Παραπολιτικά

Κυρανάκης – Οικονόμου: Νεοδημοκρατικός «εμφύλιος» για τα ταξί

Κυρανάκης – Οικονόμου: Νεοδημοκρατικός «εμφύλιος» για τα ταξί

Πηγή Φωτογραφίας: [378265] ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΟΔΗΓΩΝ ΤΑΞΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI)

Ο Β. Οικονόμου έσπευσε να εκφράσει τη στήριξή του στους οδηγούς ταξί και να καταγγείλει ότι η κυβέρνηση υποστήριζε την κίνηση των ταξί στις λεωφορειολωρίδες, κάτι στο οποίο είναι αντίθετος ο Κυρανάκης

Για την απεργία των ταξί στην Αθήνα είναι όλα λίγο – πολύ γνωστά.. Όπως και για την όλη φασαρία για το αν πρέπει ή όχι να κινούνται στις λεωφορειολωρίδες για να πηγαίνουν πιο γρήγορα, όπως απαιτούν οι απεργούντες αυτοκινητιστές, και για τα χαρακτηριστικά προσωπικής βεντέτας ανάμεσα στον γνωστό και μη εξαιρετέο πρόεδρο του ΣΑΤΑ, Θύμιο Λυμπερόπουλο, και τον αν. υπουργό Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη, που έχει πάρει η όλη υπόθεση.   Αυτά όμως είναι γνωστά.

Εδώ θα σταθούμε σε μια μικροπολιτική πτυχή της ιστορίας που μπορεί να προκαλέσει αναταράξεις στο κυβερνητικό στρατόπεδο. Τούτο διότι ο κ. Κυρανάκης απάντησε, την Πέμπτη, στα όσα τον είχε κατηγορήσει ο ομόσταυλός του στη ΝΔ, προκάτοχός του, ως υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου.

Ο κ. Οικονόμου, βουλευτής Ανατολικής Αττικής της ΝΔ, είχε σπεύσει να ταχθεί υπέρ του ΣΑΤΑ και να καταγγείλει ότι ήταν θέση της κυβέρνησης να κινούνται τα ταξί στις λεωφορειολωρίδες, κάτι που πήρε πίσω ο διάδοχός του, ο κ. Κυρανάκης.

Ο τελευταίος βγήκε την Πέμπτη σε δυο ραδιοσταθμούς, αρχικά στα «Παραπολιτικά 90,1» και ακολούθως στον «ΣΚΑΪ 100,3» και άφησε αιχμές για τον κ. Οικονόμου, υπονοώντας ότι τα είχε βρει με τον κ. Λυμπερόπουλο σχετικά.

Αρχικά ο κ. Κυρανάκης διέψευσε ότι αποτελούσε θέση της κυβέρνησης η χρήση της λεωφορειολωρίδας από τα ταξί.

«Καταρχάς στο νομοσχέδιο το οποίο βγήκε στη διαβούλευση, ο νέος ΚΟΚ δεν είχε καμία τέτοια εξαίρεση για τα έμφορτα ταξί. Κατόπιν της διαβούλευσης, ο Βασίλης Οικονόμου επέλεξε για δικούς του λόγους να συζητήσει μια αλλαγή και στο κείμενο που παρέδωσε σε μένα την μέρα της παράδοσης-παραλαβής λέει ξεκάθαρα ότι “κατόπιν συγκοινωνιακής μελέτης που θα διενεργήσει ο ΟΑΣΑ έχει δικαίωμα ο υπουργός με υπουργική απόφαση να δώσει εξαιρέσεις για τα έμφορτα ταξί κοκ”. Ρώτησα τον ΟΑΣΑ “υπάρχει τέτοια συγκοινωνιακή μελέτη;” Όχι είναι η απάντηση, δεν υπάρχει καμία τέτοια συγκοινωνιακή μελέτη. Και μάλιστα συγκοινωνιολόγοι του ΟΑΣΑ θα σας πουν ότι αν στόχος είναι η βελτίωση των μέσων μαζικής μεταφοράς που αποτελεί εκ των πραγμάτων τον στόχο του υπουργείου Μεταφορών, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να εισηγηθεί κάποιος συγκοινωνιολόγος κάτι τέτοιο».

Και έπειτα αναφέρθηκε στον πολιτικό ρόλο του κ. Λυμπερόπουλου, που προσφέρει σε πολιτικούς εκδούλευση.

«Ο κ. Λυμπερόπουλος όπως έχει κάνει στο παρελθόν και έχει υποσχεθεί σε πολιτικά κόμματα αλλά και σε πολιτικούς προσωπικά ότι κάθε ταξί το οποίο ελέγχει ο ίδιος –και ο ίδιος δεν είναι οδηγός ταξί απλά ασκεί κάποια επιρροή– θα γίνουν εκλογικά κέντρα. Παλιά έλεγε θα γίνουν εκλογικά κέντρα του ΣΥΡΙΖΑ όλα τα ταξί μετά τον νόμο Σπίρτζη, αυτό λοιπόν το υπόσχεται και σε πολιτικούς της δικής μας παράταξης, το έχει προτείνει και σε μένα. Εγώ λοιπόν δεν θα κάνω τέτοια πολιτική. Δεν παίρνω αποφάσεις με βάση μια ψηφοθηρία την οποία υπόσχεται ένας κλάδος με έναν παλαιοκομματικό, παλαιοσυνδικαλιστικό τρόπο».

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments