People

Η Αυτοκρατορία των Πρίσλεϊ σε Διάλυση: Κατηγορίες, Προδοσίες και ο Θάνατος που Άναψε τη Φωτιά

Η Αυτοκρατορία των Πρίσλεϊ σε Διάλυση: Κατηγορίες, Προδοσίες και ο Θάνατος που Άναψε τη Φωτιά

Πηγή Φωτογραφίας: EPA instagram priscilla prisley//Η Αυτοκρατορία των Πρίσλεϊ σε Διάλυση: Κατηγορίες, Προδοσίες και ο Θάνατος που Άναψε τη Φωτιά

Όταν το πένθος γίνεται πεδίο μάχης για εκατομμύρια δολάρια και η οικογενειακή κληρονομιά μετατρέπεται σε μέσο εξουσίας

Ήταν μια σκηνή σχεδόν κινηματογραφική: μέσα σε μια ιδιωτική αίθουσα νοσοκομείου στο Λος Άντζελες, λίγες ώρες μετά την καρδιακή προσβολή της Λίζα Μαρί Πρίσλεϊ, η μητέρα της Πρισίλα Πρίσλεϊ, η τελευταία μεγάλη «φρουρός» της αυτοκρατορίας του Έλβις, έπαιρνε μια απόφαση που — σύμφωνα με μια νέα μήνυση — άλλαξε τα πάντα.

Η πρίζα, λένε οι κατήγοροι, βγήκε πριν καν προλάβει να φτάσει η κόρη της Ράιλι στο νοσοκομείο. Όχι από ιατρική αναγκαιότητα, αλλά για να αρχίσει, εγκαίρως, το επόμενο κεφάλαιο στον έλεγχο μιας αχανούς περιουσίας, γεμάτης δικαιώματα εικόνας, ακινήτων, brands και δισεκατομμύρια δολάρια σε αξία.

Και έτσι ξεκίνησε ένας πόλεμος — όχι μόνο ανάμεσα σε μητέρα και εγγονή, αλλά και ανάμεσα σε συνεργάτες, συμβόλαια, δικαστές και αποκαλύψεις που απειλούν να αλλάξουν ριζικά το πώς αντιλαμβανόμαστε τον μύθο των Πρίσλεϊ.

Απάτη, παραπλάνηση και εκατομμύρια δολάρια

Σε μια νέα νομική επίθεση, η οποία περιπλέκει ακόμη περισσότερο το ήδη σκοτεινό παρασκήνιο, η Πρισίλα Πρίσλεϊ κατηγορείται από δύο πρώην συνεργάτες της — την δημοπράτρια Brigitte Kruse και τον συλλέκτη Kevin Fialko — για απάτη, ψευδείς δηλώσεις και συκοφαντική εργαλειοποίηση του πένθους, ζητώντας αποζημιώσεις που ξεπερνούν τα 50 εκατομμύρια δολάρια.

Οι μηνυτές ισχυρίζονται ότι η Πρίσλεϊ τους εξαπάτησε επανειλημμένα, υποσχόμενη δικαιώματα και ελέγχους επί του ονόματος και της εικόνας «Presley», τα οποία όμως — όπως αναφέρουν — είχε ήδη πουλήσει από το 2005 έναντι 6,5 εκατομμυρίων δολαρίων, κάτι που «ισχυρίστηκε αργότερα ότι… ξέχασε».

Ο δικηγόρος τους, Jordan Matthews, δηλώνει πως «επένδυσαν χρόνια δουλειάς και εκατομμύρια δολάρια για να επαναφέρουν το brand των Πρίσλεϊ στην κορυφή», μόνο και μόνο για να καταστραφούν δημόσια από την ίδια τη γυναίκα που είχαν στηρίξει.

Όταν ο θάνατος γίνεται ευκαιρία

Το πιο ανατριχιαστικό στοιχείο της μήνυσης είναι ίσως η σκηνή της εισαγωγής της Λίζα Μαρί Πρίσλεϊ στο νοσοκομείο. Εκεί, κατά την καταγγελία, η Πρισίλα φέρεται να απαίτησε την αποσύνδεση της κόρης της από τα μηχανήματα υποστήριξης λίγες μόνο ώρες μετά την άφιξή της.

Αιτία; Η ανάγκη ελέγχου της αφήγησης. Ζήτησε, σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες, η Kruse να βγάλει άμεσα ανακοίνωση στον Τύπο, ώστε να διαχειριστεί η ίδια την εικόνα της οικογένειας.

Παράλληλα, χρησιμοποίησε τον θάνατο της κόρης της ως αφορμή για να ακυρώσει συμβόλαια, να αποκλείσει τους πρώην συνεργάτες της από μελλοντικά κέρδη, και να ανακτήσει την ιδιοκτησία του trust “Promenade” και του ιστορικού Graceland, της εμβληματικής έπαυλης του Έλβις.

Η σκιά του κινηματογράφου και το ρήγμα μάνας-κόρης

Το οικογενειακό δράμα δεν σταματά στη διαχείριση της περιουσίας. Η κόρη της Λίζα Μαρί, πριν τον θάνατό της, είχε εκφράσει έντονες αντιρρήσεις για την ταινία “Priscilla” της Σοφία Κόπολα, που βασίζεται στα απομνημονεύματα της μητέρας της.

Σε μηνύματα που διέρρευσαν μετά θάνατον, η Λίζα Μαρί κατηγορούσε την ταινία ως «εκδικητική και περιφρονητική», υποστηρίζοντας ότι παρουσιάζει τον Έλβις ως αρπακτικό και διαστρεβλώνει τη σχέση των γονιών της.

«Δεν βλέπω τον πατέρα μου, δεν βλέπω τη μητέρα μου. Βλέπω τη δική σας εκδικητική οπτική», έγραφε η Λίζα Μαρί προς την Κόπολα. Προειδοποιούσε ότι θα στραφεί δημοσίως εναντίον της σκηνοθέτιδας και της μητέρας της, αν προχωρούσε η παραγωγή με αυτή τη μορφή.

Παράλληλα, ανησυχούσε για την επίδραση της ταινίας στα παιδιά της, αναφέροντας πως χρειάστηκε να εξηγήσει σε ένα από αυτά «ότι θα προβληθεί μια ταινία για τον παππού, που θα τον παρουσιάζει ως κάτι που δεν ήταν».

Η απάντηση της Πρισίλα: Λάσπη και εκφοβισμός

Ο δικηγόρος της Πρισίλα, Marty Singer, απάντησε στη μήνυση με σφοδρότητα: «Είναι η πιο γελοία, ντροπιαστική και αβάσιμη μήνυση που έχω διαβάσει. Πρόκειται για λασπολογία σε βάρος μιας 80χρονης γυναίκας από ανθρώπους που θέλουν να εκδικηθούν επειδή αποκλείστηκαν από την οικογενειακή περιουσία».

Παράλληλα, η ίδια η Πρισίλα έχει δηλώσει πως αγαπά την ταινία της Κόπολα, υποστηρίζοντας ότι είναι ένα έντιμο και ανθρώπινο πορτρέτο της ζωής της και της σχέσης της με τον Έλβις.

Μια κληρονομιά σε ερείπια

Η υπόθεση που εκτυλίσσεται τώρα στα αμερικανικά δικαστήρια δεν αφορά απλώς χρήματα ή επιχειρηματικά συμβόλαια. Αφορά το ποιός έχει το δικαίωμα να ορίζει τη μνήμη ενός μύθου, ποιος «κατέχει» την αφήγηση, και ποια είναι τα όρια ανάμεσα στην προσωπική τραγωδία και την εμπορική εκμετάλλευση.

Σε έναν κόσμο όπου η κληρονομιά έχει γίνει brand, τα αισθήματα μπορούν να γίνουν όπλα — και το πένθος, επένδυση. Η οικογένεια Πρίσλεϊ, κάποτε σύμβολο της λάμψης και της μουσικής επανάστασης, βρίσκεται τώρα στο κέντρο μιας τραγικής αφήγησης, όπου η αγάπη, η απώλεια και η προδοσία συνυπάρχουν με συμβόλαια, δικαστήρια και μάχες επιρροής.

Το ερώτημα πλέον δεν είναι μόνο τι πραγματικά συνέβη — αλλά αν έχει απομείνει κάτι άφθαρτο από την κληρονομιά του Βασιλιά του Ροκ εν Ρολ.

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments