EDITOR'S PICK

Doja Cat: Έφαγε το κραγιόν της και έγραψε ιστορία στη διαφήμιση

Doja Cat: Έφαγε το κραγιόν της και έγραψε ιστορία στη διαφήμιση
Η εκκεντρική ράπερ άναψε φωτιές στα MTV Awards με το βρώσιμο κραγιόν της Mac – και έδειξε ότι η νέα εποχή του μάρκετινγκ απαιτεί σοκ, τόλμη και πρωτοτυπία για να μείνει αξέχαστη

Το μήνυμα πίσω από το stunt

Η καμπάνια της Mac δεν διαφήμισε απλώς ένα κραγιόν. Διαφήμισε μια εμπειρία, μια εικόνα που δύσκολα ξεχνιέται. Και αυτό είναι το νέο στοίχημα του μάρκετινγκ: να μην πουλά προϊόντα, αλλά ιστορίες που το κοινό θα συζητά, θα μοιράζεται και θα κάνει viral.

Πηγή: pagenews.gr