Σκλαβενίτης: Εξαγορά της “Σπιτικής Κουζίνας”

Πηγή Φωτογραφίας: ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ Β.ΟΛΓΑΣ) . (ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ)
Στον έλεγχο της επιχείρησης Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης περιέρχονται τα 25 καταστήματα της αλυσίδας «Σπιτική Κουζίνα», που ανήκουν στον όμιλο Salas Group.
Σύμφωνα με με πηγές κοντά στην Εταιρεία η συμφωνία για την απόκτηση των 25 καταστημάτων στην Αττική προβλέπει ότι όλες οι θέσεις εργασίας, 75 στο σύνολό τους, θα διατηρηθούν.
Η «Σπιτική Κουζίνα» αποτελεί εδώ και χρόνια μία ποιοτική και προσιτή επιλογή για όλους όσους αναζητούν μαγειρευτά φαγητά για το μεσημεριανό γεύμα τους, καθώς λειτουργεί καθημερινά, Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 11:00 έως τις 17:00, προσφέροντας ποικιλία από ορεκτικά, σαλάτες και μαγειρευτά φαγητά. Με την εξαγορά αυτή, η Σκλαβενίτης επιχειρεί να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά έτοιμου φαγητού, ανταποκρινόμενη στη διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών.
Η επιχείρηση είναι γνωστή για τα μαγειρευτά φαγητά της και διατηρεί καταστήματα σε κομβικά σημεία της Αττικής. Σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, η στρατηγική του Σκλαβενίτη περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός δικτύου σημείων πώλησης έτοιμων γευμάτων, με στόχο την πανελλαδική κάλυψη.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι στην παρούσα φάση δεν έχει αποφασιστεί ακόμα το μοντέλο ανάπτυξης της «Σπιτική Κουζίνα», καθώς ο όποιος σχεδιασμός είναι ακόμη σε ένα πολύ πρώιμο στάδιο.
Νέα υπερμονάδα παραγωγής στη Μαγούλα
Παράλληλα, ο όμιλος προχωρά στην κατασκευή μίας από τις μεγαλύτερες μονάδες παραγωγής έτοιμων γευμάτων στην Ελλάδα, στη Μαγούλα Αττικής. Η νέα εγκατάσταση αναμένεται να λειτουργήσει εντός των επόμενων μηνών, με δυνατότητα παραγωγής έως και 250.000 μερίδων ημερησίως – επίδοση που αποτυπώνει την ένταση της επένδυσης και τη φιλοδοξία του εγχειρήματος.
Η αγορά των έτοιμων γευμάτων τύπου «heat and eat» – δηλαδή εκείνων που απαιτούν απλώς ζέσταμα – καταγράφει σταθερή άνοδο. Το 2022, ο συγκεκριμένος κλάδος σημείωσε τζίρο 118,75 εκατ. ευρώ, ενώ το 2024 το ποσό αυτό ανήλθε στα 144,35 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 22% σε δύο χρόνια. Μόνο μέσα στο τελευταίο έτος, η αγορά ενισχύθηκε κατά 7,5%, ενώ η συνολική κατανάλωση σε όγκο έφτασε τα 15 εκατομμύρια τεμάχια, σύμφωνα με στοιχεία της Circana.
Πηγή: Pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας