζωή του τους τελευταίους μήνες.

Πάπας Λέων: «Έχουμε πρόβλημα» – Η απορία του για τον Μασκ και τον «τίτλο» του πρώτου τρισεκατομμυριούχου

Το μήνυμα του Γιάννη για την επιτυχία της Εθνικής στο EuroBasket 2025

Ο 30χρονος σούπερ σταρ κοινοποίησε φωτογραφίες με τη μητέρα του, τα αδέρφια του, τη γυναίκα και τα παιδιά του, αλλά και στιγμές από την πορεία της Εθνικής Ελλάδας μέχρι το βάθρο του Eurobasket

Το μήνυμα του Γιάννη για την επιτυχία της Εθνικής στο EuroBasket 2025

«Emmy Awards: Σάρωσαν τα Adolescence και The Studio – Όλοι οι μεγάλοι νικητές»

Το Adolescence του Netflix και το The Studio του Apple TV+ σάρωσαν στα Emmy 2025 με πολλά βραβεία - Τα πολιτικά μηνύματα που κυριάρχησαν στη βραδιά

«Emmy Awards: Σάρωσαν τα Adolescence και The Studio – Όλοι οι μεγάλοι νικητές»

Ο Τσάρλι Κερκ: Από την άνοδο στη συντηρητική πολιτική σκηνή στον αιφνίδιο θάνατο

Ο θάνατος του 31χρονου ιδρυτή της Turning Point USA, Τσάρλι Κερκ, συγκλονίζει την αμερικανική πολιτική σκηνή. Ο ίδιος αφήνει πίσω του μια ισχυρή πολιτική παρακαταθήκη, τη σύζυγό του, δύο μικρά παιδιά και περιουσία που εκτιμάται σε 12 εκατομμύρια δολάρια.

Ο Τσάρλι Κερκ: Από την άνοδο στη συντηρητική πολιτική σκηνή στον αιφνίδιο θάνατο

Eímear Noone: Η μαέστρος που φέρνει τη μαγεία των video games στις μεγάλες σκηνές

Με το βλέμμα στραμμένο στη δύναμη της μουσικής, η Eímear Noone αναδεικνύεται σε πρέσβειρα ενός νέου είδους τέχνης, μετατρέποντας τα soundtracks των video games σε ζωντανές, κινηματογραφικές εμπειρίες που καθηλώνουν κοινό και κριτικούς.

Eímear Noone: Η μαέστρος που φέρνει τη μαγεία των video games στις μεγάλες σκηνές

Από την Άννα Ντέλβι στη Μαντόνα: Η Τζούλια Γκάρνερ στο δρόμο για την κορυφή του Χόλιγουντ

Με όπλο την ικανότητά της να μεταμορφώνεται πλήρως, η Τζούλια Γκάρνερ αποδεικνύει ότι δεν υπάρχουν όρια στους ρόλους που μπορεί να κατακτήσει. Από την απρόβλεπτη Άννα Ντέλβι μέχρι τη larger-than-life Μαντόνα, η πορεία της σηματοδοτεί την ανάδυση μιας ηθοποιού που φλερτάρει με τον κινηματογραφικό μύθο.

Από την Άννα Ντέλβι στη Μαντόνα: Η Τζούλια Γκάρνερ στο δρόμο για την κορυφή του Χόλιγουντ

Astronomy Photographer of the Year 2025: Οι φωτογραφίες που «ταξιδεύουν» πέρα από τα όρια της Γης

Από τον πυρήνα της Ανδρομέδας μέχρι το Βόρειο Σέλας στην Καλιφόρνια, ο διαγωνισμός του Royal Observatory Greenwich ανέδειξε για άλλη μια χρονιά εντυπωσιακές εικόνες που αποκαλύπτουν τη μαγεία του ουρανού. Οι νικητήριες λήψεις εκτίθενται στο National Maritime Museum του Λονδίνου.

Astronomy Photographer of the Year 2025: Οι φωτογραφίες που «ταξιδεύουν» πέρα από τα όρια της Γης

«Το “Bella Ciao” στους κάλυκες της δολοφονίας Κερκ: Σύμβολο αντίστασης ή ακροδεξιά στρέβλωση;»

Η αποκάλυψη ότι ο δράστης της δολοφονίας του Τσάρλι Κερκ χάραξε στους κάλυκες σφαιρών τη φράση «O Bella Ciao» πυροδότησε καταιγισμό ερμηνειών.

«Το “Bella Ciao” στους κάλυκες της δολοφονίας Κερκ: Σύμβολο αντίστασης ή ακροδεξιά στρέβλωση;»