Nέα της αγοράς

WSJ: Η Ferrero κοντά στην εξαγορά της Kellogg έναντι 3 δισ. δολαρίων

WSJ: Η Ferrero κοντά στην εξαγορά της Kellogg έναντι 3 δισ. δολαρίων

Πηγή Φωτογραφίας: The Week, Nut shortage leads to Ferrero Rocher fears

Η εξαγορά θα μπορούσε να ολοκληρωθεί ακόμα και μέσα σε αυτή την εβδομάδα

Εκτοξεύεται 50% η μετοχή της κατασκευάστριας δημητριακών WK Kellog στις μετασυνεδριακές συναλλαγές της Wall Street , έπειτα από δημοσίευμα ότι η εταιρεία παραγωγής σοκολάτας Ferrero βρίσκεται κοντά σε deal περίπου 3 δισ. δολαρίων για την εξαγορά της.

Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η Wall Street Journal, η ιταλική εταιρεία, γνωστή τις σοκολάτες φουντουκιού της, θα μπορούσε να οριστικοποιήσει την εξαγορά το συντομότερο αυτή την εβδομάδα.

Η WK Kellogg, η οποία παράγει κυρίως παιδικά δημητριακά όπως τα Froot Loops και τα Frosted Flakes, αποσχίστηκε από την Kellogg το 2023 και λειτουργεί πλέον ως αυτόνομη εταιρεία. Οι υπόλοιπες δραστηριότητες, όπως τα σνακ Pringles και Cheez-It, εντάσσονται στη νέα δημόσια εισηγμένη εταιρεία Kellanova. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ιδιοκτήτρια των M&M’s, η Mars, είχε συμφωνήσει πέρυσι να εξαγοράσει την Kellanova έναντι 36 δισ. δολαρίων, μια συμφωνία που ωστόσο δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Η WK Kellogg, γνωστή για κλασικά αμερικανικά δημητριακά όπως τα Froot Loops και τα Frosted Flakes, αποσχίστηκε από τη μητρική Kellogg το 2023, στο πλαίσιο μιας στρατηγικής επικέντρωσης της τελευταίας στον ταχύτερα αναπτυσσόμενο τομέα των σνακ.

Η Kellogg μετονομάστηκε σε Kellanova, διατηρώντας στο χαρτοφυλάκιό της μάρκες όπως τα Pringles και τα Cheez-It. Πέρυσι, ο όμιλος Mars, ιδιοκτήτης των M&M, συμφώνησε να εξαγοράσει την Kellanova έναντι 36 δισ. δολαρίων, συμφωνία που δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί. Η απόκτηση της WK Kellogg από τη Ferrero έρχεται να ενισχύσει το κύμα συγκέντρωσης στον κλάδο των συσκευασμένων τροφίμων. Πολλοί καταναλωτές διεθνώς, κυρίως στις ΗΠΑ, έχουν απομακρυνθεί από τα γλυκά δημητριακά, επιλέγοντας πιο υγιεινές επιλογές για πρωινό, ενώ η άνοδος των τιμών τα τελευταία χρόνια ώθησε αρκετούς σε φτηνότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Νέα δέσμη προιόντων της Ferrero

Τον περασμένο Μάιο, η Ferrero, που πλέον είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία ζαχαρωδών στις ΗΠΑ, παρουσίασε νέα προϊόντα ειδικά σχεδιασμένα για την αμερικανική αγορά, όπως το Nutella με φυστικοβούτυρο και τα Tic Tac με γεύση Dr Pepper.

«Τα τελευταία χρόνια, η Ferrero έχει ενισχύσει σημαντικά την παρουσία της στη Βόρεια Αμερική, φέρνοντας κοντά τα διεθνή brands της με τοπικά “διαμάντια” που έχουν ρίζες στις Ηνωμένες Πολιτείες», δήλωσε ο πρόεδρος του ομίλου Ferrero, Τζιοβάνι Φερέρο

Πηγή: Pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments