EDITOR'S PICK

Τα επώνυμα προϊόντα στην ομορφιά αναζητούν κατά κύριο λόγο οι καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Τα επώνυμα προϊόντα στην ομορφιά αναζητούν κατά κύριο λόγο οι καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο//Τα επώνυμα προϊόντα στην ομορφιά αναζητούν κατά κύριο λόγο οι καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου η κίνηση παρέμεινε σταθερή αλλά σε χαμηλά επίπεδα. Κατά το δεύτερο μισό, ανέβηκε αισθητά, με μία μικρή πτώση τις τελευταίες ημέρες. Ο Μάιος ξεκίνησε καλά, χωρίς να επηρεάστηκε έντονα από το Πάσχα, ενώ μετά τις πρώτες 10 ημέρες παρουσιάστηκε μια μικρή πτώση με κάποιες έντονες αυξομειώσεις. 

Παρατηρώντας τη μέση επισκεψιμότητα των top e-shops του χώρου το δεύτερο quarter του 2024, η Ελληνική Ένωση Ηλεκτρονικού Εμπορίου GRECA, εξέτασε 19 e-shops για το διάστημα Απρίλιος-Ιούνιος χαρτογραφώντας την ψηφιακή αγορά στην ομορφιά.

Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου η κίνηση παρέμεινε σταθερή αλλά σε χαμηλά επίπεδα. Κατά το δεύτερο μισό, ανέβηκε αισθητά, με μία μικρή πτώση τις τελευταίες ημέρες. Ο Μάιος ξεκίνησε καλά, χωρίς να επηρεάστηκε έντονα από το Πάσχα, ενώ μετά τις πρώτες 10 ημέρες παρουσιάστηκε μια μικρή πτώση με κάποιες έντονες αυξομειώσεις. Ο Ιούνιος χαρακτηρίζεται από μία σχετικά σταθερή πορεία χωρίς έντονες μεταπτώσεις, ενώ την καλύτερη πορεία εμφανίζει ο Απρίλιος και οι πρώτες μέρες του Μαΐου.

Το βασικό κοινό στο ηλεκτρονικό εμπόριο για την ομορφιά αποτελείται κατά κύριο λόγο από γυναίκες στον κλάδο, με τις ηλικίες να παρουσιάζουν την ίδια εικόνα με το Q1 και τους 25-44 να έρχονται πρώτοι. Σταθερά, δε, η επισκεψιμότητα έρχεται σε μεγαλύτερο ποσοστό από mobile, με αρκετά μεγάλη διαφορά.

H αγορά καλλυντικών δεν δείχνει σημαντικά σημάδια κόπωσης, παρά τη μικρή υποχώρηση που εμφάνισε το 2020 λόγω της πανδημίας. Ήταν η εποχή που και οι Έλληνες καταναλωτές γνώρισαν την τάση για ομορφιά και αυτοφροντίδα και συνέβαλαν ώστε η παγκόσμια αγορά καλλυντικών να παρουσιάσει μια σχεδόν αδιάκοπη ανάπτυξη από το 2004. Οι δε προβλέψεις της Statista κάνουν λόγο για έσοδα ύψους σχεδόν 129 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2028. ομορφιά

Το αργανέλαιο της Moroccanoil

Στο ευρύ κοινό συστήθηκε τα τελευταία χρόνια με τη χορηγία της στις διοργανώσεις της Eurovision, με το χαρακτηριστικό τιρκουάζ χρώμα της. Οι πιο μυημένοι γνωρίζουν την γκάμα των προϊόντων της για την ευεργετική επίδραση του βασικού συστατικού, argan oil. Ο λόγος για τη Moroccanoil η οποία εμφανίζεται στα top searches της συγκεκριμένης κατηγορίας για το διάστημα Απρίλιος-Ιούνιος 2024.

Η ισραηλινή εταιρεία καλλυντικών με έδρα τη Νέα Υόρκη, ιδρύθηκε το 2008 στο Μόντρεαλ από τη Χιλιανο-Καναδή Carmen Tal και τον Ισραηλινό τότε σύζυγό της Ofer Tal. Ξεκίνησε να ειδικεύεται σε προϊόντα περιποίησης μαλλιών που περιέχουν έλαιο αργκάν και αργότερα επεκτάθηκε στην ομορφιά και σε προϊόντα περιποίησης σώματος.

Η αρχική επιχείρηση στη βάση της Moroccanoil ξεκίνησε από τους Ισραηλινούς αδελφούς Mike και Erik Sabag το 2003, όταν ο Mike, κομμωτής, πειραματίστηκε με τις ιδιότητες του αργανέλαιου, το οποίο τους έφερε η μητέρα τους μετά από ένα ταξίδι στην πατρίδα της, το Μαρόκο. Οι δύο τους άρχισαν να πωλούν το προϊόν σε κομμωτήρια στην περιοχή του Τελ Αβίβ. Από ένα γύρισμα της τύχης, το ζεύγος Tal απέκτησε τα δικαιώματα για την αμερικανική αγορά και προχώρησε στην εξαγορά και μεταφορά της επιχείρησης.

Σήμερα η Moroccanoil είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 85 χώρες παγκοσμίως, παρουσιάζοντας σημαντικές ευκαιρίες διεθνών πωλήσεων για διείσδυση στην αγορά και ανάπτυξη. Τον Σεπτέμβριο του 2024, τα ετήσια έσοδα της Moroccanoil έφτασαν τα 750 εκατ. δολάρια.

Το μέγεθος της αγοράς αργανέλαιου εκτιμήθηκε σε 70,3 εκατομμύρια δολάρια το 2018 και αναμένεται να αυξηθεί με CAGR 20,7% μέχρι και το 2025. Η εν λόγω αγορά αναμένεται να οδηγηθεί από τις αυξανόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών για φυσικά συστατικά στη θεραπεία των μαλλιών και στα προϊόντα περιποίησης του δέρματος, όπως επισημαίνει και η Grand View Research. ομορφιά

Στην κορυφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκονται branded προϊόντα, διαχρονικά, λειτουργικά και μέσα στη μόδα

Επώνυμες μάρκες αναζητούν κατά κύριο λόγο οι Έλληνες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως δείχνουν τα πρόσφατα στοιχεία της Ελληνικής Ένωσης Ηλεκτρονικού Εμπορίου GRECA, η οποία εξέτασε 53 και 21 e-shops αντίστοιχα για το διάστημα Απρίλιος-Ιούνιος χαρτογραφώντας την ψηφιακή αγορά της μόδας και του athleisure στη χώρα μας.

Από τις κλασικές επιλογές των Crocs και των Birkenstock που πρωταγωνιστούν κάθε θερινή σεζόν, μέχρι τα ανερχόμενα αθλητικά παπούτσια On και τα μπουφάν της Helly Hansen, οι καταναλωτές επιδίδονται σε ένα κυνήγι της καλύτερης δυνατής τιμής, ποιότητας και χρόνου παράδοσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Και τα e-shops ανταποδίδουν.

Ηλεκτρονικό εμπόριο: Τι αγοράζουν τελικά οι καταναλωτές

Η εικόνα του Απριλίου για το ηλεκτρονικό εμπόριο χαρακτηρίζεται από αρκετές αυξομειώσεις στη διάρκειά του, με το δεύτερο Σαββατοκύριακο του μήνα να παρουσιάζει την καλύτερη απόδοση για όλο το τρίμηνο. Η κινητικότητα στο τέλος του μήνα εμφανίζεται μειωμένη, όπως και οι πρώτες ημέρες του Μαΐου λόγω της Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα, ενώ η συνέχεια χαρακτηρίστηκε από μία αύξηση και την επισκεψιμότητα να κινείται σε υψηλά επίπεδα μέχρι τα μέσα του μήνα που μειώνεται αισθητά και έπειτα σταθεροποιείται, με τις τελευταίες ημέρες να σημειώνουν πτώση. Ο δε Ιούνιος ξεκίνησε με αρκετά χαμηλό traffic και μικρές αυξομειώσεις στη διάρκειά του.

Το βασικό κοινό στο ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να είναι σταθερά γυναίκες, ενώ ηλικιακά για αυτό το τρίμηνο ξεχωρίζουν οι 25-34 με τις μεγαλύτερες ηλικίες να ακολουθούν. Το mobile συνεχίζει να επικρατεί με διαφορά στο industry, δείχνοντας ότι το mobile experience είναι ένα σημαντικό στοιχείο που δεν μεταβάλλεται ανά τρίμηνο, όπως φαίνεται και από τα στοιχεία της GRECA.

Στο επίκεντρο των top επιλογών των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκονται branded προϊόντα, διαχρονικά και λειτουργικά που είναι ταυτόχρονα και μέσα στη μόδα. Πώς αλλιώς θα μπορούσε να εμηνεύσει κανείς πως Crocs, Birkenstock, On, Helly Hansen βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεών τους;

ηλεκτρονικό εμπόριοΤα όμορφα-άσχημα Crocs

Οι Scott Seamans, Lyndon «Duke» Hanson και George Boedecker Jr ίδρυσαν την Crocs το 2002 για να παράγουν και να διανέμουν ένα τσόκαρο, που δεν θα περιλάμβανε ξύλο αλλά θα βασιζόταν σε αφρώδες υλικό. Το πρώτο μοντέλο «The Beach» είχε μεγάλη επιτυχία και η ζήτηση οδήγησε σε ένα rebranding και μια επανατοποθέτηση στην αγορά τρία χρόνια αργότερα, προβάλλοντας τα όμορφα-άσχημα παπούτσια, οδηγώντας την IPO της εταιρείας.

Τον Δεκέμβριο του 2013, το hedge fund SAC Capital Advisors αποκάλυψε ότι κατείχε μερίδιο 5% στην Crocs, μόλις μία ημέρα αφότου ο όμιλος Blackstone δήλωσε ότι θα επένδυε 200 εκατομμύρια δολάρια σε μια προσφορά μετατρέψιμων προνομιούχων μετοχών που θα επέτρεπε στην εταιρεία να αντικαταστήσει τον διευθύνοντα σύμβουλό της και να αγοράσει πίσω μετοχές αξίας 350 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η εταιρεία παρά την οικονομική και ενεργειακή κρίση, κατάφερε να ενισχύσει κι άλλο τα μερίδιά της και να επενδύσει σε αυτό που τελικά την οδήγησε σε μια νέα εποχή, τα social media. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οδήγησε τους πελάτες στην εφαρμογή της για κινητά με την υπόσχεση εκπτώσεων, την οποία ονόμασε Appy Hours.

Η Crocs είναι σταθερά πιο δημοφιλής στη γενιά Z, μια πολυπόθητη δημογραφική ομάδα για κάθε εταιρεία λιανικής πώλησης. Το φθινόπωρο, οι έφηβοι κατέταξαν την Crocs στο Νο. 5 στη λίστα με τις μάρκες υποδημάτων, σύμφωνα με εξαμηνιαία έρευνα της Piper Sandler. Το 2017, ήταν στο νούμερο 38.

ηλεκτρονικό εμπόριοΤα Birkenstock στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Από το 1774, όταν ο τσαγκάρης Γιόχαν Άνταμ Μπίρκενστοκ ίδρυσε μια μικρή εταιρεία στη Φρανκφούρτη, στις όχθες του ποταμού Μάιν, μέχρι το 1963 που βγήκαν στην αγορά τα πρώτα σανδάλια της γερμανικής εταιρείας, ήταν φανερό ότι προτεραιότητα είχε η λειτουργικότητα και όχι τόσο η αισθητική.

Σημασία έχουν κυρίως τα πρακτικά πλεονεκτήματά τους. Τα Birkenstock ανέκαθεν υποστήριζαν δύο πτυχές: τον πρακτικό σχεδιασμό και τη λειτουργικότητα. Χωρίς να νοιάζονται για την ομορφιά.

Έτσι τα Birkenstock εξελίχθηκαν από προϊόν των χίπις σε αγαπημένα υποδήματα των hipster και προκαλούν πλέον το ενδιαφέρον μεγάλων επενδυτών στον τομέα των ειδών πολυτελείας πολυτελείας. Πριν από τρία χρόνια ο γαλλικός οίκος LVMH, με μάρκες όπως Louis Vuitton και Christian Dior, απέκτησε μερίδιο στην εταιρεία μέσω της εταιρείας ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων L Catterton. Η εκτιμώμενη αξία της Birkenstock εκείνη την εποχή ήταν περίπου τέσσερα δισεκατομμύρια ευρώ.

Τα αποτελέσματα του οικονομικού έτους 2023 για τη γερμανική εταιρεία εδραιώνουν το ιστορικό της ρεκόρ, με την εταιρεία να επιτυγχάνει CAGR 20% στα έσοδα την τελευταία δεκαετία, προσαρμοσμένο περιθώριο μικτού κέρδους άνω του 60% και προσαρμοσμένο περιθώριο EBITDA άνω του 30%. Ακόμη και παρά την αποτυχία της IPO της.

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments

Latest News

02.08.2025 | 06:21

Microsoft: Ποια επαγγέλματα θα επιβιώσουν της τεχνητής νοημοσύνης

02.08.2025 | 05:19

Μενδώνη: Η Πολιόχνη είναι μοχλός βιώσιμης ανάπτυξης για τη Λήμνο

02.08.2025 | 04:18

Alpha Bank: Ενδιάμεσο μέρισμα €111 εκατ. -«Κλειδί» για ανάπτυξη η συνεργασία με UniCredit

02.08.2025 | 03:31

Η Σικελία προσπαθεί με νόμο να καταπολεμήσει τα ταμπού για τις αμβλώσεις - Και να σώσει ζωές γυναικών

02.08.2025 | 02:35

Συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Νόβακ Τζόκοβιτς στην Τήνο

02.08.2025 | 02:24

Γεννήθηκε το «γηραιότερο μωρό» στον κόσμο: Έμβρυο κατεψυγμένο για 30 χρόνια φέρνει ζωή στις ΗΠΑ

02.08.2025 | 02:11

Νέα παρέμβαση Βενιζέλου κατά της κυβέρνησης: "Τριχοτομημένη συμπολίτευση ευτελίζει τους θεσμούς"

02.08.2025 | 01:53

«Παλαιό Φάληρο: Στο μικροσκόπιο των αρχών οι δηλώσεις της μητέρας και το σπίτι»

01.08.2025 | 20:45

«Big Brother romance: Ο Αντωνιάδης παραδέχεται ότι τον πήγε… τρένο η Nancy – Οι πρώτες διακοπές πλησιάζουν»

01.08.2025 | 15:04

Ιωάννα Τούνη: Birthday vibes στην Ίμπιζα με φίλους και... ματάκια για το κακό το μάτι!

01.08.2025 | 13:33

Νέος έρωτας για τον Μάριο Καπότση – Ποια γνωστή ηθοποιός του έκλεψε την καρδιά;

01.08.2025 | 02:18

Νίκος Πολυδερόπουλος: Ποζάρει στην παραλία και κλέβει τις εντυπώσεις [pics]

01.08.2025 | 02:07

Γεωργία Καλτσή: Φέτος έκλεισα 10 χρόνια σε αναπηρικό αμαξίδιο, τα οποία πέρασαν σαν νεράκι

31.07.2025 | 19:30

Έρωτας με την πρώτη ματιά – Παντρεύονται Άννα Μπουσδούκου και Ανδρέας Δρακόπουλος

31.07.2025 | 18:13

Κωνσταντίνος Αργυρός: Δυσάρεστα νέα για τον δημοφιλή τραγουδιστή - Έπεσε θύμα απάτης

31.07.2025 | 11:08

Κοστίζει όσο ένα διαμέρισμα: Το υπερπολυτελές αυτοκίνητο Ζυγούλη Ρουβά θα σας αφήσει άφωνους!

01.08.2025 | 16:17

Όταν το Εμπόριο Μετατρέπεται σε Πυλώνα Εθνικής Ασφάλειας: Η Στρατηγική Τραμπ που Ανατρέπει το Παγκόσμιο Εμπόριο

01.08.2025 | 12:23

Ιράν: Στο σημείο μηδέν η κρίση νερού

01.08.2025 | 11:47

Ζελένσκι: Πάνω από 3.800 drones και 260 πύραυλοι σε ρωσικές επιθέσεις τον Ιούλιο

01.08.2025 | 11:30

Γερμανία: Παραδίδει δύο συστήματα Patriot στην Ουκρανία

01.08.2025 | 08:58

Η Σλοβενία απαγορεύει το εμπόριο όπλων με το Ισραήλ

31.07.2025 | 14:08

Στρατηγική ανασυγκρότηση: Η Ταϊβάν ετοιμάζεται για Κίνα με drones

31.07.2025 | 13:45

Από τους Πάγους της Αρκτικής έως τις Σκιές της Ανταρκτικής: Η Ρωσία Κλιμακώνει τη Γεωπολιτική Αντεπίθεση

31.07.2025 | 13:27

Ελληνική Ναυτική Αναβάθμιση: Οι Φρεγάτες FDI Αποκτούν Στρατηγικά «Δόντια»

Χόρνερ: Πόσα θα δώσει η Red Bull; Η αποζημίωση που «καίει» το συμβόλαιό του ως το 2030

Ο 51χρονος Βρετανός είχε συμβόλαιο σε ισχύ μέχρι το τέλος του 2030, με ετήσιες απολαβές που εκτιμάται πως ξεπερνούν τις 8,9 εκατ.

Χόρνερ: Πόσα θα δώσει η Red Bull; Η αποζημίωση που «καίει» το συμβόλαιό του ως το 2030

Λίαμ Νίσον – Πάμελα Άντερσον: Το απρόσμενο ειδύλλιο της χρονιάς και οι ρομαντικές εξομολογήσεις

Hollywood love alert: Πάμελα και Λίαμ, το νέο απίθανο ζευγάρι

Λίαμ Νίσον – Πάμελα Άντερσον: Το απρόσμενο ειδύλλιο της χρονιάς και οι ρομαντικές εξομολογήσεις

Τζέιμι Λι Κέρτις: «Η εμμονή με τις πλαστικές είναι μια αργή γενοκτονία κατά των γυναικών»

Η Τζέιμι Λι Κέρτις αναφέρθηκε και στην ευθύνη των νέων τεχνολογιών, κάνοντας λόγο για τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης και των social media στην ενίσχυση αυτής της τάσης

Τζέιμι Λι Κέρτις: «Η εμμονή με τις πλαστικές είναι μια αργή γενοκτονία κατά των γυναικών»

«Η αυτοκρατορία των likes: Πώς οι σταρ μετατρέπουν τα brands σε χρυσό»

Σε μια εποχή όπου ένα και μόνο post στα social media μπορεί να αποφέρει εκατομμύρια, οι διάσημοι – από σταρ του Χόλιγουντ μέχρι TikTokers και Instagram influencers – μετατρέπουν τη φήμη τους σε χρυσά συμβόλαια. Τα luxury brands επενδύουν αδρά σε πρόσωπα με τεράστια ψηφιακή απήχηση, δημιουργώντας μια νέα οικονομία επιρροής, όπου η εικόνα αξίζει όσο… μια πολυτελής καμπάνια.

«Η αυτοκρατορία των likes: Πώς οι σταρ μετατρέπουν τα brands σε χρυσό»

Labubu: Περισσότερα από ένα trend – Ο ψυχολογικός συμβολισμός τους

Labubu: Όχι απλώς ένα λούτρινο – Τι αποκαλύπτει η ψυχολογία πίσω από τη μανία της γενιάς Ζ

Labubu: Περισσότερα από ένα trend – Ο ψυχολογικός συμβολισμός τους

Αλλάζουν όλα στον έλεγχο αποσκευών: Καταργείται το όριο των 100 ml για υγρά

Οι περιορισμοί στα υγρά χειραποσκευών ενδέχεται να αρθούν σύντομα σε ευρωπαϊκά αεροδρόμια με νέους σαρωτές ασφαλείας - Η αλλαγή αφορά μόνο αεροδρόμια με τεχνολογία «έξυπνης ασφάλειας»

Αλλάζουν όλα στον έλεγχο αποσκευών: Καταργείται το όριο των 100 ml για υγρά

«Ιερείς-influencers»: Το Βατικανό φέρνει την πίστη στο TikTok

Η Καθολική Εκκλησία σε τροχιά ψηφιακής ανανέωσης

«Ιερείς-influencers»: Το Βατικανό φέρνει την πίστη στο TikTok

«Αγοράστε σπίτι, πάρτε διαβατήριο»: Το νέο κύμα μετεγκατάστασης στην Καραϊβική

Το λεγόμενο Citizenship by Investment (CBI) πρόγραμμα, το οποίο υιοθετείται από αυτά τα κράτη για την τόνωση της οικονομίας, δίνει πρόσβαση χωρίς βίζα σε έως και 150 χώρες

«Αγοράστε σπίτι, πάρτε διαβατήριο»: Το νέο κύμα μετεγκατάστασης στην Καραϊβική