Η Disney αλλάζει το παιχνίδι: Το ESPN στο επίκεντρο της νέας εποχής streaming

Πηγή Φωτογραφίας: AP Photo//Η Disney αλλάζει το παιχνίδι: Το ESPN στο επίκεντρο της νέας εποχής streaming
Με βασικό «όπλο» τα σπορ και την τεχνητή νοημοσύνη, φιλοδοξεί να μεταμορφώσει την παραδοσιακή τηλεόραση και να κερδίσει τους φιλάθλους της νέας γενιάς.
Streaming και σπορ: Η νέα στρατηγική της Disney
Η Disney δεν αρκείται πλέον στο να προσφέρει παιδικά προγράμματα, κινηματογραφικές επιτυχίες ή σειρές. Αντιλαμβανόμενη τη δυναμική του αθλητικού περιεχομένου, επενδύει σε ένα ενιαίο οικοσύστημα ψυχαγωγίας που θα περιλαμβάνει Disney+, Hulu και, κυρίως, ESPN, σε ένα κοινό πακέτο που επιχειρεί να αντικαταστήσει το παραδοσιακό καλωδιακό πακέτο.
Με πακέτα από 30 έως 40 δολάρια τον μήνα, στόχος είναι η προσέγγιση του χρήστη που θέλει τα πάντα σε ένα μέρος: σειρές, ταινίες, ντοκιμαντέρ αλλά και live αθλητικά γεγονότα. Το νέο πακέτο έρχεται ως απάντηση στην κατακερματισμένη αγορά του streaming, όπου οι συνδρομητές δυσκολεύονται να παρακολουθούν πολλαπλές πλατφόρμες.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Disney+ (@disneyplus)
Το ESPN επανασυστήνεται στον ψηφιακό θεατή
Η μεγάλη καινοτομία έρχεται στις 21 Αυγούστου, με τη λανσαρισμένη νέα εφαρμογή ESPN App, που υπόσχεται να προσφέρει ζωντανές μεταδόσεις όλων των μεγάλων διοργανώσεων, μαζί με real-time ενημέρωση, fantasy sports, προσωποποιημένο SportsCenter με χρήση AI, ακόμα και στοιχηματικές δυνατότητες.
Με το πακέτο των 30 δολαρίων τον μήνα, η Disney ευελπιστεί να προσφέρει έναν πλήρη προορισμό για τους λάτρεις των σπορ. Και αυτή τη φορά, όχι ως συμπλήρωμα του καλωδίου, αλλά ως ανεξάρτητο, πλήρως αυτόνομο ψηφιακό προϊόν.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SportsCenter (@sportscenter)
Τεχνητή Νοημοσύνη και προσωποποίηση στην καρδιά της εμπειρίας
Μία από τις καινοτομίες που κάνει το νέο εγχείρημα να ξεχωρίζει είναι η χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Μέσω AI, η εφαρμογή θα μπορεί να δημιουργεί εξατομικευμένα προγράμματα: highlights, ειδήσεις, αναλύσεις και προτάσεις για ομάδες ή αθλήματα που ενδιαφέρουν τον κάθε χρήστη. Ο παραδοσιακός θεατής μετατρέπεται πλέον σε ενεργό συμμετέχοντα.
Το ESPN φιλοδοξεί να γίνει το «ψηφιακό γήπεδο» της νέας εποχής, με την εμπειρία να μην περιορίζεται στην παρακολούθηση, αλλά να επεκτείνεται στη συμμετοχή, την πρόβλεψη και την ανταλλαγή απόψεων.
Η Disney ρισκάρει για να κερδίσει το μέλλον
Η Disney έχει κατανοήσει πως η παραδοσιακή καλωδιακή τηλεόραση αργοπεθαίνει. Από το 2010 έως σήμερα, το ESPN έχει χάσει περισσότερα από 35 εκατομμύρια συνδρομητές, ενώ οι προβλέψεις κάνουν λόγο για ακόμη 30 εκατομμύρια απώλειες μέσα στην επόμενη δεκαετία.
Μπροστά σε αυτή τη ραγδαία αλλαγή, η εταιρεία αποφάσισε να κινηθεί τολμηρά. Δημιούργησε το project “Flagship”, που βασίζεται σε νέα δικαιώματα μετάδοσης, συμφωνίες με λίγκες όπως το NFL και το NBA, και επενδύσεις δισεκατομμυρίων για την εξασφάλιση κορυφαίου περιεχομένου.
Αν και έχει χάσει σημαντικά brands όπως η F1 και το UFC, η Disney ποντάρει σε αυτά που κρατάει, με στόχο να γίνει ξανά η αδιαμφισβήτητη ηγέτιδα δύναμη στον χώρο του αθλητικού περιεχομένου.
Η Disney δεν προσπαθεί απλώς να ακολουθήσει τις εξελίξεις, αλλά να τις διαμορφώσει. Με το ESPN να γίνεται κεντρικός πυλώνας και τη δύναμη της τεχνολογίας στο πλευρό της, επιχειρεί να μεταμορφώσει το μέλλον του streaming, δίνοντας νέο ορισμό στην έννοια της ψυχαγωγίας εν κινήσει.
Πηγή: pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας