Από εκεί και πέρα η ανάπτυξη υπήρξε καταιγιστική: κεντρικά εργοστάσια, νέα προϊόντα όπως το bubble tea, η δημιουργία της μάρκας καφέ Lucky Cup και από το 2018 η διεθνής επέκταση. Μέχρι το φθινόπωρο του 2024 η Mixue είχε πάνω από 45.000 καταστήματα στην Κίνα και άλλα 800 σε 11 χώρες, ξεπερνώντας σε αριθμό σημείων ακόμα και τα McDonald’s και τα Starbucks.
Η δυναμική της επιβεβαιώθηκε στις 3 Μαρτίου 2025, όταν η εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ κατέληξε σε εντυπωσιακή άνοδο 40% της μετοχής την πρώτη ημέρα. Η παγκόσμια επενδυτική κοινότητα έστρεψε το βλέμμα της σε μια εταιρεία που, ξεκινώντας από ένα απλό παγωτό, κατάφερε να γίνει η μεγαλύτερη αλυσίδα fast food στον κόσμο ως προς τον αριθμό καταστημάτων.
Στον ολοένα πιο έντονο πόλεμο τιμών, η Mixue αποδεικνύει ότι η απλότητα – καλό προϊόν, χαμηλή τιμή, σωστό δίκτυο – παραμένει η πιο αποτελεσματική στρατηγική. Και καθώς οι καταναλωτές σε Ασία, Ευρώπη και Αμερική εξοικειώνονται με το bubble tea, η Mixue δείχνει έτοιμη να γράψει το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας της: να γίνει η πρώτη παγκόσμια αυτοκρατορία bubble tea.