Τη στιγμή της σύγκρουσης του συρμού του Προαστιακού με το ΙΧ στην Πάτρα, καταγράφουν βίντεο από κάμερα ασφαλείας της περιοχής. Στα πλάνα που κυκλοφορούν, φαίνεται πως οι μπάρες στη διάβαση, στο ύψος της οδού Ανθείας, είχαν κατέβει αρκετή ώρα, ωστόσο το ΙΧ πηγαίνει «πατημένο» προς τη μια εξ αυτών και την παραβιάζει, με συνέπεια να συγκρουστεί με το διερχόμενο τρένο.
Από τη σφοδρή σύγκρουση, εγκλωβίστηκε ο 55χρονος οδηγός του ΙΧ και χρειάστηκε η επέμβαση δυνάμεων της Πυροσβεστικής για να τον απεγκλωβίσουν. Ο 55χρονος είχε τις αισθήσεις του, κατά τον απεγκλωβισμό και επικοινωνούσε με τους πυροσβέστες.
Στο ίδιο σημείο τον περασμένο Απρίλιο, μια γυναίκα πέρασε την διάβαση με το αυτοκίνητό της αφού είχαν κατέβει οι μπάρες, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με τον Προαστιακό. Η γυναίκα είχε τραυματιστεί.
Προανάκριση για τις ακριβείς συνθήκες του σημερινού ατυχήματος διενεργεί η Τροχαία Πατρών.
Σύγκρουση τρένου του Προαστιακού με αυτοκίνητο σημειώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης (17/7) σε φυλασσόμενη διάβαση της Πάτρας με τον οδηγό να απεγλωβίζεται από την Πυροσβεστική.
Το ατύχημα συνέβη υπό άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες και το αυτοκίνητο έχει μετατραπεί σε άμορφη μάζα σιδερικών.
Πρόκειται για τη φυλασσόμενη διάβαση, στην οποία τον Απρίλιο είχε επίσης συγκρουστεί με αμαξοστοιχία μία γιατρός.
«Χωρίς τηλεδιοίκηση στο 99% της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη και με μόνο ένα κέντρο άφησε το σιδηρόδρομο η προηγούμενη κυβέρνηση το 2019, τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών», Κ. Κυρανάκης, σχολιάζοντας προηγούμενη παρέμβαση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ, Ν. Παππά.
«Αντί της “επανάστασης” που λέει ο ΣΥΡΙΖΑ ότι συνέβη επί των ημερών του, η αλήθεια είναι ότι η τηλεδιοίκηση στο τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη κάλυπτε 5,6 χιλιόμετρα, δηλαδή το 1%, ενώ μέχρι το 2023 είχαμε 31% λειτουργική τηλεδιοίκηση, και μέχρι σήμερα έχουμε 80% τηλεδιοίκηση», ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών.
Και πρόσθεσε πως «αν δεν έχει έρθει η σπουδαιότερη κακοκαιρία των τελευταίων ετών ονόματι Daniel [. . .] θα είχαμε 100%».
«Δεν θέλετε ένα σύστημα, ώστε να βλέπει ακόμα και ο κάθε πολίτης, όχι μόνο οι διαχειριστές του ΟΣΕ, πού είναι τα τρένα σε πραγματικό χρόνο;», ρώτησε ο κ. Κυρανάκης τον κ. Παππά, συνεχίζοντας: «Δεν θέλετε ένα σύστημα που να μπορεί να είναι έτοιμο σε μήνες, αντί για μια εικοσαετία; Να είναι ένα σύστημα, το οποίο να μπορεί με ακρίβεια εκατοστών και κάθε δευτερόλεπτο να μεταδίδει την πραγματική θέση ενός τρένου και να δίνει πραγματικά στοιχεία;»
Πηγή: pagenews.gr