Nέα της αγοράς

Mixue Group: Το φθηνό bubble tea που γοητεύει εκατομμύρια καταναλωτές και επενδυτές

Mixue Group: Το φθηνό bubble tea που γοητεύει εκατομμύρια καταναλωτές και επενδυτές
Η Mixue Group σημείωσε άλμα εσόδων και κερδών, επεκτείνοντας την κυριαρχία της σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά bubble tea, βασισμένη σε χαμηλές τιμές, ισχυρό franchise και παγκόσμια στρατηγική ανάπτυξης

Από εκεί και πέρα η ανάπτυξη υπήρξε καταιγιστική: κεντρικά εργοστάσια, νέα προϊόντα όπως το bubble tea, η δημιουργία της μάρκας καφέ Lucky Cup και από το 2018 η διεθνής επέκταση. Μέχρι το φθινόπωρο του 2024 η Mixue είχε πάνω από 45.000 καταστήματα στην Κίνα και άλλα 800 σε 11 χώρες, ξεπερνώντας σε αριθμό σημείων ακόμα και τα McDonald’s και τα Starbucks.

Η δυναμική της επιβεβαιώθηκε στις 3 Μαρτίου 2025, όταν η εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ κατέληξε σε εντυπωσιακή άνοδο 40% της μετοχής την πρώτη ημέρα. Η παγκόσμια επενδυτική κοινότητα έστρεψε το βλέμμα της σε μια εταιρεία που, ξεκινώντας από ένα απλό παγωτό, κατάφερε να γίνει η μεγαλύτερη αλυσίδα fast food στον κόσμο ως προς τον αριθμό καταστημάτων.

Στον ολοένα πιο έντονο πόλεμο τιμών, η Mixue αποδεικνύει ότι η απλότητα – καλό προϊόν, χαμηλή τιμή, σωστό δίκτυο – παραμένει η πιο αποτελεσματική στρατηγική. Και καθώς οι καταναλωτές σε Ασία, Ευρώπη και Αμερική εξοικειώνονται με το bubble tea, η Mixue δείχνει έτοιμη να γράψει το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας της: να γίνει η πρώτη παγκόσμια αυτοκρατορία bubble tea.

Πηγή: Pagenews.gr