EDITOR'S PICK

Το luxury αλλάζει – Πώς προσπαθεί να ανακτήσει την πιο πολύτιμη αγορά του

Το luxury αλλάζει – Πώς προσπαθεί να ανακτήσει την πιο πολύτιμη αγορά του
Αδιαμφισβήτητα θα προσελκύσει πολύ κόσμο που θα θέλει να βγάλει φωτογραφίες για τα social media, όμως ο όμιλος LVMH στοιχηματίζει πολύ περισσότερα σε αυτό το κατάστημα: ελπίζει ότι θα αυξήσει τις πωλήσεις στους Κινέζους καταναλωτές, οι οποίοι  δαπανούν πια πολύ λιγότερα σε προϊόντα πολυτελείας.

«Πιστεύω ότι είναι ένας τρόπος προσέγγισης του πελάτη σου, είτε σαν κάποιον που θα αγοράσει προϊόντα είτε σαν κάποιον που προσπαθεί να έχει μία πιο γεμάτη ζωή. Αν ο σκοπός σου δεν είναι μόνο να τροφοδοτήσεις τον πελάτη σου με καταναλωτικά προϊόντα, αλλά να του δώσεις κάτι περισσότερο, μπορεί πράγματι να έχεις μεγαλύτερη απήχηση», είπε στο Reuters ο Patrice Nordey, διευθύνων σύμβουλος της συμβουλευτικής Trajectry.

Source: pagenews.gr